Publicerat Januari 7, 20179 yr Nu när virrvarret lagt sig lite och hundfolket fått tag på hundarna och de utrett så är varg två och tre samma varg. Alltså bägge är skjutna och ingen är påskjuten.
Publicerat Januari 7, 20179 yr 29 minutes ago Hjalle-man sa: Nu när virrvarret lagt sig lite och hundfolket fått tag på hundarna och de utrett så är varg två och tre samma varg. Alltså bägge är skjutna och ingen är påskjuten. Härligt! Skönt att det redde ut sig.
Publicerat Januari 8, 20179 yr En av sydostälgs pejl försedda älgar på besök, gillade inte grisen och laikan som passerade i skogen i närheten. Nu väntar jag på rådjur igen...
Publicerat Oktober 7, 20178 yr Detta är en populär post. Provade en myr där orrarna brukar spela, var dött när jag kom dit så gjorde en brasa och grillade en korv. Rätt som det är hör jag att det sätter sig en större fågel i närheten och kort därefter börjar den spela. Smög mig närmare och såg den i topp ca 90-100m bort, satte mig på stället och tog stöd på knäna och ner stöp den. 222rem och normas fmj.
Publicerat Oktober 9, 20178 yr På 2017-10-07 at 15:10 Husqvarna30-06 sa: Provade en myr där orrarna brukar spela, var dött när jag kom dit så gjorde en brasa och grillade en korv. Rätt som det är hör jag att det sätter sig en större fågel i närheten och kort därefter börjar den spela. Smög mig närmare och såg den i topp ca 90-100m bort, satte mig på stället och tog stöd på knäna och ner stöp den. 222rem och normas fmj. Du vill inte sälja bössan????
Publicerat Oktober 9, 20178 yr 1 minute ago Neo sa: Du vill inte sälja bössan???? Den får ni slita från min döda kropp
Publicerat Oktober 13, 20178 yr Här står vi å väntar med fullt DDR (DrevernDriverRå, kollegansjycke). Nu sköt kollegan. /P
Publicerat Oktober 14, 20178 yr Detta är en populär post. Dagens första rådjurs pass... 180-graders panoramavy.
Publicerat December 1, 20178 yr Gratulerar. Sömn är i bland överskattat. Vad tror du det var för levande vikt på han? /P
Publicerat December 1, 20178 yr 1 hour ago PAS sa: Gratulerar. Sömn är i bland överskattat. Vad tror du det var för levande vikt på han? /P Tack Vägde den hemma innan passning då det var lerigt och jag var tvungen att dra den över ett vattendrag, vågen stannade på 90kg
Publicerat December 2, 20178 yr Detta är en populär post. Älg (drev)jakt idag och två kalvar fällda. Konstaterade att fasen va gris det har blivit. Vi har haft gris ganska länge nu, men ganska "fläckvis". Nu känns det som de finns i alla såtar. Kul!
Publicerat Oktober 7, 20187 yr Dags att damma av tråden. Gick med hund i första såten men står på pass nu.
Publicerat Oktober 7, 20187 yr 4 minutes ago TekDr sa: Var ligger den skjutna räven då? Här skjuts inga stänkrävar.