Publicerat April 19, 201115 yr Eeeehhhh... Kräks? /F Meeeen...Don´t be such a stiffy Fitzen..hahaha /M
Publicerat April 19, 201115 yr Meeeen...Don´t be such a stiffy Fitzen..hahaha /M Oooooh! Pardon Sir! //Teh Stiffy Hippie
Publicerat April 24, 201115 yr Spank me in the ass. Jag kommer inte, jag repeterar inte åka till Enköping. Alla härliga männsikor till trots väljer jag att dra en gäjdufvan imorgon i Trosa. Ni må straffa mig men jag tycker bättre om flygande lerkakor än en bonnstig Lycka till i banjhospejlande forumnördar!!! f //
Publicerat April 24, 201115 yr Författare Tur för er att jag inte kan va med imorn, åkte och sköt i Härad idag istället. Snubblade in 156 av 160 och råkade vinna Synd bara att inte Pippi Långstrump va där så jag fick spöa honom (igen)
Publicerat April 24, 201115 yr Tur för er att jag inte kan va med imorn, åkte och sköt i Härad idag istället. Snubblade in 156 av 160 och råkade vinna Synd bara att inte Pippi Långstrump va där så jag fick spöa honom (igen) Åker inte på såna lätta skitstigar............ Trist att du inte kan vara med imorgon för en riktig batalj......skämt åsido: Grattis till vinsten! Vi får se om jag är där på utsatt tid åxå, ska ju skjuta i Fjärdhundra med.
Publicerat April 24, 201115 yr Det blev andra planer för mig. Men ha det så bra i "Sveriges närmaste stad". Själv åker jag till Sveriges kyrktätaste stad...
Publicerat April 24, 201115 yr Blir inget för mig heller i morgon, andra prioriteringar var av nöden tvugna. Ni får ha det i alla fall så syns vi en annan gång i stället
Publicerat April 25, 201115 yr Sådärja Då var min plåtbingopremiär avklarad. Var riktigt skoj detta,trots att poängen inte var helt till belåtenhet . Lyckades i det fina vädret skrapa ihop enastående 62 pinnar . Var det någon mer där härifrån ? om inte så vann ju jag JSO 2011!! /M
Publicerat April 25, 201115 yr Sådärja Då var min plåtbingopremiär avklarad. Var riktigt skoj detta,trots att poängen inte var helt till belåtenhet . Lyckades i det fina vädret skrapa ihop enastående 62 pinnar . Var det någon mer där härifrån ? om inte så vann ju jag JSO 2011!! /M Jag var där och skrapade ihop 100 på min första jaktstig i mitt liv. Det var kul och ska göras fler gånger
Publicerat April 25, 201115 yr Härligt det. Var mitt livs första också men absolut inte den sista Får gratulera till ledningen i JSO 2011 så här långt
Publicerat April 25, 201115 yr Tack. Men jag tror att jag kommer att tappa ledningen snart. Vi får träna upp oss till nästa gång.
Publicerat April 25, 201115 yr Haha,,,Ja det är ett måste med träning Sant. I det här gänget måste man väl göra allt för att hålla huvudet ovanför vattenytan
Publicerat April 25, 201115 yr Blev det inget?????? Var det ingen vid samlingen, den var väl 10.00?? Jag var sen, kom ca 12.30 Sköt 149.
Publicerat April 26, 201115 yr Grattis. Jag var där vid 10 men känner ju inte igen någon vid ansikte. Så jag gick rundan själv.
Publicerat April 26, 201115 yr Grattis. Jag var där vid 10 men känner ju inte igen någon vid ansikte. Så jag gick rundan själv. Tackar, men det lär väl knappast räknas som seger när det inte kom nåtfolk. Skyller detta på tävlings-Generalen med hattjäveln........... Kanske en ny tävling ett senare datum?????
Publicerat April 26, 201115 yr Författare Hmm, kanske det. Sved som fan att jobba igår men men... Kom med förslag på ny tävling, inte alltför ocentralt (läs; inte närke/östergötland).
Publicerat April 26, 201115 yr Håller med dig. Vi får sparka på chefen. Men det skulle vara kul med en ny tävling, kanske med bara oss om det skulle kunna gå.
Publicerat April 26, 201115 yr Författare Eskilstuna 22 maj? Om vi samlas tidigt och går stigen redan vid halv nio så borde jag kunna vara med. Maj som månad är fullproppad