Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Årets Stockholmsträff blir den 4 maj 2010

Featured Replies

Publicerat
Det där med parkering är jobbigt tycker jag med. Kommer att köra Sheriffen och den går självklart inte att låsa på vänster sida.. Om någon är sugen på att parkera tight mot den sidan vore det hyggligt (om det finns parkeringar brevid varandra) :ph34r:

Tur att inte jag åker med min kärra, då det går åt minst tre externa bilar att låsa den :lol:

• Svar 98
  • Visningar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat
Tur att inte jag åker med min kärra, då det går åt minst tre externa bilar att låsa den :lol:

Förvånad, nån? Nehe, inte det... <_<

Försöker ta mig till MAXI så ställa bilden där tror jag <_<

Publicerat
Tur att inte jag åker med min kärra, då det går åt minst tre externa bilar att låsa den <_<

Då har du inga lås alls då?

Publicerat

Inte till dörrar och tändning, men dock har jag huvlåsningen intakt <_<

men säg inget till nån......

Publicerat

Jodå men vilken glasspinne som helst öppnar dem säkert <_<

Såg sheriff vagnen här om kvällen, var inne o crousade i storstan Norrtälje minsann!

Ska kolla hur pigg Wilda är här, hade varit jävligt kul att köra in.. har nog feber men tja vi får se!

Mvh!

Publicerat

NU sitter vi alla här o väntar på resultatlistan och allt skvaller.

/Lasse

Publicerat

Finns inga :rolleyes: resultat

Publicerat

Ööööööööööööööööööööööööööööööööööööörjan!!!

Vakna... Det var knappt så jag gjorde det iaf :rolleyes:

Tack till alla inblandade för en kalaskväll.

Mattias var proppmätt på hemvägen, vad han inte visste var att Örjan stjälpte över sina pommes till hans tallrik och åt således dubbel ranson pommes plus sin "lilla" burgare :D

Publicerat
Ööööööööööööööööööööööööööööööööööööörjan!!!

Vakna... Det var knappt så jag gjorde det iaf <_<

Tack till alla inblandade för en kalaskväll.

Mattias var proppmätt på hemvägen, vad han inte visste var att Örjan stjälpte över sina pommes till hans tallrik och åt således dubbel ranson pommes plus sin "lilla" burgare :lol:

Ha ha bra Örjan ungdomen ska äta sig stora och starka så vi lite äldre kan gå i pension tidigt.

/Lasse

Publicerat

Nu borde ju Örjan vara klar på gymmet,

det var det sista han så igår att han skulle dit vid halv åtta?/halv nio? och träna med någon som var så där otrolig.

Förutsätter att det är en kille då!

Det är då som outtalat ovan Örjan som har resultaten, men det är han, mannen med mössan och Walle som ligger tight till kring 1:a platsen.

För egen del tyckte jag att det var otroligt kul att se alla kända ansikten igen och en del nya ansikten med,

mitt eget skytte stod i direkt relation med min ambitionsnivå och tävlingsinstinkt, dvs obefintlig.

Jag har svårt att "gå" igång i en simulator men det är bra träning för vissa moment.

Med lite tur kan man få se en äkta poserbild sen av div löst folk från norr om stan, ie Walle, ergo och Fröken Cilla,

Jansson, blev det något på bilden?

/Christian

Publicerat

Jag har inte helt otippat några guldkorn att dela med mig av, de kanske dyker upp ikväll om jag hinner få ihop nåt innan jag somnar till Bolibompa.

Publicerat

Frågan är om du skall tillåtas att lägga upp de bilderna,

Micke, som jag såg det kunde en del känsliga betraktare skadas för all framtid och så vidare om de släpps. <_<

Btw du har säkert tagit någon elakt bild på mig när jag lägger in en halv ko iform av hamburgare eller motsvarande elakt...

Stort av er att ansluta så där.

/Christian

Publicerat

Jo man måste ju turista lite i Stockholm då och då. Jag menar det är ju inte varje dag man kör mot rött, spontan-tutar på cyklister och visar fulfingret för idioter som fullt lagligt kör mot grönt men ändå är i vägen för mig som kommer från landet och kör mot rött <_<

Publicerat
  • Författare

Nu är jag tillbaka från träning + en del jobb. Min PT är snygg, annars skulle jag aldrig träna med henne. ;)

Tack alla som kom. Jag är grymt impad att junisen fick i sig alla mat. Jag hällde över mina pommes till hans och matbohmans tallrikar och fick en grönsallad istället. <_<

Vi tävlade i 6 skjutmoment, 3 st hagel samt 3 st kula.

