Publicerat December 7, 201411 yr Nisse efter kråkjakten i morse. Synd bara husse skjuter så dåligt så han inte får hämta något
Publicerat December 21, 201411 yr Detta är en populär post. Här kommer lite bilder som sambons syster fotade i somras! Blev rätt fina tycker jag!
Publicerat December 21, 201411 yr Va fan Strävis!!?? Ingen kommentar om den gula?? Brukar ju alltid komma ett litet påhopp!
Publicerat December 21, 201411 yr Va fan Strävis!!?? Ingen kommentar om den gula?? Brukar ju alltid komma ett litet påhopp! Kompis, konstnärliga alster uppskattas alltid.
Publicerat December 22, 201411 yr Detta är en populär post. Petar in en gammal bild jag hittade som jag tycker blev rätt bra.
Publicerat Januari 14, 201511 yr Kanske trådens sämsta bild. Men jag vill ju såklart visa upp hunden med vår första gemensamma fågel. Skjuten på uppflog på gräsmattan, dock är de rackarna varska så det är ju inte bara att trava ut och skjuta.
Publicerat Januari 14, 201511 yr Kul att se! Spelar ingen roll med kvalitet på bild, alltid kul att se första apporterade fågel! Skickas från min iPhone via Tapatalk
Publicerat Januari 14, 201511 yr Många proffsbilder i denna tråd men här kommer en bild på när husse valt en dålig plats för svartfågeljakt No action... Skickas från min iPhone via Tapatalk
Publicerat Januari 14, 201511 yr Tackar De kommer fler filmer inom en snar framtid. Hoppas de uppskattas av någon i alla fall Hur gick det med fler filmer och bättre kvalitet? :-) Tyckte din första film var jättebra! Bra övning som helt klart ska testas! Bifogar en bild på Audi 7år. Päronen hade utmärkelser inom jakttävlingar, tanken fanns redan från födsel att jaga sjöfågel, tyvärr har det inte blivit något ännu, men han älskar att apportera så det bör gå fortf. Han ska helt klart få testas till nästa jaktsäsong iaf.! Vi låg på soffan och tittade på fågeljakt med labbar på paddan häromveckan, efteråt gick han och hämtade sin leksaksanka och ville leka, så någon koppling måste han ju gjort :-) Kan tillägga att han fått gått ner från 44kg till 35kg på 9mån. Inte helt populärt hos en hungrig labbe, men vad gör man inte för att deras höfter ska orka livet ut!
Publicerat Januari 17, 201511 yr Detta är en populär post. Hmm... Kanske lite känsligt men det är ingen som talat om för dig att du har en flat och inte en labbe?? Skoja bara! Härliga bilder!
Publicerat Februari 21, 201511 yr Detta är en populär post. Nej du husse jag tänker inte gå upp..... Jag ska ligga kvar i sängen minst en timme till!! Tror jag har sveriges tröttaste labbe. Går och lägger sig kl 21 och går gärna inte upp innan kl 10!
Publicerat Februari 21, 201511 yr Då följer man hundens exempel och lägger sig bakom ryggen på den och sover gott.
Publicerat Juli 31, 201510 yr Jag bugar ödmjukast. Två moder Teresa. Det är nästan så man går och blir lite religiös!!
Publicerat Augusti 1, 201510 yr Detta är en populär post. Lite labbe bilder, det finns massor här . Första är från sista kullen på några hungriga valpar. Mamma Myta Och Pappa QS NM-13, NM-14, FI KVA, SE KVA, NO KVA, NORD KVA, FI KVA FT, SE KVA FT samt senaste titeln C.I.T Eagle Owl's Quirinus. Bilden ljuger då det är en stor och ståtlig hane.