Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Årets Stockholmsträff blir den 4 maj 2010

Featured Replies

Publicerat

Jag kommer också att närvara. Vet inte om det är någon annan från Norrtäljetrakten som ska med?

• Svar 98
  • Visningar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat
Jag kommer också att närvara. Vet inte om det är någon annan från Norrtäljetrakten som ska med?

Jag ska juh dit ;) . Samåka??

Publicerat
noterar då en Örjan, exeptionellt stilligt klädd, sicken kille han jag tänka innan jag kände igen dig..

F-n va tyket ;)

Publicerat
Som en påminnelse.

Vi syns på tisdag :)B)

Synd att det inte är på torsdagskvällen för då anländer jag till Stockholm.

Lasse

Publicerat
F-n va tyket :)

Vad då tyket,

har är ju stilig och jag kände inte igen honom,

läs inte in några Tierp skämt här inte.

/Christian

Publicerat
Vad då tyket,

har är ju stilig och jag kände inte igen honom,

läs inte in några Tierp skämt här inte.

/Christian

B) Blanda inte in oss i erat förhållande!

:)

Publicerat

pga mina små ändringar i livet ( bröt förlovningen ) kommer jag inte närvara i sthlm det datumet för vi skulle åkt upp tesammans med lite olika ärenden.

dock får jag ta pungsparken med o göra slut innan jag varit uppe o fått träffa de lilla gänget som skulle va där så säg vart jag ska betala in mina surt färvärvade pengar någonstans så betalar jag för min plats o ber till gudarna att ni ska ha ett nästa år :)

Publicerat
  • Författare
pga mina små ändringar i livet ( bröt förlovningen ) kommer jag inte närvara i sthlm det datumet för vi skulle åkt upp tesammans med lite olika ärenden.

dock får jag ta pungsparken med o göra slut innan jag varit uppe o fått träffa de lilla gänget som skulle va där så säg vart jag ska betala in mina surt färvärvade pengar någonstans så betalar jag för min plats o ber till gudarna att ni ska ha ett nästa år ;)

Ta du hand om ditt liv och spara pengarna till något annat i stället så syns vi nästa år. :D

Publicerat
  • Författare
Btw- satt i en taxi idag, kungsgatan, typ mitten vid kvart över tolvtiden,

noterar då en Örjan, exeptionellt stilligt klädd, sicken kille han jag tänka innan jag kände igen dig..

Just det, den 4:e be there...

/Christian

Själv hade jag spanat in mitt damsällskap. :D;)B)

Publicerat

Örjan,

det vågade jag inget skriva om, tänkte om din hustru läser här.... ;)

Skämt åsido, visst noterade jag ditt sällskap, man är väl inte blind eller från Tierp heller.

(just det fram till det att jag åker på däng kommer jag att driva med landet ie Tierp, Askeby, Örtomta, Åtvidaberg eller någon av de andra små pikanta orter där jag en kortare eller längre tid har bott eller vistats) :D

/Christian

Publicerat

Får se huruvida jag ska slåss om jumboplatsen på tisdag. Är ev på jobb i Danmark i början av veckan och vet inte hur planeringen ser ut för hemfärd etc.

Publicerat
Ta du hand om ditt liv och spara pengarna till något annat i stället så syns vi nästa år. B)

blir ju garanterat ingen resa upp för min del nu längre men mer om de finns på en tråd under lägerelden :unsure:;)

Publicerat

Sent ute som vanligt - är det för sent att anmäla sig?

Publicerat

Nope,

ta dig dit du, resten har den naturliga förmågan att lösa sig.

/Christian

Publicerat

satan, helt missat detta... ska tacka av en konsult samma kväll. :) Får se om några av er nattsuddar på stan så möter jag upp

Publicerat

Då ser jag till att lösa det! Kommer knappast att konkurrera om mästartiteln men det ska bli fint att ta några kalla o en härlig burgare!

Publicerat

Mina ambitioner att ta mej in sket sig, förkyld och solo här hemma.. rätt säker på att Wilda inte har tålamod att hänga på.

Mvh!

Publicerat

Jag måste dessvärre rensa upp i jobbet då det förbannade askmolnet förstörde min planering halva april månad.

Må bäste man vinna!

Högaktningsfullt.

/C

Publicerat

O så var de bara åtta eller så,

det falls ifrån här,

obra, om du inte är med C, hur skall Täby kunna försvara sin ställning i toppen?

För egen del är jag vasse och klar att hänga på till Ballbreaker..

/Christian

Publicerat

Jag är totalt på fortfarande.

Skulle fan inte våga hoppa detta premiumevent också. Jag lyckades ju fucka upp JSO i jaktstig så om jag skulle banga det här blir man väl bannand från forumet, utstött och bespottad... :rolleyes:

Ses i kväll!

//Fitzo

Publicerat
  • Författare

Det är bra att ni är på. ;)

Hmburgarna på BB är alldeles för bra för att ska missa denna träff. :DB)

Förra året käkade jag ju bara pulversoppa, så det sög riktigt ordentligt. :ph34r::lol:

Sedan är det ju också trevligt att träffa "fint folk". :lol::o

Publicerat

Om inget katastrofalt inträffar så bör jag och min bitch dyka upp ikväll. Kanske inte hinner till prick sju men vi ska göra så gott vi kan.

Finns det nån vettig parkeringsmöjlighet i krokarna?

Publicerat

Vägarna utanför känns som en naturlig plats,

jag vet att det kan vara svårt för folk från landet annars, är ju själv en av dem, :ph34r:

tipset är att inte ställa sig mitt i en korsning, tvärs över vägen eller på den där lämpliga ytan brevid vägen,

i 08:a land är den någon slags reservat för fotgängare.

:lol:

Helt allvarligt ligger det en stor matbutik i närheten, http://www.maxilindhagen.se/hitta_till_oss.aspx,

där borde man kunna få till bra/laglig och säker parkering,

det är mindre än 300 meter från BB, dvs långt för en 08:a, kort för en annan,

ett annat mindre säkert och klart tips är Mariedalsvägen intill Warfvingens väg, kör upp det på Hitta.se och titta efter.

/Christian

Publicerat

Det där med parkering är jobbigt tycker jag med. Kommer att köra Sheriffen och den går självklart inte att låsa på vänster sida.. Om någon är sugen på att parkera tight mot den sidan vore det hyggligt (om det finns parkeringar brevid varandra) :ph34r:

Publicerat
  • Författare
Det där med parkering är jobbigt tycker jag med. Kommer att köra Sheriffen och den går självklart inte att låsa på vänster sida.. Om någon är sugen på att parkera tight mot den sidan vore det hyggligt (om det finns parkeringar brevid varandra) :ph34r:

Det finns en stoooor pakeringsplats under Essingeleden där även ditt vrålåk får plats. :lol::lol: