Publicerat November 4, 201114 yr Författare Jag hade inte muckat gräl med denne herre!! Ståtlig som en fura är han. Ja han är riktigt stilig Mvh. Stilig gubbe! Mycket Brås på sin far. Bamse är en riktig "hund-pudding". Han fortsätter att växa till sig på alla håll och kanter. Ja hans utveckling går framåt hela tiden tycker jag Mvh.
Publicerat November 15, 201114 yr Här sitter han o spanar Mvh. En liten stilig rottis som är på tillväxt!
Publicerat November 16, 201114 yr Författare En liten stilig rottis som är på tillväxt! Ja sen är han väldigt lugn o stabil Mvh.
Publicerat November 16, 201114 yr Ja sen är han väldigt lugn o stabil Mvh. Ja, han verkar vara lugnet själv som han ser ut på fotot.
Publicerat Januari 15, 201214 yr Ja nu är det försent med en knivskarp valpbild mera. Men se till att få en BRA bild på honom så att du har något kvar den olyckssaliga dag det är dags att skiljas. Hade jag varit lite närmare än 120 mil så hade jag kommit och fotat honom åt dig. Alternativet är att du kommer upp med hund, flugspön och bössor så ska jag fixa några bilder och se till så att du inte gör misstaget att slänga ut massor med stålar på en hoppikopter bara för att fiska harrpinnar. Just nu sitter jag i pillerdimmorna och joddlar för mig själv men det blir bara bättre och bättre det känns.
Publicerat Januari 15, 201214 yr Författare Det har blivit en stilig gosse. Ja han börjar o ta sig Mvh.
Publicerat Januari 15, 201214 yr Författare Ja nu är det försent med en knivskarp valpbild mera. Men se till att få en BRA bild på honom så att du har något kvar den olyckssaliga dag det är dags att skiljas. Hade jag varit lite närmare än 120 mil så hade jag kommit och fotat honom åt dig. Alternativet är att du kommer upp med hund, flugspön och bössor så ska jag fixa några bilder och se till så att du inte gör misstaget att slänga ut massor med stålar på en hoppikopter bara för att fiska harrpinnar. Just nu sitter jag i pillerdimmorna och joddlar för mig själv men det blir bara bättre och bättre det känns. Jag har tagit massor med bilder på han men med mobilen dom är ok men inte i din klass på bilder Ja du bor ju så jävla långt bort o det hade vart riktigt trevligt o ta en sväng med spöt med dig då dina fiska fänge runt knuten är riktigt fina Misstänkte att du sitter på skryllan o hivar harr o öring Mvh.
Publicerat Januari 15, 201214 yr Ja han börjar o ta sig Mvh. Ja, verkligen och han vuxit till sig på alla håll och kanter!
Publicerat Januari 15, 201214 yr Jag har tagit massor med bilder på han men med mobilen dom är ok men inte i din klass på bilder Ja du bor ju så jävla långt bort o det hade vart riktigt trevligt o ta en sväng med spöt med dig då dina fiska fänge runt knuten är riktigt fina Misstänkte att du sitter på skryllan o hivar harr o öring Mvh. För mig räknas inte mobilbilder överhuvudtaget som foton men du måste ju ha någon polare med en kamera som duger någonting till därnere. Bilder med mobiltelefon är bara till för att kunna retas med polarna som är tvungna att jobba när man själv är ledig och drar fisk eller jagar och det går bra. Skadeglädjen är ju enda sanna glädjen säger man ju. Sedan att man får igen med jämna mellanrum förgyller ju bara tillvaron. Jag hann bara med fem dagar innan operationen på isen. Men resten av våren får man nog dra ett streck över. Värker alldeles för mycket för något fiske nu. Det blev tre fina öringar på en dag. 1,1 1 och 0,9 kg. Men han börjar bli en riktig rottis den där killen. Såg en valp på Umeå tågstation men den var så vild så jag vågade inte hälsa på den av rädsla för knäet.
Publicerat Januari 15, 201214 yr Bamse börjar bli stor o fin Mvh. Vart tog "lilla" Bamse vägen???? Den "giftiga"blicken har kommit.. Men, grabben är ju söt som både sirap och socker
Publicerat Januari 15, 201214 yr Författare Ja, verkligen och han vuxit till sig på alla håll och kanter! Ja det blir en stor kille För mig räknas inte mobilbilder överhuvudtaget som foton men du måste ju ha någon polare med en kamera som duger någonting till därnere. Bilder med mobiltelefon är bara till för att kunna retas med polarna som är tvungna att jobba när man själv är ledig och drar fisk eller jagar och det går bra. Skadeglädjen är ju enda sanna glädjen säger man ju. Sedan att man får igen med jämna mellanrum förgyller ju bara tillvaron. Jag hann bara med fem dagar innan operationen på isen. Men resten av våren får man nog dra ett streck över. Värker alldeles för mycket för något fiske nu. Det blev tre fina öringar på en dag. 1,1 1 och 0,9 kg. Men han börjar bli en riktig rottis den där killen. Såg en valp på Umeå tågstation men den var så vild så jag vågade inte hälsa på den av rädsla för knäet. Nä jag vet du kör med riktiga grejer Stämmer jag är mycket för o retas Ja det var en fin svit Mvh.
Publicerat Januari 15, 201214 yr Författare Vart tog "lilla" Bamse vägen???? Den "giftiga"blicken har kommit.. Men, grabben är ju söt som både sirap och socker Ja han har blivit halv stor nu Tack så mycket Men där va väl en sötbamse :-) Tack så mycket Mvh.
Publicerat Maj 2, 201214 yr Författare Bamse växer o frodas är 12månader nu tror jag o en bit över 40kg så det blir en stor kille när han är färdig Mvh.
Publicerat Maj 2, 201214 yr Bamse växer o frodas är 12månader nu tror jag o en bit över 40kg så det blir en stor kille när han är färdig Mvh. Se där ja! Han har vuxit bra sedan sista du visade han på foto. Det blir en stilig karl av han också.
Publicerat Maj 2, 201214 yr Författare Se där ja! Han har vuxit bra sedan sista du visade han på foto. Det blir en stilig karl av han också. Det får vi hoppas på o han har ett underbart psyke gillar allt o alla men vaktar bra Mvh.
Publicerat Maj 2, 201214 yr Bamse växer o frodas är 12månader nu tror jag o en bit över 40kg så det blir en stor kille när han är färdig Mvh. Jisses, det känns inte så länge sedan han var valp Men du, han är fortfarande ruggigt söt...
Publicerat Maj 3, 201214 yr Författare Jisses, det känns inte så länge sedan han var valp Men du, han är fortfarande ruggigt söt... Ja tiden går fort Tack så mycket Mvh.
Publicerat Juli 8, 201213 yr Han har vuxit till sig och blivit en stilig karl. Vem? Flex, eller vovven? :-D Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2