Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Sweden Rock Festival

Featured Replies

Publicerat

Håller med om att det är ett riktigt skitår bandmässigt. Finns egentligen inget band som jag skulle bli ledsen för om jag missar. Vart är alla riktiga metal-band? :(

Men för fan!! Häda inte!!!!!!!! JUDAS PRIEST! Är inte det ett riktigt metalband då vete fan........det ÄR ju UR-metalbandet......

Enligt mig är det det bästa året på rätt länge.

• Svar 69
  • Visningar 12k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Publicerat

Men för fan!! Häda inte!!!!!!!! JUDAS PRIEST! Är inte det ett riktigt metalband då vete fan........det ÄR ju UR-metalbandet......

Enligt mig är det det bästa året på rätt länge.

Jo, dom är ju rätt ok. Men har sett dom flera gånger och sista gången var dom helt värdelösa. Han börjar bli för gammal. Stå helt still och hänga på mickstativet för att hålla sig uppe är inte ok... :P

Publicerat

Hade inte Judas lagt ner?

Själv blir det givetvis Getaway rock här i Gävle i år igen...

Många av mina gamla mörka idoler kommer ju dit! ^_^

//Danne

Publicerat

Hade inte Judas lagt ner?

Själv blir det givetvis Getaway rock här i Gävle i år igen...

Många av mina gamla mörka idoler kommer ju dit! ^_^

//Danne

Judas kör en avskedsturné, vore ju tjänstefel att inte se.........men håller ju tyvärr med om att dom blivit aningen trötta....

Publicerat
  • Författare

När kommer ni dit? Hur och var ska ni bo?

Jag & de flesta i gänget som ska bo i vår stuga, på vår tomt, anländer på tisdagen. Blir lite lugn förfest i stugan på tisdag, fatta att det bara är 15 dagar kvar nu :excl:

Publicerat

Jaha, då var det snart dags igen för de där dagarna när man knappt kan ta sig fram i Sölvesborg med omnejd för det raglar en massa svartklätt, långhårigt folk överallt :D

Jag jobbar mycket med verksamhet i och från Sölvesborgs hamn och jag måste faktiskt räkna med en del problem under festivaldagarna.

Tacka vet jag Helleviks Traddjazz Festival :P

Publicerat

Vi kommer troligtvis ner på Onsdag em. Har husvagn med oss. Ska bo på andra sidan vägen hos nån privat snubbe, ska vara skitbra där, kompisen bodde där i fjol.

Publicerat

Kommer ner på tisdag kvällen. Har hyrt källarvåningen i en kåk 1 km från området. Ska bli skönt att för en gång skull ha riktiga sängar att sova i :)

Man blir ju bekvämare med ålderna har jag märkt. Första året bodde jag på en madrass i bilen (hade en kombi), sen har jag bott ett gäng år bak i skåpet i en stor Merca Sprinter buss, efter det husvagn ett år och sedan husbil de senaste gångerna. Nu får det vara slut med det :)

Publicerat

Nu jävlar drar det snart ihop sig!!!!!!

Publicerat
  • Författare

Vi var i stugan i torsdags, jag & vovvarna. På morgonpromenaden gick vi över området och drömde oss en vecka fram i tiden!! Ska nog ner till stugan på torsdag igen, tror jag. Semester from torsdag tom söndagen den 19 juni, gott!!

248469_10150308423714688_759454687_9705895_898240_n.jpg

Jag & vovvarna spanar in området från stora ingången.

Publicerat

Ser trevligt ut..............längtar!!!!!

Publicerat
  • Författare

Ja, jag har liksom inte fattat det, att om en vecka sitter nästan hela gänget som håller till i vår stuga, på altanen, slappar, laddar, pratar, skrattar, njuter och ser fram emot ännu en härlig festival!!!

Ska ner till stugan imorgon men en kompis, grilla, dricka vin, prata, stanna över natten och sola, bada på torsdag. På fredagkväll drar jag nog ner igen, för att umgås med en annan vän, blir nog grillning och vin då med :P

31524_454589074687_759454687_6097812_4288759_n.jpg

Haha, tänker på mornarna på denna festival. Gubbarna är värst, de börjar dricka direkt. Vi ungdomar håller oss en stund till, förutom brorsan min (i cowboyhatt), han hänger på svärfar (i röd jacka) sin och resten av gubbarna :lol: Detta är onsdagmorgon så det går ganska lugnt till än så länge och de flesta är hyfsat pigga, haha

Btw, det är en av scenerna som skymtar i bakgrunden på bilden, på högra sidan :D

Publicerat
  • Författare

Haft lite småotur dock, detta är min heliga vecka, som inget får gå in & krocka med... Men, en av mina brorsor tar studenten, så fredag mellan 12 och 20 typ, drar jag till malmö för att fira honom. Och, osis jag har, chans till att gå hagel-provet på Jägarexamen, blir... torsdagen typ kl 17-20 på Rocken, kul.... Not... Gick aldrig provet när de andra i kursen gick den 8 maj, pga att jag inte kände mig redo då. Jaja, jag får se till att fokusera ordentligt och klara provet, så jag kan fira sen på torsdagskvällen. Dock en kortis, då jag måste köra till malmö på fredagen...

Men, party fullt ös tisdag på dagen till onsdagnatt, lite småparty på torsdagkväll, sen, när jag kommer från malmö, allin resten av festivalen, haha

Publicerat
  • Författare

Så, imorgon drar vi ner till stugan, som man längtat!!!

PARTY!!! :lol:

Publicerat

Så, imorgon drar vi ner till stugan, som man längtat!!!

PARTY!!! :lol:

Tjyyyyvstart!!!! Fuuuuusk!!!

Publicerat

Drar i morgon efter jobbet. Ska bli gött och köra en rejäl rensning av kroppen för att känna att man lever :)

Publicerat
  • Författare

Drar i morgon efter jobbet. Ska bli gött och köra en rejäl rensning av kroppen för att känna att man lever :)

Haha! Jag började min semester i onsdagskväll. Erkännas ska ju att det blivit öl och vin varje dag, hehe. Men, det är semester :lol: Sitter nu med ett glas rött och försöker strukturera upp morgondagen, har massor som måste fixas :wacko: innan jag kan dra ner till stugan och slappna av.

Publicerat
  • Författare

Hoppas vädret håller i sig, brorsan pratade om att ta upp traditionen att varje morgon starta dagen med ett dopp i havet nedanför stugan. Tror minsann jag ska hänga på honom i år, om vädret tillåter bad alltså :P Och hoppas att vi på förmiddagen kan gå ner till stranden, lägga oss på sanddynerna ute i vattnet, dricka öl och snacka skit, det var riktigt najs 2006 när vi gjorde så :lol:

Publicerat
  • Författare

Så, nu var man på plats!!! Underbart!!!

• 8 months later...
Publicerat

Nu börjar det att dra ihop sig igen!

Har ni skaffat biljetter forumister? :)