Publicerat Januari 13, 201214 yr Tänkte jag skulle ansluta till tävlingen! Jagar med en schiller o två taxar i södermanland. Är än så länge uppe i 15rävar 6/drev 9/gryt
Publicerat Januari 22, 201214 yr 13 st rävar+1st lo i januari mån hittils för en under två års a-fox bara 13 har ni så bra me räva tid
Publicerat Februari 4, 201214 yr tredje för valpen Jag som sköt, första för mig åt hunn, glad man blir när den slår ihop på första skottet när den kommer som skjuten ut en kanon..
Publicerat Februari 4, 201214 yr 28 rävar har det blivit på våran mark, tre stövare, en plott och två Terriers och det minskar inget, lika mycket spår efter rävarna!
Publicerat Februari 8, 201214 yr Författare Blev en fastdriven räv på stånd för Ajjax idag härligt du har gjort bra med förvalta Ajax
Publicerat Februari 13, 201214 yr Har vi nån i Luleå trakterna med rävstövare och saknar terrier? Eller någon med rävstövare som vill prova på "nya" marker? Har alldeles för få gryt släpp med tysken. Är även ute efter att få till ett grytprov så är det en domare så skulle det ju vara ett stort + =) 0702006222 /Mats
Publicerat Februari 14, 201214 yr Nja har varit i kontakt med "partys" tidigare, även med en domare med 2 schillrar fast han skulle vara borta nu i 5v.
Publicerat Februari 16, 201214 yr Författare Nja har varit i kontakt med "partys" tidigare, även med en domare med 2 schillrar fast han skulle vara borta nu i 5v. ja inte för inte man köper en schiller=mindre jaktlust Okej bågfils mannen partys kan man lita på,går inte sätta han på skidor och få ner nå räv?
Publicerat Mars 22, 201214 yr Författare 2X50 på kim den både kim å bull va på räknas väl inte... Du är juh packjägarnas pack jägare,men en keps kan du få för du alltid skjuter nått
Publicerat Mars 22, 201214 yr Du är juh packjägarnas pack jägare,men en keps kan du få för du alltid skjuter nått Ska han få ärva din americanfoxhound keps
Publicerat Mars 26, 201214 yr Författare Ska han få ärva din americanfoxhound keps Ja,min Hund kommer aldrig upp i dom nivåerna
Publicerat April 11, 201214 yr Har det kårats nån vinnare i tävlingen? Jag går ju å väntar på nästa års tävling redan