Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Min första... en liten en...

Featured Replies

Publicerat
  • Författare

Tackar tackar !!.

slidan kommer att bli av amerikansk hölster modell med en texas-star concho :wub: . synd att lädret till den inte kommer förrens i nästa vecka :blush:

under tiden gör jag en överaskning till Kalle :wub: som plåster på såren för att jag tar en sån jäkla tid på mig med hanses knivslidor.

Ha det bäst

Eas

• Svar 91
  • Visningar 31,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat

Tjena Eas.

Här har du fååt till det :-) Kan bara säga bravo. Mässing är så jäkla snyggt också mot mörkare trädslag. Härlig guard du har fått till också. Går åt med de större knivarna att de inte slinter när man använder dem.

Publicerat

Ja jäklar va bra den blev. Den kommer du att ha mycket glädje av.

Seved

Publicerat

mycket fin huggare där Eas!

Publicerat

Ja då, den blev verkligen lyckad. Grattis till ett snyggt bygge!

Publicerat
  • Författare

Hallojs.

nu är knivslidan klar åxå. det är en Mexican loop sheath. som det heter.

med eklövs motiv på.

post-5393-0-64662800-1312110440_thumb.jp

mallar på loopen o fram o baksida.

post-5393-0-42055100-1312110470_thumb.jp

heheeh :lol:

post-5393-0-95841800-1312110491_thumb.jp

lite eklöv.

post-5393-0-48488600-1312110523_thumb.jp

i limtvingarna.. o lite spik. :blush:

post-5393-0-01029300-1312110543_thumb.jp

färdigsydd så långt, fattas bara back holdern sen e de klart.

post-5393-0-56216300-1312110577_thumb.jp

allvarligt talat alltså...

post-5393-0-69647800-1312110597_thumb.jp

Loopad..

post-5393-0-00852400-1312110609_thumb.jp

Ta daa !!!

vad tycker ni killar o tjejer ?

klart den snyggaste jag gjort enligt mig själv men jag är nog partisk ^_^

Ha det bäst

Eas

Publicerat

OJ! Herre jä.... så snyggt det blev, jag måste nog också börja testa mej fram med läder karvning och pautning.

Publicerat

WOW!! Alltså, du är förbannat duktig, du!! Den där är skitsnygg! Fattar inte att man kan göra sånt så där bra... Högsta betyg på den, Eas! :wub: Vill ha, vill ha, vill ha! Fan att man aldrig har gott om stålar. <_<

Publicerat

Det där blev en riktigt skönhet, Eas! :wub:

Publicerat

Sjukt snygg Eas!

Jag kan säga att jag haft en del förväntningar.Men det här va in i hästväg :o .

Den ska du vara riktigt nöjd och stolt över.Satiken vad läcker.

Om jag med ord ska säga vad jag tycker,skulle jag tvinga mig till att ta fram mina kvinnliga sidor,och det gör jag inte så gärna här bland dom stora pojkarna. ;):wub:

Over and Out Lilltysken.

Publicerat

Jisses Eas, den där går inte av för hackor!! Läderarbetet är ju fantastiskt, kniven likaså. Den skall du verkligen vara nöjd med.

Mvh / Karl-Erik

Publicerat

Snygg! Själv kom jag just hem från södra Texas (utbytesstudent i 10 månader). Jag kan intyga att den verkligen är "Mexikan-inspirerad". Men jag måste säga att den snarare är av "Tex-Mex" design. Den femuddade stjärnan är ju Texas symbol, och det bor många Mexikaner (vaqueros) i Texas som migrerade för flera år sedan. http://en.wikipedia.org/wiki/Vaquero#Texas_tradition

Grattis till ett hantverk som många Mexikaner och Texas-bor skulle vara MYCKET stolta till och bära 8därtill jag själv - halv Texasiserad blev man ju) ;D.

/Dah Cowboysare

Publicerat

Snygg! Själv kom jag just hem från södra Texas (utbytesstudent i 10 månader). Jag kan intyga att den verkligen är "Mexikan-inspirerad". Men jag måste säga att den snarare är av "Tex-Mex" design. Den femuddade stjärnan är ju Texas symbol, och det bor många Mexikaner (vaqueros) i Texas som migrerade för flera år sedan. http://en.wikipedia.org/wiki/Vaquero#Texas_tradition

Grattis till ett hantverk som många Mexikaner och Texas-bor skulle vara MYCKET stolta till och bära 8därtill jag själv - halv Texasiserad blev man ju) ;D.

/Dah Cowboysare

Bilder från Texas (jakt, rodeo osv) finns på min Facebook - öppen för alla. Sök bara: Anton Schagerström.

Publicerat

Grattis igen Eas. Måste vara bland de snyggaste slidorna jag sett på ett bra tag. Du har utveclats ordentligt o det är härligt att se.

Publicerat
  • Författare

tusen tack för all beröm :blush: sitter här o blir generad ju. men visst den e snygg.

skall lägga in en film om hur den fungerar. skall bara få frugan till o filma först då hon ej vill vara med på film :lol:

fick en film av -30-06- med Chuck Burrows. det är han som gjort slid modellen, fast han har blom motiv på sin. och en typ av randal kniv. alltså en stor bowie.

slidan har väl tatt en 20 timmar o göra... :ph34r:

men jäkligt rolig. :lol:

Ha det bäst o tack igen mina vänner.

Eas

Publicerat

Jag håller på med två liknande slidor. Jag gillar verkligen cochos och mönstringen är ju super. Bra jobbat.

Seved

Publicerat

Eklöven var verkligen fantastiska. Den där slidan ligger på min topp tre. :)