Publicerat September 11, 201114 yr Författare Livet måste va härligt. Och forfarande lika söt. Mmm tack så mycket Mvh.
Publicerat September 24, 201114 yr Lill killen Mvh. Han börjar växa till sig Flex! Stilig ungdom! Är han med på gymmet och tränar också???
Publicerat September 24, 201114 yr Författare Börjar bli stora karln av honom. Ja det blir nog en stor kille Han börjar växa till sig Flex! Stilig ungdom! Är han med på gymmet och tränar också??? Ja med stormsteg He he nä men lite senare i livet så blir det drag med bildäck Mvh.
Publicerat September 24, 201114 yr Ja det blir nog en stor kille Ja med stormsteg He he nä men lite senare i livet så blir det drag med bildäck Mvh. Ja, jag ser det på fotona! Ok! Annars hade han kunnat springa på bandet i lagom fart och lite lutning så att han får jobba lilla gubben.
Publicerat September 25, 201114 yr Författare Ja, jag ser det på fotona! Ok! Annars hade han kunnat springa på bandet i lagom fart och lite lutning så att han får jobba lilla gubben. He he stämmer men han är lite för liten för o börja jobba än o sen får man ju inte va så lat så han får springa inne det är ju bara husse som gör Mvh.
Publicerat September 25, 201114 yr He he stämmer men han är lite för liten för o börja jobba än o sen får man ju inte va så lat så han får springa inne det är ju bara husse som gör Mvh. Helt rätt! Man måste låta valpen växa färdigt i skelettet innan man börjar träna den.
Publicerat September 25, 201114 yr Författare Helt rätt! Man måste låta valpen växa färdigt i skelettet innan man börjar träna den. Mvh.
Publicerat Oktober 28, 201114 yr Lill killen Mvh. Nice! Han börjar ta form och växa till sig på alla håll och kanter.
Publicerat Oktober 28, 201114 yr Författare En riktigt stilig rottis! Tackar så mycket Nice! Han börjar ta form och växa till sig på alla håll och kanter. Ja han väger 30kg nu så han börjar o ta sig Mvh.
Publicerat Oktober 28, 201114 yr Ja han väger 30kg nu så han börjar o ta sig Mvh. Ja, men det är en bit upp till din matchvikt.
Publicerat Oktober 28, 201114 yr Författare Ja, men det är en bit upp till din matchvikt. He he nja så tung hoppas jag att han inte blir Mvh.
Publicerat Oktober 28, 201114 yr He he nja så tung hoppas jag att han inte blir Mvh. Nej, inte riktigt men nästan halva din då!
Publicerat Oktober 28, 201114 yr Författare Nej, inte riktigt men nästan halva din då! Ja det är ok Mvh.
Publicerat Oktober 30, 201114 yr Lill killen Mvh. "Lill killen" börjar få ordenlig storlek på tassarna. Det är så skoj och följa hans uppväxt.En blivande lady-killer, tror jag..
Publicerat Oktober 30, 201114 yr Författare "Lill killen" börjar få ordenlig storlek på tassarna. Det är så skoj och följa hans uppväxt.En blivande lady-killer, tror jag.. Ja han växer så det knakar Mvh.
Publicerat November 4, 201114 yr Författare Var upp till dammen i dag o tog ett par kort på Bamse Mvh.
Publicerat November 4, 201114 yr Bamses ståtliga far Mvh. Jag hade inte muckat gräl med denne herre!! Ståtlig som en fura är han.
Publicerat November 4, 201114 yr Var upp till dammen i dag o tog ett par kort på Bamse Mvh. Brås på sin far. Bamse är en riktig "hund-pudding".
Publicerat November 4, 201114 yr Var upp till dammen i dag o tog ett par kort på Bamse Mvh. Han fortsätter att växa till sig på alla håll och kanter.