Publicerat Juli 4, 201214 yr Ojsan hoppsan, ghillie till bössan låter som en riktigt bra ide. Vart hittade du det?
Publicerat Juli 5, 201214 yr Författare Ojsan hoppsan, ghillie till bössan låter som en riktigt bra ide. Vart hittade du det? Kolla här http://www.rodastjarnan.com/stridsutrustning-vapenkamouflage-ghillie-woodland-10021 Mvh.
Publicerat Juli 18, 201214 yr Författare Jakten börjar ju snart så jag fixa till Bettan lite Fixa en rembygel skruv till så jag kan ha benstöden för liggande oxå. Sen Vortex flipp flopp skydd. Sen lite ghillie camo fint de Sen fixa jag fästet till ND3 lampan Mvh.
Publicerat Juli 19, 201214 yr Saknar min sako varmint, skulle aldrig sålt den 66cm pipa 6,5x55 den var tung som ett as! Nu ska vi se vad 223:an kan prestera, för att tighta till träffbilderna så krävs det nog en egen ladd utrustning!
Publicerat Juli 19, 201214 yr Författare Saknar min sako varmint, skulle aldrig sålt den 66cm pipa 6,5x55 den var tung som ett as! Nu ska vi se vad 223:an kan prestera, för att tighta till träffbilderna så krävs det nog en egen ladd utrustning! Håller med dig Pertan underbar bössa Mvh.
Publicerat Juli 19, 201214 yr Såg att Fritid & Vildmarksliv fått in en Sako Varmint i 6 PPC med matchtrycket. Hade jag köpt direkt om jag inte redan haft en (min har dock inte matchtrycke, men det vanliga duger alldeles utmärkt).
Publicerat Oktober 23, 201213 yr Författare Japp då var det dax o pipa om Bettan till en 22ppc jocke.f här på forumet har hjälpt mig med prov amo o det funka kanon med matningen så nu beställs det en LW pipa o Christer har en rivare på väg hem snart så till nästa års jakt är den klar Bettan det kommer o bli ett jävla drag Mvh.
Publicerat Oktober 24, 201213 yr Författare Ett bra val av kaliber Tack Lars Ja jag fattar inte hur jag kunnat missat den här kalibern då den är som gjuten för mig då den hamnar mellan 223 - 22-250 prestanda utan o elda på för max o tar man i lite till så har man 22-250 prestanda oxå bara o sikta rakt på ut till 200m Mvh.
Publicerat Oktober 26, 201213 yr 22 PPC är en klart mysig liten patron Vad har du för tankar kring piplängd och räffelstigning?
Publicerat Oktober 26, 201213 yr Författare 22 PPC är en klart mysig liten patron Vad har du för tankar kring piplängd och räffelstigning? Ja det är en riktig fining Jag kommer mestadels köra med 40-50gr kulor så 1.14 blir det o sen längden tänkte jag 54 cm det blir smidigt o bra Mvh.
Publicerat Mars 15, 201313 yr Flex goes ghillie, det såg väl trevligt ut. Hur skjuter aset då? /Christian
Publicerat Mars 15, 201313 yr Fan vad ful den är Flex, ingen här dreglar och vill provskjuta. ;) Köp hem Hornady Zmax till den så du blir riktigt badass.
Publicerat Mars 15, 201313 yr Författare Flex goes ghillie, det såg väl trevligt ut. Hur skjuter aset då? /Christian Blev inget kaliber byte insåg att jag inte behövde det o sen beala 6000 o lite till kanske för 300-400 m/s snabbare kula var inte försvarbart så nu ligger pipan Mvh.