Publicerat April 18, 201114 yr Farsan sköt ju med men han fick bara 126tror jag det var , men det visade sig att han inte hade bytt choker så han gick runt med skeet i Var väl tur för dig annars hade du fått spö som vanligt hehehe!!!
Publicerat April 18, 201114 yr Författare Resultaten från Vingåker ligger ute på hemsidan nu. Jag drällde visst in på tionde plats i öppna klassen. Får duga MYCKET motvilligt grattis............var hatten med???
Publicerat April 18, 201114 yr Tack Nej, hatten var hemma. Annars hade jag nog vunnit och då skulle ju bitchen börjat grina
Publicerat April 20, 201114 yr Skicka PM några dagar innan om du åker till Bodafors så kan vi slå följe //Mekus Det lutar nog åt Svenljunga på måndag, jag bor väster om Jkpg och håller gränsen mot västgötarna, så det blir smidigast, tack för erbjudandet i alla fall! Men det blir nog Anderstorp, Nässjö och (kanske) Tranås i maj Tyvärr är jag bokad den 30/4 så jag kan inte åka till Falköping...
Publicerat April 20, 201114 yr Det lutar nog åt Svenljunga på måndag, jag bor väster om Jkpg och håller gränsen mot västgötarna, så det blir smidigast, tack för erbjudandet i alla fall! Men det blir nog Anderstorp, Nässjö och (kanske) Tranås i maj Tyvärr är jag bokad den 30/4 så jag kan inte åka till Falköping... Lycka till!!
Publicerat April 21, 201114 yr Ska skjuta och jobba på oppunda imorgon. Någon mer som ska dit? //Martin
Publicerat April 22, 201114 yr Sopa. Fick ja när ja sköt från vänster med båda armarna bak bundna. :-)
Publicerat April 24, 201114 yr Lycka till!! Byte till Bodafors i elfte timmen. Grannen och hans polare ville åka dit, så jag hakar på... Vi kanske syns ändå! Kolla bara vem som hamnar sist i resulatlistan (Min första jaktstig, som sagt )
Publicerat April 25, 201114 yr Lite bilder från Härad. Vinnare i Öppen klass, mbbohman Bubba, typ 7'a i Öppen klass Vinnare i Junior, mattiasdahlström Närbild på mojjeungen
Publicerat April 25, 201114 yr Första jaktstigen i livet avklarad, man ska nog inte nämna resultatet i detta sällskapet dock... Man kan lätt konstatera att det var ingen idé att vänta på någon prisutdelning i alla fall. Men det var skitkul! Och jag fick i alla fall med mig erfarenhet hem! Edit: Resultatet ligger ute nu, och jag kom ju inte sist i alla fall Redigerad April 25, 201114 yr med wonderboy
Publicerat April 25, 201114 yr Första jaktstigen i livet avklarad, man ska nog inte nämna resultatet i detta sällskapet dock... Man kan lätt konstatera att det var ingen idé att vänta på någon prisutdelning i alla fall. Men det var skitkul! Och jag fick i alla fall med mig erfarenhet hem! Jag pangade idag också för första gången i Enköping. Med det resultatet stannar mån inte för prisutdelningen. Men kul och ska göra det fler gånger.
Publicerat April 25, 201114 yr Plåtbingo idag med bubba och kjell i finspång fick ihop 143hagel, men vat inte vilken placering jag kom på, när vi åkte så låg jag på andra plats
Publicerat April 25, 201114 yr Skyll inte på bössan nu. :-) tänkt på henne i köket någe mer? nej bössa funka ju fint den, ja lite men hon var ju riktigt nice
Publicerat April 25, 201114 yr Första jaktstigen i livet avklarad, man ska nog inte nämna resultatet i detta sällskapet dock... Man kan lätt konstatera att det var ingen idé att vänta på någon prisutdelning i alla fall. Men det var skitkul! Och jag fick i alla fall med mig erfarenhet hem! Edit: Resultatet ligger ute nu, och jag kom ju inte sist i alla fall Det verkar som att ytterligare en har blivit biten, kul! Jag trodde inte heller att jag skulle få vänta på prisutdelning, jag brukar inte behöva det men idag lyckades jag pilla ihop 175 poäng på den gröna stigen vilket räkte till en första plats i öppen klass //Mekus
Publicerat April 25, 201114 yr Det verkar som att ytterligare en har blivit biten, kul! Jag trodde inte heller att jag skulle få vänta på prisutdelning, jag brukar inte behöva det men idag lyckades jag pilla ihop 175 poäng på den gröna stigen vilket räkte till en första plats i öppen klass //Mekus När jag läste namnen resultatlistan så misstänkte jag det var du som låg i topp! Snyggt jobbat! Grattis! Själv biter jag ihop och laddar om för Anderstorp/Gislaved om två veckor... Och det ska övningspangas så in i bängen tills dess!
Publicerat April 25, 201114 yr Såg du nån tokfan med en keps från laikaklubben så var det jag. tack vare att jag skulle vara ute i tid och slippa köa så fick jag vänta i 2 timmar på prisutdelningen. Var helt övertygad att nån skulle klå mitt resultat men ibland ska man ha tur. //Mekus
Publicerat April 25, 201114 yr Såg du nån tokfan med en keps från laikaklubben så var det jag. Den kepsen såg jag när jag käkade korv! "Allroundhunden" eller något sådant stod det också på kepsen tror jag bestämt...
Publicerat April 26, 201114 yr Såg du nån tokfan med en keps från laikaklubben så var det jag. tack vare att jag skulle vara ute i tid och slippa köa så fick jag vänta i 2 timmar på prisutdelningen. Var helt övertygad att nån skulle klå mitt resultat men ibland ska man ha tur. //Mekus Man får gratulera till vinsten;) Himla trevligt:P