Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ett vapen för alla jaktliga behov.

Featured Replies

Publicerat

Om man ska ha en bössa till en jakt blir det svårare och svårare ju fler jaktmetoder man bedriver. Jag vet en del som klarar det lätt, dom sitter på älgpassen endast :)

• Svar 53
  • Visningar 19,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Om man ska ha en bössa till en jakt blir det svårare och svårare ju fler jaktmetoder man bedriver. Jag vet en del som klarar det lätt, dom sitter på älgpassen endast

Posted Images

Publicerat
  • Författare

Om man ska ha en bössa till en jakt blir det svårare och svårare ju fler jaktmetoder man bedriver. Jag vet en del som klarar det lätt, dom sitter på älgpassen endast :)

Så är det ju givetvis, så även här. Visst det är väll lite mer än någon veckas älgjakt årligen här, men helt klart är att det väger över på grisjakten - där läggs absolut mest tid och energi (ca 60 dagar förra säsongen). Det följs sedan av någon veckas bockjakt, ett par dagars rävjakt innan den 16/8 och någon vända efter den där kalven som får sätta livet till sådär vart 15:e år eller så ;)

Så egentligen bör det väll inte vara så himla svårt att klara sig med ett järn med dubbla sikten.

Mvh

Joacim

Publicerat

Kör hårt Jocke, detta verkar så genomtänkt så du blir garanterat nöjd den här gången och kan se fram emot många år av jakt med detta gedigna koncept. ;)

Publicerat
  • Författare

Kör hårt Jocke, detta verkar så genomtänkt så du blir garanterat nöjd den här gången och kan se fram emot många år av jakt med detta gedigna koncept. ;)

:lol:

Tycker mig kunna skönja en viss ironi i ditt inlägg sidelock ;)