Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Årets Stockholmsträff blir den 4 maj 2010

Featured Replies

Publicerat

ROSA SKJORTA!! :D:D

• Svar 98
  • Visningar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat

Japp, hörde att inte du skulle komma så Örjan bad mig ta din plats :D

Publicerat
Japp, hörde att inte du skulle komma så Örjan bad mig ta din plats :D

:(:D

Publicerat

Cristian>> Täby är alltid Täby. Oavsett representation eller inte så vinner vi! :wub:

Verkar som ni hade trevligt igår, inte ett dugg avundsjuk...

Högaktningsfullt.

/C

Publicerat

Då var träffen genomförd och jag kan konstatera att det inte var nån falsk jävla Kjell Lönnå-gemenskap utan goda öl i glada vänners lag så som sig bör.

Nya bekantskaper för mig var Tomcec & Fitzenstrahl vilka båda var trevliga prickar såsom jag förväntat mig :wub:

/På återseende................

post-1232-1273086492_thumb.jpg

post-1232-1273086502_thumb.jpg

post-1232-1273086519_thumb.jpg

post-1232-1273086527_thumb.jpg

post-1232-1273086537_thumb.jpg

post-1232-1273086549_thumb.jpg

Publicerat

Håller med ovanstående talare :huh:

Publicerat

Ser mycket trevligt ut. Några ansikten känner man igen också.

Men om man inte bor i stan, är singel eller milionär är och förblir det svårt att deltaga. Hoppas på nya tillfällen. Annars kanske det går att bjuda in till puben i meteropolen Skedshult...

Publicerat
Det viktiga var inte att vinna, det var att deltaga :D Den enda bilden som behöver läggas ut hoppas jag innehåller den fetaste pajen någon lyckats mula in i mun!

:huh: Jag är ju inte helt säker på att det är jag som avses, men menar du att jag lägger in stora prillor? B)

Grym kärra du sitter inne på förresten. Kör man omkring med en kopia av "The Blues Mobile" har man förstått vad det handlar om!

Kvällen blev väldigt lyckad både sett till umgänge, mat och öl. Att man skulle få spö av två sörmlänningar kändes rätt givet. Dom lär sig väl skjuta innnan dom kan gå därnere :D

Kul att se er allihopa. Hoppas det blir repris nästa år!

Mvh. Fitzo

Publicerat
Japp, hörde att inte du skulle komma så Örjan bad mig ta din plats :huh:

bara djurgårdare och tierpare har ROSA kläder, men okej du kommer få kämpa lite mer om du ska ta min plats som snyggaste jägarn :D samt sluta skjuta små fågel!! :D

Publicerat
bara djurgårdare och tierpare har ROSA kläder, men okej du kommer få kämpa lite mer om du ska ta min plats som snyggaste jägarn :D samt sluta skjuta små fågel!! :D

Öööööööh? Säg till om du hittar nåt rosa på djurgårdaren med en halv dosa snus under läppen :lol:

//Fitzo

Publicerat
:rolleyes: Jag är ju inte helt säker på att det är jag som avses, men menar du att jag lägger in stora prillor? :(

Grym kärra du sitter inne på förresten. Kör man omkring med en kopia av "The Blues Mobile" har man förstått vad det handlar om!

Kvällen blev väldigt lyckad både sett till umgänge, mat och öl. Att man skulle få spö av två sörmlänningar kändes rätt givet. Dom lär sig väl skjuta innnan dom kan gå därnere :blink:

Kul att se er allihopa. Hoppas det blir repris nästa år!

Mvh. Fitzo

Ja jävlar vilka prillor :mad: . Dessa sörmlänningar.. Och vart first clas sett en djurgårdare med rosa törs jag knappt tänka på, han kanske går på "speciella" klubbar. Inte ens jag som är tjej och djurgårdare använder rosa B) Nog om det, hoppas på en repris jag med, Walle91 och jag har en lakritsrem att slå också till nästa år (visst Christian?)

