Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nytt parti vill utrota vargen

Featured Replies

Publicerat

Nu har jag letat men inte sett en enda länk till partiet utan en till aftonslaskan som jag inte tänker öppna därför att det är väl som att låta satan citera bibeln, dn kan vara bättre men finns det ingen länk direkt till partiet? det enda jag fick upp var fejjan!

Tänker man igenom det hela och lägger fram en trolig politik, gäller ju inte bara ett område utan en balans i allt, skulle mycket väl kunna hjälpa till för att få mitt intresse bevarat!

verkar som dom har bokat upp domännamnet "www.naturdemokraterna.se".. men just nu går den bara till facebook

Denna domän är parkerad hos NameISP.com! naturdemokraterna.se. hemsida, kommer snart.
Publicerat

Jag tror inte att det är en bra idé att försöka utrota vargen.

Inte politiskt i alla fall.

Men om man nu vill göra det så är jag glad att de väljer en parlamentarisk väg.

Utomparlamentariska åtgärder låter vi buset stå för...

// Henrik

Publicerat

Snokade lite... tog detta från deras Facebook Naturdemokraterna

Så på sätt och vis har ju Aftonbladet inte varit helt ute och cyklat denna gång..

Såg också det där. Mycket nollvision tydligen.

Vet inte vad jag ska tycka helt ärligt, men det är nog bra att göra en politisk framstöt, helt klart.

//F

Publicerat

Kom på en sak!

Vem är värd vad? alla partier står ju för utrotning av någonting så varför inte ett vargutrotarparti, alliansen har ju försökt utrota latmasken och den grönröda röran har ju försökt utrota möjligheten till välfärd, SD har ju ensamt försökt utrota invandringen och nu får vi se i nästa val om naturdemokraterna slår SD:s 7.8% annars vet vi ju vem som är värd mest eller!

Touché!

Publicerat

Såg också det där. Mycket nollvision tydligen.

Vet inte vad jag ska tycka helt ärligt, men det är nog bra att göra en politisk framstöt, helt klart.

//F

Jag läste DN, Aftonloskan & på fejjan. Tyvärr, då jag jobbar med en annan form av massmedia,

är jag rädd att skadan är redan skedd av detta ogenomtänkta upptåg, Jag håller med om att ett

glesbyggdsparti definetivt har plats i Sverige då vårt land till stor del består av den. Men, man

gör det helt enkelt på fel sätt. Tråkigt.

Publicerat

Jag läste DN, Aftonloskan & på fejjan. Tyvärr, då jag jobbar med en annan form av massmedia,

är jag rädd att skadan är redan skedd av detta ogenomtänkta upptåg, Jag håller med om att ett

glesbyggdsparti definetivt har plats i Sverige då vårt land till stor del består av den. Men, man

gör det helt enkelt på fel sätt. Tråkigt.

Känns som man blev tagna på sängen och inte hade ett färdigt koncept!