Publicerat Januari 26, 201115 yr De hade ju in en CAS-skytt som grejade det. aha du i samma program? tänk vad dåligt minne man kan ha.
Publicerat Januari 26, 201115 yr aha du i samma program? tänk vad dåligt minne man kan ha. Kan ha varit samma jag vet att de sköt och missade sen sköt han och fixade det Men ibland får de ju skit av tittarna och får göra om göra rätt, kan ha varit ett sådant avsnitt också
Publicerat Januari 26, 201115 yr Du ska se klubben sitter i styreldemöte nu.. Vi hade styrelsemöte igår kväll. Jag ÄR MED i styrelsen din idiot! Och Glock-intyget beviljades utan gnäll Men man kan ju fortfarande bli idiotförklarad...
Publicerat Januari 26, 201115 yr Fattar inte folk att det är potentiellt livsfarligt? Hur VET du det?
Publicerat Januari 26, 201115 yr Vi hade styrelsemöte igår kväll. Jag ÄR MED i styrelsen din idiot! Och Glock-intyget beviljades utan gnäll Men man kan ju fortfarande bli idiotförklarad... Klart du är, fjäskis Klart du blir
Publicerat Januari 26, 201115 yr Hur VET du det? Skrev jag potentiellt eller skrev jag potentiellt? Det oroar dig tillräckligt mycket att fråga en "ballistikexpert" så jag antar att du inte känner dig helt tillfreds med att prova heller?
Publicerat Januari 26, 201115 yr Det känns som att röka när man tankar.. Med dagens moderna bensinstationer SKA det inte vara farligt men det KAN vara det så man gör det inte. Samma att skjuta ett par meter framför fötterna på ett skrovligt hårt underlag är det väl för tusan ingen vid sina sinnens fulla bruk som kan rekommendera även om man ligger på rätt sida av sannorlikheten att få en 9mm i pannan?