Mvh C

Publicerat

Du har så rätt Fröken C,

det var en iofs ganska lång sådan, runt tre meter men den var lite tunn, :blink: ljudmässigt var det bra, tror hela kvarteret vaknade.

Någon drog en däcksläpp på min parkering nämligen på vägen hem.

Jag fick springa in hem asgarvandes hela vägen.

Förresten kan jag förklara det som en del av er förefaller ha missat, snus skall inte ätas, det är inte bra för magen att öppna dosan, tömma den i munnen och hoppas att delar av innehållet skall fastna mellan tänderna :rolleyes:

/Christian

Publicerat
Förresten kan jag förklara det som en del av er förefaller ha missat, snus skall inte ätas, det är inte bra för magen att öppna dosan, tömma den i munnen och hoppas att delar av innehållet skall fastna mellan tänderna :rolleyes:

/Christian

:blink::mad:B)

Publicerat

/Christian

Äta, tugga, käka... spelar ingen roll när man kör med plåtmage :blink:

Den dagen magen ger upp ska jag börja fundera på alternativa appliceringsmetoder.

Mvh. Fitz

Publicerat
Ja jävlar vilka prillor :rolleyes: . Dessa sörmlänningar.. Och vart first clas sett en djurgårdare med rosa törs jag knappt tänka på, han kanske går på "speciella" klubbar. Inte ens jag som är tjej och djurgårdare använder rosa :blink: Nog om det, hoppas på en repris jag med, Walle91 och jag har en lakritsrem att slå också till nästa år (visst Christian?)

Mvh C

Djurgårdare också?

Reeeeeeeeeeespect sistah´!!!

//Fitz

Publicerat
Öööööööh? Säg till om du hittar nåt rosa på djurgårdaren med en halv dosa snus under läppen :wub:

//Fitzo

av er kan man inte begära mycket ;):P sa jag inte det fanns banjo lirar som hade råååsa även :D

//skansens barn

Publicerat

Va fan inte visste jag att det fanns strumpbyxor i Svevias varselfärger. :D^_^

Ni verkar haft det skoj, en annan har ju jorden att tänka på och kan inte hålla på och slarva bort kvällarna hur som helst. ;)

Publicerat
Va fan inte visste jag att det fanns strumpbyxor i Svevias varselfärger. :D^_^

Ni verkar haft det skoj, en annan har ju jorden att tänka på och kan inte hålla på och slarva bort kvällarna hur som helst. ;)

Leggings heter det grabben, kommer i fler färger än vad du förmodligen kan namnet på :P Och 2 timmar i glada grabbars sällskap är knappast slarv!

Publicerat

Om du ber snällt Mickel kanske Fröken C har ett par hon hon vill skänka till dig, du skulle säkert se otroligt bra ut i dem.

/Christian

Publicerat
Om du ber snällt Mickel kanske Fröken C har ett par hon hon vill skänka till dig, du skulle säkert se otroligt bra ut i dem.

/Christian

Nu vet jag inte vad du har för udda läggningar men jag trivs bäst i mina slitna jeans. <_<

Publicerat
men jag trivs bäst i mina slitna jeans. :blush:

Mmmmm, eller HUR!!!

post-269-1273260054_thumb.jpg

;)

Publicerat

Sicken lirare, att bada med långkalsongerna på,

för visst är det väl sådana det är?

Ser ut som att ett par leggings skulle göra bilden komplett.

Läggning eller leggings, det verkar vara svårt att hålla isär dessa saker.

/Christian

Publicerat
Mmmmm, eller HUR!!!

post-269-1273260054_thumb.jpg

B)

Mongo. :D

^_^:):D

Publicerat

Mickel-

du får ta det som en man...

I Mankini. :D

Sen skall du veta att Bohman bara är avis för att du fick den sista av dem.

/Christian