Publicerat November 18, 201114 yr Författare fint Flex. vad gick den på hem till ytterdörren totalt? 5000kr som hittat Mvh.
Publicerat December 15, 201114 yr Författare Har laddat lite pilar o ett par stenhårda laddningar blir till o ligga under skjutbänken som vanligt Får bössan till helgen så det ska bli roligt o se va den presterar Mvh.
Publicerat December 18, 201114 yr Författare Var o hämta bössan i går o kan konstatera att det är en mycket trevlig o smidig liten bössa lite ovant med så kort pipa men trycket är kanon o plastbäddad var den oxå så det var bara o plocka ner den o rengöra alla delar o smörjade upp dom o skrubba rent pipan så nu är det bara vädret som hindrar en provskjutning. Mvh.
Publicerat December 18, 201114 yr Men hallå, provat?? Tycker de ser lite misstänkt korta ut.. 35 gr kulor? Du har inte satt dem för djupt hoppas jag? Mvh!
Publicerat December 18, 201114 yr Författare Men hallå, provat?? Tycker de ser lite misstänkt korta ut.. 35 gr kulor? Du har inte satt dem för djupt hoppas jag? Mvh! Nä inte prövat än. Jag gjorde dom 54mm långa för att jag ska dra på rätt bra så jag vet va bössan pallar Mvh.
Publicerat December 21, 201114 yr Författare Idag blir det en sväng till banan o pröva lite laddningar o inställning av kikaren Mvh.
Publicerat December 21, 201114 yr Gött! Nyfiken! Jag har skjutit slut på mina 40gr kulor, har ett gäng 50 gr som jag laddat en testserie med. Ska bara orka provskjuta.. Hoppas det går bra för dej! Är lite misstänksam om hylslängden ffa, inte mätt mina men jag förmodar att patronlägena är likvärdiga hyfsat åtminstonde.. Mvh!
Publicerat December 21, 201114 yr Författare Gött! Nyfiken! Jag har skjutit slut på mina 40gr kulor, har ett gäng 50 gr som jag laddat en testserie med. Ska bara orka provskjuta.. Hoppas det går bra för dej! Är lite misstänksam om hylslängden ffa, inte mätt mina men jag förmodar att patronlägena är likvärdiga hyfsat åtminstonde.. Mvh! Du kan va lugn allt har gått bra Mvh.
Publicerat December 21, 201114 yr Författare Förs o främst vill jag tacka Christer för att han är så jävla sjyst o fixar med mina bössor även fast han mycket o stå i så gör han det så fort han får lite tid Ja vem som häls vet ju att man inte tar en stålhammare o bankar på ett aluminiumklackar men det gjorde jag tydligen än då vilket resulterade i att fästena inte passa så Christer fick lite mer jobb än han behövde men med flinka fingrar så fixade han så det blev rakt o fint igen Jag ladda upp lite amo som jag ställde in kikaren med. Sen tog jag den hårdaste laddningen den gick skit. Den här träffbilden är lite missvisande då det sitter 4st pärlor på spetsen o resterande hål är från amon jag hade kvar från dom andra laddningarna. Det går o finlira lite till men jag är nöjd med de här resultatet då ingen räv springer ifrån mig upp till 200m. Mvh.
Publicerat December 21, 201114 yr Författare Ser ju ut att gå rakt och fint! Tackar ja jag är ruskigt nöjd med bössan Mvh.
Publicerat December 21, 201114 yr Författare Laddningen som sköt bäst var. Hylsa)Norma. Kula)Hornady V-Max 40gr. Krut)Vihtavuori N530 24gr Längd)54mm Mvh.
Publicerat December 22, 201114 yr Ser bra ut Flex 222an är som klipt o skuren till lätta varmint kulor
Publicerat December 22, 201114 yr Författare Ser bra ut Flex 222an är som klipt o skuren till lätta varmint kulor Tack Lars ja den är fin till räven Mvh.
Publicerat December 22, 201114 yr Såg jävligt trevligt ut.. den där riggen med dämpare i .223 hade varit en våt dröm Mvh!
Publicerat December 22, 201114 yr Författare Såg jävligt trevligt ut.. den där riggen med dämpare i .223 hade varit en våt dröm Mvh! Tack så mycket hippen det vore smutt Läckert Flex! Älskar Sako Varmint Tack så mycket exabit ja det är en riktigt trevlig pang Mvh.
Publicerat Januari 27, 201214 yr Författare Äntligen kom licensen i går lämna in den i början på september så har inte kunnat jaga not men nu ska jag ut o köra med rävläten har laddat för det när löpet börjar Men i morgon blir det en sväng på industriområdet o spränga non kråkfågel Mvh.
Publicerat Januari 27, 201214 yr Författare E inte löpet i fullgång?? Jo det hoppas jag men jag har ju inte vart ute än så jag vet Mvh.
Publicerat Mars 7, 201214 yr Författare Fruktansvärt nöjd med bössan liten o smidig o väl skjutande Bettan i sin rätta miljö Mvh.
Publicerat Juli 4, 201214 yr Författare Jakten börjar närma sig så fixa lite grejer till bössan Ny väska o camo ghillie till bössan Mvh