Publicerat Mars 26, 201610 yr Om man ska ha en bössa till en jakt blir det svårare och svårare ju fler jaktmetoder man bedriver. Jag vet en del som klarar det lätt, dom sitter på älgpassen endast
Publicerat Mars 26, 201610 yr Författare Om man ska ha en bössa till en jakt blir det svårare och svårare ju fler jaktmetoder man bedriver. Jag vet en del som klarar det lätt, dom sitter på älgpassen endast Så är det ju givetvis, så även här. Visst det är väll lite mer än någon veckas älgjakt årligen här, men helt klart är att det väger över på grisjakten - där läggs absolut mest tid och energi (ca 60 dagar förra säsongen). Det följs sedan av någon veckas bockjakt, ett par dagars rävjakt innan den 16/8 och någon vända efter den där kalven som får sätta livet till sådär vart 15:e år eller så Så egentligen bör det väll inte vara så himla svårt att klara sig med ett järn med dubbla sikten. Mvh Joacim
Publicerat Mars 26, 201610 yr Kör hårt Jocke, detta verkar så genomtänkt så du blir garanterat nöjd den här gången och kan se fram emot många år av jakt med detta gedigna koncept.
Publicerat Mars 27, 201610 yr Författare Kör hårt Jocke, detta verkar så genomtänkt så du blir garanterat nöjd den här gången och kan se fram emot många år av jakt med detta gedigna koncept. Tycker mig kunna skönja en viss ironi i ditt inlägg sidelock