Publicerat April 19, 201115 yr I det här specifika fallet verkar det mer som en haubits i arslet skulle vara mer lämpligt
Publicerat April 19, 201115 yr I det här specifika fallet verkar det mer som en haubits i arslet skulle vara mer lämpligt
Publicerat April 19, 201115 yr Har ett förslag som jag bara älskar, blir en blandning mellan sås och "plugg" till smakrikt kött. Skala, grovtärna och koka försiktigt sötpotatis tills den blir mjuk nog att mosa med potatismosaren. Blanda i "skalad" Chevré efter smak och smaka av med salt och peppar. Mmmmmums
Publicerat Augusti 23, 201115 yr Författare Den här middagen är ju sedan länge sedan avstökd men jag kan ju i brist på annat att göra meddela följande. Dubbelmarinerad rådjursstek "asian style" är helt galet gott. Marinaden äro som följer: Japansk soya, chili, vitlök, honung, salt och peppar, färsk koriander, färsk ingefära. Marinera den hela steken så länge som det går och fräs runt om i panna tills fin färg. Kör på låg temp i ugn (jag hade väl 110-120 grader nånting) till önskad innertemperatur. Själv vill jag ha det bra rosa. När kallnat; Skvia upp och marinera igen (samma marinad alltså fast färsk, inte den som du hade först). Och sen: Nirvana typ... //F
Publicerat Augusti 23, 201115 yr Den här middagen är ju sedan länge sedan avstökd men jag kan ju i brist på annat att göra meddela följande. Dubbelmarinerad rådjursstek "asian style" är helt galet gott. Marinaden äro som följer: Japansk soya, chili, vitlök, honung, salt och peppar, färsk koriander, färsk ingefära. Marinera den hela steken så länge som det går och fräs runt om i panna tills fin färg. Kör på låg temp i ugn (jag hade väl 110-120 grader nånting) till önskad innertemperatur. Själv vill jag ha det bra rosa. När kallnat; Skvia upp och marinera igen (samma marinad alltså fast färsk, inte den som du hade först). Och sen: Nirvana typ... //F Hur gick det med damen och sockret? Tänkte på att om hon inte åt socker så åt hon kanske inte annat med kolhydrater heller? Åt hon allt med förtjusning? Hoppas det för det lät ju väldans gott!
Publicerat Augusti 23, 201115 yr Författare Hur gick det med damen och sockret? Tänkte på att om hon inte åt socker så åt hon kanske inte annat med kolhydrater heller? Åt hon allt med förtjusning? Hoppas det för det lät ju väldans gott! Nja... Om jag säger så här: Jag tittar fortfarande in i singeltråden då och då... //F
Publicerat Augusti 23, 201115 yr Nja... Om jag säger så här: Jag tittar fortfarande in i singeltråden då och då... //F Jag har svårt för att tro att det hade med maten att göra. Eller gav du henne enbart sockerstinna tillbehör?