Publicerat Juli 14, 201114 yr Tack för det nu blev jag ju inte hungrig, fin tråd, vackert hanterat kött och en bra bild på en tallrik helt klart värdig en kock.. /Christian
Publicerat Juli 14, 201114 yr Författare Tack Christian är dock bara en glad amatör men det är så otroligt roligt att göra något såhär värdigt av bra råvavor
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.