Publicerat Januari 15, 201115 yr Författare Nu har jag äntligen farit och hämtat den nya älsklingen! Jag tror stövarn var lite skeptisk förut men hon är alldeles lycklig över våran nya kompis. Vad jag kan förstå måste det vara en Remo, efter det jag har läst på. Är det en GEHA måste kolven vara bytt. Hursomhaver. Kal. 12, fullchokad!
Publicerat Januari 15, 201115 yr Stiligt ! Du är nog ganska ensammen om en sån i trakten skulle jag tro..
Publicerat Januari 15, 201115 yr sån med en 8x56:a ( såklart tyskt märke ) påmonterad och inskjuten med slugs eller dylikt hade nog funkat kalasbra som vakpangare för grisjakten!
Publicerat Januari 15, 201115 yr Författare sån med en 8x56:a ( såklart tyskt märke ) påmonterad och inskjuten med slugs eller dylikt hade nog funkat kalasbra som vakpangare för grisjakten! Varför inte byta till en räfflad slugpipa på en gång! Finns säkert fler, markus!
Publicerat Januari 15, 201115 yr finns någon typ av blydank som tydligen ska trivas bäst i trång pipa, vet inte mkt mer än det jag har läst i några vapentidningar men skulle ju passa en sådan bössa. Citat: Har man inte råd att vara värst så får man se till att vara annorlunda.
Publicerat Januari 15, 201115 yr Författare finns någon typ av blydank som tydligen ska trivas bäst i trång pipa, vet inte mkt mer än det jag har läst i några vapentidningar men skulle ju passa en sådan bössa. Citat: Har man inte råd att vara värst så får man se till att vara annorlunda. Fan vad bra! Nästan som att jag skulle sagt det själv!