Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Plåtbingo-Gyttorp Cup 2011

Featured Replies

Publicerat

Hur går det med plåtbingot?

Jag var i Tranås (Mada) idag och satte personligt rekord på den gula stigen med 177 poäng av 180. Det var fler som hade en bra dag så jag kom på 5:e plats.

Den gröna stigen tappade jag 10 (170 av 180) så jag kom på plats nr 13.

Jag har aldrig varit på den stigen innan, det var mycket snabba mål vilket passar mitt skytte.

Nån mer forist som var där?

//Mekus

• Svar 162
  • Visningar 19,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat

Japp var där hade fullt efter 7 stationer sen blev det gonatt tappade 24 hagel på dom 2 sista <_<

Publicerat

Fy vad surt!

Det var många luriga stationer på den stigen...

//Mekus

Publicerat

luriga. Fast roliga. tyckte det var en skoj stig. sinnrika mål.

sen att jag hade en bra förmiddag gjorde väl sitt till.

Gick bra fram till mål 6 sen gick tankarna, det här går ju som en dans. Då gick det åt PIIIP istället. suck.

men nöjd ändå. Går ju och brassar på med drilling :D..

Nån som vet om man kan se resultatet från mada nånstans på nätet??

Publicerat

Jag tappade ur rejält på stigen, men fick tillbaka lite sjävförtroende på trap-banan. Provade även sporting för första gången, skitkul!

Publicerat

luriga. Fast roliga. tyckte det var en skoj stig. sinnrika mål.

sen att jag hade en bra förmiddag gjorde väl sitt till.

Gick bra fram till mål 6 sen gick tankarna, det här går ju som en dans. Då gick det åt PIIIP istället. suck.

men nöjd ändå. Går ju och brassar på med drilling :D..

Nån som vet om man kan se resultatet från mada nånstans på nätet??

det kommer upp resultat från vissa stigar på jägarförbundets hemsida, e osäker på madas hamnar där. men har klubben en egen hemsida borde ju resultaten hamna där..

Publicerat

såg att det fanns resultat sida på jägarförbundets sida. får kolla igen där nästa vecka.

synd att det var sista stigen för iår. Är skoj med plåtbingo :)

Publicerat

såg att det fanns resultat sida på jägarförbundets sida. får kolla igen där nästa vecka.

synd att det var sista stigen för iår. Är skoj med plåtbingo :)

Jag kommer försöka åka till OD utanför Timmele (2/6 -Kristi Him) (Gösene-Eriksberg verkar ju vara i närheten samm dag, så det blir kanske 2 stigar :P) och Tällekullen (12/6) utanför Ödeshög... Jag vet ine om de ligger inom rimliga avstånd från dig, iofs...

Publicerat

Var i Rejmyre idag och skjöt skiten ur både mattias och micke såg jag :D haha

Kom tillslut 2a i junior klassen :)

Någon mer än bubba, mattias och micke som vär där?

Publicerat

Sköt med lånebössa idag, får skylla på det :ph34r:

Tappade 7 på andra stationen och 7 på fjärde stationen... Sen började jag testa lite :rolleyes:

Station 7 och 8 sköt jag "bakvänt", dvs jag sköt andra figuren först och sen första figuren (ihopkopplade såklart). Det var lite mer sport kan jag säga :lol:

Sköt 19 på sjuan och 11 på åttonde ^_^

Gubbarna som var funktionärer där bara garvade och skakade på huvudet :lol:

Så min 136 har en bra förklaring -_-

Publicerat

jag va där på mogonen och sköt men det gick åt helvete.. sen åkte vi dirr till eskilstuna och sköt och det gick med åthelvete :angry:

Publicerat
  • Författare

Var i Rejmyre och gjorde bort mig..........snurran på 6:e..........stämde inte alls som när jag fick visning, dröjde muýcket längre efter smällen innan andra figuren kom......tyckte jag i allafall.......helbom på andra figuren!!! Tappade 4 på sista stn. 146 med en helbom är ju rätt ok ändå.

Sen blåste vi till frövi på jägarduvan, blev 4:a efter att ha torskat mot kompisen i särskjutning om 3:dje. Lite kul var att dom 5 första platserna i öpnna och dom 2 första i junior gick till våran klubb.........Åsbro jsk :wub:

Publicerat

Tappade 7 på andra stationen och 7 på fjärde stationen... Sen började jag testa lite :rolleyes:

Station 7 och 8 sköt jag "bakvänt", dvs jag sköt andra figuren först och sen första figuren (ihopkopplade såklart). Det var lite mer sport kan jag säga :lol:

Ja ha är det så man ska göra när det går illa ......Kan ju skylla på det antar jag..... ^_^:P

Publicerat

Ja ha är det så man ska göra när det går illa ......Kan ju skylla på det antar jag..... ^_^:P

Publicerat

Var där men vet inte hur det gick.

Publicerat
  • Författare

På torsdag 2/5 kristiflygare., är det jaktstig i Åsbro, mellan Hallsberg och Askersund. Ni kommer väl?????

Jag jobbar på stn 2.

PoK.

Publicerat

På torsdag 2/5 kristiflygare., är det jaktstig i Åsbro, mellan Hallsberg och Askersund. Ni kommer väl?????

Jag jobbar på stn 2.

PoK.

Sitter du bakom plåten så skulle jag LÄTT offra en station med dubbelbom bara för att få er att dansa lite bakom plåten :lol:

Publicerat
  • Författare

Sitter du bakom plåten så skulle jag LÄTT offra en station med dubbelbom bara för att få er att dansa lite bakom plåten :lol:

Haha! Till skillnad från andra behöver du ju inte anstränga dig för att skjuta dubbelbom..........

Publicerat

Haha! Till skillnad från andra behöver du ju inte anstränga dig för att skjuta dubbelbom..........

Inbillar mig att det faktiskt inte är JAG som bommat nåt i år... :rolleyes: Hur är det med mr Pippilångstrump på den fronten :P

Publicerat
  • Författare

Inbillar mig att det faktiskt inte är JAG som bommat nåt i år... :rolleyes: Hur är det med mr Pippilångstrump på den fronten :P

Jag provade om jag mot förmodan kunde skjuta bom,............och det kunde jag!!!! :rolleyes::rolleyes:

Publicerat
  • Författare

Nån mer som var på stigen i Ulrika idag? Sköt fullt! Trot eller ej Bohman!!! Låg 2:a när jag åkte hem, 3 hagel efter i skilje.

Publicerat

bra gjort!

bra biltur med ^_^

Publicerat

Nån mer som var på stigen i Ulrika idag? Sköt fullt! Trot eller ej Bohman!!! Låg 2:a när jag åkte hem, 3 hagel efter i skilje.

Ahhh, grattis din jävel!

Välkommen i klubben får jag väl säga då -_-

Publicerat
  • Författare

Blev tydligen "bara" 3:a, men tackar!!!!

Beträffande resan är det var det ju bara ca 25 mil t o r.

Det händer att apan får sig ett k***l.

Publicerat

Nån som var i Tällekullen?

Jag var jämndålig och tappade 10 på båda stigarna. Skyttet funkade inte som det skulle, tappade när skotten kändes bra och petade fullt när det kändes obra...

Men stigen var bra, lagom lurig med mål i olika hastigheter på samma station. Några mål som kom nerifrån var en utmaning för mig som skjuter utan optiska riktmedel.

Nån som sett nån resultatlista därifrån?

//Mekus