Publicerat November 27, 200619 yr Rotade lite i denna gamla tråd och blev lite förvånad att ingen tycks läsa utländska jakttidningar. ??? Jag brukar bläddra endel i Villmarksliv som är ganska kul att läsa, har funderat på att börja prenumera om dem skickar till Sverige vill säga? I övrigt tycker jag att Svensk jakt har börjar skriva rätt intressanta artiklar. I senaste nummret skrev dem bland annat en intressant artikel om legendariska rovviltsjägare som Sigurd Länta och "Järva Per" som uppskattades
Publicerat November 27, 200619 yr Jag har tycker att jaktjournalen är helt klart den bästa tidningen, svenskjakt har blivit för mycket politikblabber och reklam i.. så man bläddrar förbi de mesta. men rovdjurskampanjerna gillas!!!!
Publicerat November 29, 200619 yr Nu även JJ på prov i sex månader för att se vad den går för. Tror du kommer bli nöjd! Är en bra tidning tycker jag....
Publicerat November 29, 200619 yr Tror du kommer bli nöjd! Är en bra tidning tycker jag.... Jag får se. Det verka vara en del intresanta repotage i den.