Publicerat Mars 29, 200620 yr Författare Sluta skrämmas sådär..... :D > Inte skrämms jag. Jag är så snäll.
Publicerat Mars 29, 200620 yr Nä man får väl börja med att ha en kamera med sig jämnt när man är ute ifa att man ser något mysko .....' sätta den på mössan som någon skrev ;D.
Publicerat Mars 29, 200620 yr Författare Nä man får väl börja med att ha en kamera med sig jämnt när man är ute ifa att man ser något mysko .....'sätta den på mössan som någon skrev ;D. Jepp, det var jag! Snurrar i 360 grader och sattelitöverföring till datorn. ;D : :-Blir inte det bra ???
Publicerat Mars 29, 200620 yr Jepp, det var jag! Snurrar i 360 grader och sattelitöverföring till datorn. ;D : :-Blir inte det bra ??? Man skulle ju se helt normal ut iaf!!...inte särsklit misstänksam eller så.. ;D ;D Ngt för Gadget kanske? ;D
Publicerat Mars 29, 200620 yr Författare Man skulle ju se helt normal ut iaf!!...inte särsklit misstänksam eller så.. ;D ;DNgt för Gadget kanske? ;D Det var sonens favorit när han var yngre. ;D
Publicerat Mars 29, 200620 yr Jepp, det var jag! Snurrar i 360 grader och sattelitöverföring till datorn. ;D : :-Blir inte det bra ??? ja det vore ju inte så himla dumnt att ha för då skulle man ju se om någon hittade på någe hyss i skogen ju bara man kommer i håg vart man satt dom så att man håller sig utan för den själv ;D
Publicerat Mars 29, 200620 yr Författare ja det vore ju inte så himla dumnt att ha för då skulle man ju se om någon hittade på någe hyss i skogen ju bara man kommer i håg vart man satt dom så att man håller sig utan för den själv ;D Det gäller att man är påhittig.
Publicerat Mars 29, 200620 yr Författare Censur trettontaggarn...censur.... ;D ;D ;D Varför då ??? ??? ???
Publicerat Mars 29, 200620 yr Varför då ??? ??? ??? Man kan ju censurera de delar av filmen man själv medverkar i ;D ;D var så jag tänkte.....han ville ju inte vara med själv!!
Publicerat Mars 29, 200620 yr Författare Man kan ju censurera de delar av filmen man själv medverkar i ;D ;D var så jag tänkte.....han ville ju inte vara med själv!! Jaja! Givetvis! ;D Jag har varit på skolmöte ikväll i kanppt 3 tim. > Trött av allt käbbel. Sängen väntar. Sköööööööööööööööööööööööööööööööööönt! :D :D
Publicerat Mars 30, 200620 yr Jag nmåste säga at vi har en god nivå på våra vargdebatter jämnfört med andra forum där dessa trådar brukar tas bort. ;D ;D ;D
Publicerat Mars 30, 200620 yr Författare Jag nmåste säga at vi har en god nivå på våra vargdebatter jämnfört med andra forum där dessa trådar brukar tas bort. ;D ;D ;D Ja, verkligen och det är konstigt att den tråd som är igång på en annat forum håller sig flytande ännu.
Publicerat Mars 30, 200620 yr Jag vet, det brukar endast smälla till och sedan är den avstängd.........
Publicerat Mars 30, 200620 yr Författare Jag vet, det brukar endast smälla till och sedan är den avstängd......... Jag brukar följa diskussionerna men utan att skriva, men nu har jag skrivet lite grann i den tråden som ännu är igång.
Publicerat Mars 30, 200620 yr Censur trettontaggarn...censur.... ;D ;D ;D Felet är ju om man är en linsmus då skulle man ju ta bort allt annat en sig själv ju ,,,, nä jag vet inte hur man skulle fixa det men numera så kan man ju ha en kamera i en penna iaf hade james bond det ;D
Publicerat April 3, 200620 yr Felet är ju om man är en linsmus då skulle man ju ta bort allt annat en sig själv ju ,,,, nä jag vet inte hur man skulle fixa det men numera så kan man ju ha en kamera i en penna iaf hade james bond det ;D Ja, det vore en lite rolig syn: En jägare i kostym/lackskor/pistol och en filmpenna a la James Bond! hehe, det skulle väcka uppmärksamhet om nåt!! ;D ;D
Publicerat April 4, 200620 yr Ja, det vore en lite rolig syn: En jägare i kostym/lackskor/pistol och en filmpenna a la James Bond! hehe, det skulle väcka uppmärksamhet om nåt!! ;D ;D Ja det bästa med att vara james bond man får ju aldrig skrynkliga kläder hur mycket man en lever om o stökar på , alltid lika väl struken kavaj ,,,
Publicerat April 7, 200620 yr Ja det bästa med att vara james bond man får ju aldrig skrynkliga kläder hur mycket man en lever om o stökar på , alltid lika väl struken kavaj ,,, .....och en drink i handen....... ;D ;D
Publicerat April 9, 200620 yr .....och en drink i handen....... ;D ;D Japp man kan ju lixom vara lite överallt då + att drinken kan man ju alltid ge till någon kvinna så att hon följer en hem ;D Nä skämnt o sido nu tbx till tråden nu ,,,, När det gäller in plantering så tror ju jag då iaf att det förekommer men sedan i vilken utsrteckning är ju väldigt svårt att veta, sedan om det fins dom som har bevis i mot det och dom skulle ta o lägga fram fakta då kan det ju bli frågan om utplantering utav djur i våran fauna..... frågan är ju vad som händer då ??? för mig vetligen så får man ju inte bara plantera ut djur hur som hellst heller i skogen...
Publicerat April 9, 200620 yr Japp man kan ju lixom vara lite överallt då + att drinken kan man ju alltid ge till någon kvinna så att hon följer en hem ;DNä skämnt o sido nu tbx till tråden nu ,,,, När det gäller in plantering så tror ju jag då iaf att det förekommer men sedan i vilken utsrteckning är ju väldigt svårt att veta, sedan om det fins dom som har bevis i mot det och dom skulle ta o lägga fram fakta då kan det ju bli frågan om utplantering utav djur i våran fauna..... frågan är ju vad som händer då ??? för mig vetligen så får man ju inte bara plantera ut djur hur som hellst heller i skogen... Nej, det lär bli en del skrivit i tidningarna då kan jag tänka mig! Det vore en skandal....men jag har ingen aning om vad för sorts bemyndigande/godkännande som krävs för att släppa ut varg. Men nåt borde det vara iaf.....