Tomcec vann damklassen överlägset. Det fanns inte ens en tvåa. :P

Matthias vann juniorklassen i samma överlägnsa stil, snyggt jobbat. B)

Vinnare av Herrklassen blev:

Matbohman som slog Walle i sista skjutmomentet på löpande kronhjort.

Sluttabell:

Matbohman, 27 pinnar

Walle91, 26 pinnar

Fitzenstrahl, 24 pinnar

Jansson67, 23 pinnar

Orjant, 20 pinnar

matthias, 18 pinnar

Christian N, 15 pinnar

Tomcec, 7 pinnar

Så vart det och vi syns nästa år igen. Det brukar bli en 8 - 10 st som kommer och det är alltid lika trevligt. :lol:;)

Publicerat

Låter som om ni haft en mycket trevlig kväll.

Synd att det är så långt att åka annars skulle jag gärna dyka upp.

/Lasse

Publicerat

Inte illa för en utböling som mig :huh:

Det här innebär ju att jag måste dyka upp nästa år igen :huh:

Publicerat

det var riktigt trevligt :huh: fna vad jag vart mätt asså jag är fortfarande mätt :huh:

Publicerat
  • Författare
det var riktigt trevligt :huh: fna vad jag vart mätt asså jag är fortfarande mätt :D

Jo jag förstår det! ;):P

Först en burgare size ett mindre koarsle sedan typ halva Bjärehalvöns potatis skörd som pommesportion. :huh:

Publicerat

Örjan du får klargöra i resultatlistan att varje skjutmoment bestod av 7 skottsekvenser, dvs jag vann på 27 "träff" av 42 möjliga.

Publicerat
Jo jag förstår det! ;):P

Först en burgare size ett mindre koarsle sedan typ halva Bjärehalvöns potatis skörd som pommesportion. :huh:

hha :huh:

Publicerat
  • Författare
Örjan du får klargöra i resultatlistan att varje skjutmoment bestod av 7 skottsekvenser, dvs jag vann på 27 "träff" av 42 möjliga.

Ok

Varje skjutmoment bestod av 7 skottsekvenser dvs 42 st skott och Matbohman vann på 27 träffar av 42 möjliga som är 38 % bom. Riktigt dåligt egentligen med tanke på hur mycket som Matbohman tränar skytte jämfört med oss andra som var med. :huh::huh:

Är du nöjd så? ;):P

Publicerat

Det viktiga var inte att vinna, det var att deltaga :D Den enda bilden som behöver läggas ut hoppas jag innehåller den fetaste pajen någon lyckats mula in i mun!

Publicerat

post-269-1273069355_thumb.jpg mattiasdahlström anser sig ha träffat en and... vi höll med så han inte skulle börja gråta :(

post-269-1273069476_thumb.jpg Dreamteam, jansson67 och Tomcec. Christian N gömmer sig bakom Fitzenstrahl.

post-269-1273069484_thumb.jpg Christian N utöver nån form av attackskytte på gräsand, med blandat resultat kan vi kalla det :P

post-269-1273069365_thumb.jpg Fitzenstrahl; "Baka baka liten kaka"

post-269-1273069372_thumb.jpg "Åhejj, ett skepp kommer lastat! Me vadå? SNUUUS SÅKLART!!!"

post-269-1273069383_thumb.jpg mattiasdahlström vingar nån and eller nåt. Kvartslisten borta i hörnet mumlade nåt om målfoto :huh:

post-269-1273069391_thumb.jpg Snart dags för de beryktade hamburgarna. Snudd på licenskrav på de där knivarna.

post-269-1273069403_thumb.jpg Christian N svingar bautakniven inför Walle91 och Tomcec, ger mig fan på att Christian har en ådra finskt blod i sig :D

post-269-1273069410_thumb.jpg Walle91 smiskar björn, tror fan han var värst med sina 7 träffar av 7 där. Imponerande -_-

post-269-1273069415_thumb.jpg Tomcec a.k.a Plott-Olga skjuter kronhjort så hundarna blir glada iaf :D

Publicerat

Inte sära,

para riiiiisspaa.

ASG så att jag håller på att trilla av stolen, bara för att det är du så kommer du undan med de fria anklagelserna.

Förresten var mina resultat inte blandade, de var urusla, jag är är en sopa på att träffa, så var det klarlagt och så glömmer alla det, ok?

/Christian

Publicerat

Vilken liten apa, smygfottar... Plott-Olga tar jag som en komplimang :D Tycker iaf att snusen tog priset! Tack för igår allihopa för det var trots allt väldigt roligt!