June 30, 201312 yr Bra film. Det är ju själva innehållet som räknas. Ser verkligen fram emot flera tips! Tackar De kommer fler filmer inom en snar framtid. Hoppas de uppskattas av någon i alla fall
September 15, 201312 yr Blev en gräsand idag i "andvädret" och vovven tvekade inte att apportera den trots vädret
September 26, 201312 yr Idag fick hon simma långt och hämta gäss vilket hon inte tvekade en sekund på att göra Nu ligger hon med magen full av godsaker
September 29, 201312 yr Author Idag fick hon simma långt och hämta gäss vilket hon inte tvekade en sekund på att göra Nu ligger hon med magen full av godsaker Bra jobbat!
January 13, 201412 yr Author Här är en bild på sambons labrador som jag tyckte blev rätt bra! Jag håller med, snygg bild Sun Flower!
January 13, 201412 yr Jag håller med, snygg bild Sun Flower! Tack! Hur går det för dig med labbeplanerna? Hittar du nån lämplig?
January 14, 201412 yr Author Tack! Hur går det för dig med labbeplanerna? Hittar du nån lämplig? Inte hittat något ännu, och sen har jag inte tokletat heller. Tiden har liksom bara snurrat på så hundplanerna hamnar precis bakom hela tiden. Inte varit rätt läge på något sätt.
April 4, 201412 yr Slänger in en bild på mina hundar en fin vårkväll!! Det är ju otroligt att man blir lika imponerad av våren varje år!! Skickat från min GT-I9295 via Tapatalk
April 14, 201412 yr Popular Post Här kommer en bild på min nya Jaktlabbe från Kennel Twiggs! Han heter Twiggs Guld-Nelson "Milton". Första jaktlabben så förväntningarna är stora Skickas från min iPhone via Tapatalk
April 14, 201412 yr Kul! Den var jättesöt, (hunden alltså )kom ihåg att ta mycket bilder nu när den är liten. Och se inte så sur ut.
April 15, 201411 yr Han är rätt lik vår gula tik i färgen. (Finns bild längre upp på sidan) Hur gammal är han? Ser ut som en labrador ska i alla fall enligt mig.
April 30, 201411 yr Slänger in en bild på min yngsta under ett träningspass. Skickat från min GT-I9295 via Tapatalk
May 7, 201411 yr -"Ladda om fort Husse för här kommer en flock till!" Min hjälpreda vid kvällens skyddsjakt i havre/ärtsådden.
May 7, 201411 yr Skyddsjakt.jpg -"Ladda om fort Husse för här kommer en flock till!" Min hjälpreda vid kvällens skyddsjakt i havre/ärtsådden. Ha ha.. Ser koncentrerad ut!!