Publicerat Augusti 22, 201015 yr Och så bar det slut. Hon slutade inte blöda då hon kräktes en massa rent blod. Jag valde att låta henne somna nu...Så vill någon ha en komplett jaktutrustning så säg till för nu skiter jag i det här... Fy fan... Jag beklagar å det djupaste..
Publicerat Augusti 22, 201015 yr Usch, fy och tvi vad tråkigt... Fan vad livet suger ibland! Vete fan vad man skall skriva mer än att vi lider med dig, men inte fan kommer det i närheten av det du känner nu! Har haft riktigt svårt att följa denna tråden eftersom vi fick ny valp i går... Hoppas du orkar reda ut detta Uffe och vi alla finns här om behovet finns! Ledsen Jens
Publicerat Augusti 22, 201015 yr Beklagar verkligen, så otroligt ledsamt. Det är lätt att känna med er nu när man själv har en valp hemma, Pixies halvbrorsa till och med. Fy f**n vad bittert att precis hinna lära känna en ny familjemedlem och sedan få avsluta på detta sätt, det finns inte ord. Men skit i oss nu, gå och krama familjen.
Publicerat Augusti 22, 201015 yr Kan bara beklaga det som hänt NU räcker det med otur för din del på många många år. //
Publicerat Augusti 22, 201015 yr Hemskt, jag lider verkligen med dig. Behåll prylarna, OCH KÖP EN NY VALP!
Publicerat Augusti 22, 201015 yr Beklagar Klart det känns bittert försök härda ut detta är baksidan med hundar men dem ger ändå mera glädje så på det igen
Publicerat Augusti 22, 201015 yr Tänkte när jag i förmiddags först läste att din valp blivit sjuk att det kommer att ordna sig när valpen får vård. Blev uppriktigt ledsen och det föll en tår när jag nu läser att valpen fått somna. Du gjorde rätt och det djävliga är att ibland gör det så förbannat ont att göra rätt. Beklagar förlusten
Publicerat Augusti 22, 201015 yr Vilket elakt drama Det mesta är väl sagt av andra, bedrövlig otur verkar du ha. Lider med dig/er
Publicerat Augusti 22, 201015 yr Jävla, skit, faan! Så himla tråkigt, extra tråkigt när det är en valp som knappt hunnit börja livet och världen är full av gamla och trötta hundar som inget hellre vill än att få sluta. Ge inte upp, tappa inte sugen, låt inte bedrövelsen segra. Vårt allra varmaste deltagande!
Publicerat Augusti 22, 201015 yr Beklagar sorgen! Det är alltid jobbigt att förlora någon närstående och en så ung valp borde ha fått levt mycket längre... Lider verkligen med dig/er som tvingats vara med om detta.
Publicerat Augusti 22, 201015 yr Beklagar sorgen Läste denna tråden i förhoppning att det skulle lösa sig, men ibland så blir det inte som man vill. jag tyckte du var fantastiskt stark som kunde släppa taget om din valp.det var det mest humana du kunde göra, samtidigt som man hoppas o vill in i det sista. faaan nu fick jag skit i ögat för nu rinner det tårar. Beklagar igen , ta hand om dig o din familj. /Eas
Publicerat Augusti 22, 201015 yr Usch så tragiskt. Jag sänder dig en tanke och beklagar sorgen å det djupaste.
Publicerat Augusti 22, 201015 yr Såg att tråden var borta...... Blev kall och antog den skulle vara här. Sorgligt! Men ge inte upp..... När det sjunkit in så vad är ett liv utan hund?
Publicerat Augusti 22, 201015 yr Fy fasiken! Saknar ord för detta. Usch vad hemskt!!! Beklagar verkligen sorgen
Publicerat Augusti 22, 201015 yr Precis avslutat en lyckad andjakt då Madeleine gick in på Facebook och kollade statusen.. Hur kul var den andjakten sen då? Jag begriper inte detta, hur kan du torska på allt detta skit?? Även jag tycker det låter som råttgift, säker på att det inte finns någon "preparerad" åtel i dina trakter? Dosen av en råttgiftsdödad råtta torde en jycke rimligen klara.. Nu är det bara att ge detta tid. Det gör ont i själen något grönjävligt. Men det vänder och då är rätt tid att fatta beslut om att sälja grejerna, inte nu. Vi tänker på er här på Marknadsvägen.. Mvh!
Publicerat Augusti 22, 201015 yr Jag beklagar bortgången Går det via obdution faställa orsak till detta drama?
Publicerat Augusti 22, 201015 yr fy fan vad tråkigt....vet känslan av att förlora en god jakthund i förtid pga sjukdom. du verkar ha maximal otur så vi lider här hemma jag och hundarna