Publicerat September 11, 201213 yr Var inne på Scandinavian Arms idag och kollade runt lite. dom har haft kurser i grov,fin styckning med hela balletten , och väntar nu ett samtal från deras kursledare om hur vi kan anmäla oss o vad det kostar och samt när.. när jag vet mer om hur ,när ,var så skriver jag här igen . vi kan givetvis själva bestämma datum om vi blir max 8 pers . Hare najs så länge Eas
Publicerat September 12, 201213 yr Jag är eventuellt intresserad om det blir tal om någon kurs/utbildning i Skåne, gärna i NÖ Skåne.
Publicerat September 18, 201213 yr Se där ja, då blir vi iaf två från forumet där, jag är oxå anmäld nämligen.. Hmm, efter samtal idag var jag visst flyttad till en tors den 8 nov som start dag. Förmånga anmälda till den 5 så de startar två kurser!
Publicerat September 24, 201213 yr Hmm, efter samtal idag var jag visst flyttad till en tors den 8 nov som start dag. Förmånga anmälda till den 5 så de startar två kurser! Ja, jag fick oxå den 8 November som startdatum!
Publicerat September 24, 201213 yr Ja, jag fick oxå den 8 November som startdatum! Va trevligt, då träffar man någon mer härifrån i verkligheten mao!!
Publicerat April 8, 201313 yr Hej! Lyfter denna tråden igen! Jag är också intresserad av en kurs i styckning här i Skåneland, gärna som någon skrev tidigare här i tråden, i NÖ Skåne men det är inget krav. Jag är mest intresserad av gris, om vi sedan lär oss på en tamgris eller en vildgris spelar mindre roll.
Publicerat April 9, 201313 yr Läste en artikel nånstans(kom inte ihåg)om ett Tyskt par som etablerat sig i Halland och har tydligen lyckas mycket bra med sin korv och andra delikatesser.De hade tydligen blivit uppmärksammade av Länstyrelsen och skulle hålla kurser i kötthantering och korvtillverkning,tror det handlade om vildsvin också. Sök på Gudmundsgården i Halland
Publicerat April 9, 201313 yr Hade nästan rätt! Gudmundsgården i Asige mellan Falkenberg -Halmstad,dom ska ha korvkurser och styckningkurser av vildsvin