Publicerat Augusti 2, 201510 yr Jag hittade lite fler bilder på Qs. Men oftast så ser han ut så här, då han går i gång med alla tikarna här .
Publicerat Augusti 2, 201510 yr Lite labbe bilder, det finns massor här . Första är från sista kullen på några hungriga valpar. Mamma Myta Och Pappa QS NM-13, NM-14, FI KVA, SE KVA, NO KVA, NORD KVA, FI KVA FT, SE KVA FT samt senaste titeln C.I.T Eagle Owl's Quirinus. Bilden ljuger då det är en stor och ståtlig hane. Härliga bilder , speciellt en "grind" av små sockertroll
Publicerat Augusti 8, 201510 yr Detta är en populär post. Våran tik gillar godis men ibland får hon jobba för det..
Publicerat Augusti 8, 201510 yr Har du en inbyggd studsmatta i gräsmattan när jycken kommer så högt???
Publicerat Augusti 8, 201510 yr Har du en inbyggd studsmatta i gräsmattan när jycken kommer så högt??? En labbe är alltid hungrig och är maten högt upp får dom hoppa högt för att få tag på den..
Publicerat Augusti 9, 201510 yr En labbe är alltid hungrig och är maten högt upp får dom hoppa högt för att få tag på den.. Ja, jag vet att dom är hungriga för jämnan. Har en bekant som har en. Matvrak o tiggare.
Publicerat September 3, 201510 yr Detta är en populär post. Jag får väl skicka in en på atlas! Sedvanliga urbankvaliteten på fotot, men maken till lugn valp har jag aldrig haft!
Publicerat September 3, 201510 yr Då måste jag genast kontra med några på Sören 5 mån Tyvärr så flyttar han till Åland i morgon , han är så jävla skön .
Publicerat September 3, 201510 yr Ja, jag vet att dom är hungriga för jämnan. Har en bekant som har en. Matvrak o tiggare. En labbe tigger aldrig, de väntar på att få!
Publicerat Oktober 11, 201510 yr Detta är en populär post. Detta var allt en intressant tråd, ska nog lägga upp bilder på Atlas här!
Publicerat Oktober 11, 201510 yr Detta var allt en intressant tråd, ska nog lägga upp bilder på Atlas här! Vi vill ha mera bilder på lill skiten . För övrigt så fråga inte gubben, hur man fixar det där med skärpan på bilderna .
Publicerat Oktober 11, 201510 yr Detta är en populär post. Denna dök upp i mitt fb flöde, och då tänkte jag osökt på denna tråden...
Publicerat Oktober 16, 201510 yr Detta var allt en intressant tråd, ska nog lägga upp bilder på Atlas här! Dessa vattniga ögon. Enda gången vattniga ögon går i mys-pys faktorns tecken
Publicerat Oktober 18, 201510 yr Detta är en populär post. Hijackar tråden lite. Jagade änder för första gången igår och fick se den här lille herre bekanta sig med en. Taskig bild, med så kul att se apportinstinkten. Stolt som en tupp var han [emoji4]
Publicerat April 2, 201610 yr Lägger in bilden här med på vår labrador, eller rättare sagt sambons. Är utställningslinjer.
Publicerat Juni 29, 20169 yr Cookie tar en bullpaus i kajhämtandet (som för övrigt var 100%-igt idag, till skillnad från skyttet...).
Publicerat Juni 29, 20169 yr Detta är en populär post. 3 hours ago lasse_c sa: Cookie tar en bullpaus i kajhämtandet (som för övrigt var 100%-igt idag, till skillnad från skyttet...). Har man hund med sig så är det inte bommar, det är stadgeträning.
Publicerat Augusti 1, 20169 yr Detta är en populär post. Den här snygga bruden fyller sju år idag. Hon blev väl inte precis som vi tänkt oss men hon har onekligen lärt mig massor.