Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Plåtbingo-Gyttorp Cup 2011

Featured Replies

Publicerat

Hastigt ändrade helgplaner gör att jag åker till Falköping på lördag! Vill panga plåt! :ph34r: :ph34r: :ph34r:

• Svar 162
  • Visningar 19,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat

Hastigt ändrade helgplaner gör att jag åker till Falköping på lördag! Vill panga plåt! :ph34r: :ph34r: :ph34r:

blodad tand ser jag :D:P

Publicerat

blodad tand ser jag :D:P

Definitivt! Hoppas bara jag hinner skjuta lite innan lördag bara... har anläggningstränat och torrklickat, men behöver skjuta lite också :lol:

Publicerat

Definitivt! Hoppas bara jag hinner skjuta lite innan lördag bara... har anläggningstränat och torrklickat, men behöver skjuta lite också :lol:

har också anläggningstränat och svingat hemma så frugan blivit galen på mig... :wacko:

men som du skrev så måste man panga lite också

Publicerat

har också anläggningstränat och svingat hemma så frugan blivit galen på mig... :wacko:

men som du skrev så måste man panga lite också

Har en kasse [urdruckna] ölburkar som jag ska ställa ut på åkern! Räknar inte med att få tillbaka nån pant på dem! :lol::ph34r:

Publicerat

Har en kasse [urdruckna] ölburkar som jag ska ställa ut på åkern! Räknar inte med att få tillbaka nån pant på dem! :lol::ph34r:

:D:) helt rätt..

saknar att bara kunna göra så.

måste åka in till skjutbanan och rigga duvor...

Publicerat
  • Författare

Lutar åt att jag åker dit åxå.
Publicerat

Lutar åt att jag åker dit åxå.

Kul! Kanske vi ses?

Publicerat

Wonderboy: Du har ju Trehörna den 1/5 också, ska visst ligga en bit utanför Tranås

//Mekus

Publicerat

Wonderboy: Du har ju Trehörna den 1/5 också, ska visst ligga en bit utanför Tranås

//Mekus

Ahh.. Måste kollas upp! Men jag har grannarna på grillfest här hemma på lördag kväll, så jag är osäker på om jag kan framföra ett fordon, än mindre hantera ett skarpladdat vapen, på söndag ;)

Publicerat

Ahh.. Måste kollas upp! Men jag har grannarna på grillfest här hemma på lördag kväll, så jag är osäker på om jag kan framföra ett fordon, än mindre hantera ett skarpladdat vapen, på söndag ;)

Ajdå, är det dåliga prioriteringar jag förnimer? Super gör man väl på söndagkvällar under jaktstigssäsong?

//Mekus

Publicerat
  • Författare

Spikat att det blir Falköping imorgon, är där runt 10.30

Har grön skytteväst och röd Perazzi keps på mig, bärandes en Beretta urika med en mässingsklump under pipan om någon vill komma fram och säga hej!

Publicerat

Spikat att det blir Falköping imorgon, är där runt 10.30

Har grön skytteväst och röd Perazzi keps på mig, bärandes en Beretta urika med en mässingsklump under pipan om någon vill komma fram och säga hej!

Vi kommer vara där tidigare enligt planeringen, antagligen 9-9:30... Jag kommer nog ha min nya gröna Berettaväst och en grön "Gander Mountain" keps! (Och jag förväntar mig inte att jag behöver invänta prisbordet imorgon heller ;) )

Publicerat
  • Författare

Vi får se om vi springer på varandra!

Publicerat

Vi får se om vi springer på varandra!

Vi var klara redan vi 10:30, och jag hann inte se någon röd Perazzi-keps swicha förbi i skogen...

Gick väl något bättre än förra helgen, men grannen tappade endast ett hagel (Dessutom på en station _jag_ sköt fullt :blink: )... så man ligger i lä! (Men han har ju skjutit några hundra tusen skott mer än mig ;) )

Publicerat
  • Författare

Vi var där strax efter 10.30, gick inget vidare, 144, tappade 5 på stn 2, 2 på stn 4 och 9hagel på dubbel stationen på älgbanan. Var en fin stig med lite utmanande mål. Fick skjuta om på stn 5, den med luckan med en stillastående och minken på snurran, jag sköt snurran först givetvis, då har man ju all tid i värden på stillastående........men se det fick man ju inte, hahaha.

Publicerat

Nån som ska till Flen imorgon och skjuta duvor?

Publicerat

De kan du ge dig på :D

Publicerat
  • Författare

Nä, men plåtbingo i Näshulta.

Publicerat

samma!

Publicerat

samma!

Äh men pojkar. Ni måste börja ägna er åt lite gentlemannaskytte. Jaga papperslappar är banjo! ;):lol:

//F

Publicerat

Gentlemanna säger han....jahaja ..med en hagelbock och avertion för tweed ? ...pfft :P

Nä..Nu ska jag bryna på dovfiléen :wub:

Kram

/M

Publicerat
  • Författare

Äh men pojkar. Ni måste börja ägna er åt lite gentlemannaskytte. Jaga papperslappar är banjo! ;):lol:

//F

Skjut du din fjoll-sporting, du ä bara grinig för du knappt brukar komma över 100 gränsen............. :P:D:P:D

Publicerat

Skjut du din fjoll-sporting, du ä bara grinig för du knappt brukar komma över 100 gränsen............. :P:D:P:D

Jag vet... :( Snyft...

:lol: Lycka till i morrn!

//F

Publicerat
  • Författare

Jag vet... :( Snyft...

:lol: Lycka till i morrn!

//F

Tack detsamma! Skulle gärna kommit till Flen, men hinner inte tyvärr.