Publicerat Mars 23, 201016 yr Vad jag då fick lära mig e att älgen e färgblind så svart eller grönt eller blått spelar ingen roll det e dom vita händerna och ansiktet man ska försöka dölja Visst är dem det men dem kan ju göra skillnad på kontraster. Och som du säger, den vita huden är väl bra att skyla. Det blir ju en stor skillnad jämfört med den den gröna klädseln. Däremot har jag hört att kronhjorten kan reagera på signalorange. Vet inte hur mycket det stämmer och jag har ingen egen erfarenhet vad gällande det heller.
Publicerat Mars 23, 201016 yr Jag tycker du ska titta på en skal jacka från härkila som heter Couger, förbannat fin jacka. Den är ganska så slimmad för o va en herr jacka så jag tror nog den kan passa en dam/tjej också. Jag använder den och en tjockare troja eller bara en underställs tröja plus hundförar västen är klart. Jävla bra jacka o jag garanterar dej att den är 100% vatten tät,har provat
Publicerat Mars 23, 201016 yr Jag tycker du ska titta på en skal jacka från härkila som heter Couger, förbannat fin jacka. Den är ganska så slimmad för o va en herr jacka så jag tror nog den kan passa en dam/tjej också. Jag använder den och en tjockare troja eller bara en underställs tröja plus hundförar västen är klart. Jävla bra jacka o jag garanterar dej att den är 100% vatten tät,har provat Tummen upp! Jackan är riktigt, riktigt fin. Hade jag varit lite större hade jag defenetivt köpt den.