Publicerat November 14, 201114 yr Författare 16 st rävar för Ronja nu . då är du några före,Men! stryelsen ska video granska några rävar innan du leder på riktigt plottkiller
Publicerat November 16, 201114 yr då är du några före,Men! stryelsen ska video granska några rävar innan du leder på riktigt plottkiller 1 räv till för Ronja idag...dessutom med bildbevis i jaktdagboken. borde ju få stilpoäng för det.
Publicerat November 16, 201114 yr dock kan vi nog avskriva kopoven som blivande rävhunds ämne bland stövare.. Jag önskar verkligen att jag kunde hålla med dig där...
Publicerat Januari 2, 201214 yr En räv för stövarn på ståndskall. Fastdriven på barmark. Filmbevis finns.
Publicerat Januari 2, 201214 yr En räv för stövarn på ståndskall. Fastdriven på barmark. Filmbevis finns. Då vill vi såklart titta!
Publicerat Januari 3, 201214 yr Då mitt redigerings program är helt åt hellvete så har jag tagit några printscreens ist.
Publicerat Januari 4, 201214 yr Fina saker, vilka är över 10 drev rävar hittils? omståndskall räknas så 10 drev/10gryt som hon drivit in + en mård för vita
Publicerat Januari 9, 201214 yr är uppe i arton totalt,12 för gameln +en mård, 12 kvar till målet (30)