Publicerat Februari 15, 201313 yr Författare Bamse i sin nya björkis sele När trädnings passet är över så är man så här stilig i sitt nya värmetäcke MVH
Publicerat Februari 15, 201313 yr Stiligt Flex och du står på skidorna efter Bamse när han har selen på sig!
Publicerat Februari 15, 201313 yr Är Bamse husses lille pöjk ??? Han blir bara stiligare och stiligare
Publicerat Februari 15, 201313 yr Författare Stiligt Flex och du står på skidorna efter Bamse när han har selen på sig! Tack Japp nu för tiden gör jag det Är Bamse husses lille pöjk ??? Han blir bara stiligare och stiligare Japp det är han Tack så mycket Mvh.
Publicerat Februari 15, 201313 yr Det behövdes väl en del träning kan jag tänka mig innan du kände dig säker på skidorna bakom Bamse. Tack Japp nu för tiden gör jag det
Publicerat Februari 16, 201313 yr Författare Det behövdes väl en del träning kan jag tänka mig innan du kände dig säker på skidorna bakom Bamse. Japp vurpa en del i början men nu är det bara äk Mvh.
Publicerat Mars 23, 201313 yr Jag Bamse o nya lampan Bild 028.jpg Mvh. Han syns ju när du lyser med den.
Publicerat Mars 28, 201313 yr Dax för en tur i skogen Bild 042 xc.JPG Mvh. Bamse ser ut att tillhöra scouterna - alltid redo
Publicerat Mars 29, 201313 yr Författare Bamse ser ut att tillhöra scouterna - alltid redo He he fint de Mvh.
Publicerat April 6, 201313 yr Ferda o lille Bamse Bild 054.jpg Mvh. Har Bamse fått en kompis? Inneboendes el. bekants/kompis hund?
Publicerat April 7, 201313 yr Författare Jo en kompis en gammal dam få se hur länge hon hänger med. Mvh.
Publicerat Maj 1, 201313 yr Bamse nybadad Bild 012.jpg Mvh. Hehe! Ja, det gör han verkligen! Fin i pälsen är han. Husse också nybadad?
Publicerat Maj 2, 201313 yr Författare Hehe! Ja, det gör han verkligen! Fin i pälsen är han. Husse också nybadad? He he ja mjuk o go i pälsen o husse är alltid nybadad Mvh.
Publicerat Maj 2, 201313 yr He he ja mjuk o go i pälsen o husse är alltid nybadad Mvh. Ja, dom brukar va goa i pälsen när dom är nybadade.
Publicerat Maj 2, 201313 yr Författare Ja, dom brukar va goa i pälsen när dom är nybadade. Ja enda gången han får va i sängen Mvh.