Publicerat Mars 8, 201115 yr Nu är det dags!! Första för min del blir troligtvis Haninge på söndag 13/3. Här är årets program, hittils. http://www.jagareforbundet.se/Jagarenojakten/Jaktskytte/Jaktskyttetavlingar/Jaktskyttetavlingar-2010/Gyttorp-Cup-och-Jagarduvan/
Publicerat Mars 8, 201115 yr f*n va nice. för mig blire nog 15/5, då det är närmast för mig. då skall jag ha sett till att ha hunnit köpt en ny bössa och skjutit in mig med den också =)
Publicerat Mars 10, 201115 yr Tierp-Tolfta-Söderfors Jvk anordnar hagelstig ingående i Gyttorp Cup den 8/5 vid Fors Skyttecenter utanför Tierp. Anmälan 8-13, servering och insatsskjutning.
Publicerat April 2, 201115 yr Författare På söndag blir det premiär för undertecknad i Norrköping, ev sporting i Borensberg åxå.
Publicerat April 3, 201115 yr Författare Vislanda 146/180 idag... Bra skjutet! 180.....9 stationer.....lite udda?? Själv skämde jag ut mig med 131 i Norrköping, kass säsongspremiär.
Publicerat April 4, 201115 yr Har du klippt av dig den där tjej toffsen än annars kan man ju tro att du är en tjej? Ok tråkigt men det är bara påt igen. Va visst floda ihelgen
Publicerat April 4, 201115 yr Bra skjutet! 180.....9 stationer.....lite udda?? Själv skämde jag ut mig med 131 i Norrköping, kass säsongspremiär. Tackar...I princip alla stigar i Småland är 180-stigar, vad är standard hos er? Nya tag en annan helg bara.
Publicerat April 5, 201115 yr Författare Tackar...I princip alla stigar i Småland är 180-stigar, vad är standard hos er? Nya tag en annan helg bara. Srandard brukar ju vara 160, nån enstaka 200.
Publicerat April 5, 201115 yr Författare Har du klippt av dig den där tjej toffsen än annars kan man ju tro att du är en tjej? Ok tråkigt men det är bara påt igen. Va visst floda ihelgen Äru inte klok!!!!! Den är kvar!!! Jajjamensan, på söndag blir det Floda.
Publicerat April 6, 201115 yr Blir floda på söndag, måste ju behålla förra årets första platts i j gruppen haha
Publicerat April 6, 201115 yr Får se om jag åker till Floda eller om jag ska ladda röken och röka lite kött.
Publicerat April 6, 201115 yr Får se om jag åker till Floda eller om jag ska ladda röken och röka lite kött. Röka kan du göra när du kommer hem...
Publicerat April 6, 201115 yr Får se om jag åker till Floda eller om jag ska ladda röken och röka lite kött. haha du röker inte kött du röker ju hasch
Publicerat April 6, 201115 yr E de någon som vet om Vingåkers stig e svår? För dom lär väl knappast ändra hela stigen till finalen:P
Publicerat April 7, 201115 yr tror viks stig är den 17/4 //Martin Läste fel de var inte svaret du ville ha... Den är normalsvår inte värre än någon annan......
Publicerat April 7, 201115 yr Får se om jag åker till Floda eller om jag ska ladda röken och röka lite kött. Va hemma och rök lite, Virå snart.....
Publicerat April 7, 201115 yr Författare E de någon som vet om Vingåkers stig e svår? För dom lär väl knappast ändra hela stigen till finalen:P Den är som föregående talare säger rätt normal, men räkna med att dom ändrar en del till finalen, 2 extra stn blir det väl.
Publicerat April 7, 201115 yr Jag tappade ett hagel på stigen ifjol så det säger väl en del om svårighetsgraden på den, eller hur Pippi Långstrump?
Publicerat April 7, 201115 yr Författare Jag tappade ett hagel på stigen ifjol så det säger väl en del om svårighetsgraden på den, eller hur Pippi Långstrump? Är ju lite finkänslig................
Publicerat April 7, 201115 yr Jag tappade ett hagel på stigen ifjol så det säger väl en del om svårighetsgraden på den, eller hur Pippi Långstrump? Ja det är nog bäst ni ahr tränat snart dax för Näshulta och vi vet ju hur det gick