Publicerat November 22, 201213 yr tror ni det är värt att gå en kurs eller kan man klara det teoretiska provet med bara böckerna?
Publicerat November 22, 201213 yr Visst kan man klara en det själv. Men det är ju roligare att gå en kurs och diskutera det som står. Så det är värt att gå en kurs. Sen är det ju roligt oxå. Om du går en kurs så fixar dom fram de olika proven som ska göras, som det teoritiska provet och det praktiska.
Publicerat November 22, 201213 yr Några tusen får du nog räkna med at det kostar med böcker och avgifter för kursen, avgift för teoretsiktprov och avgifter för praktiskt prov. Hittade denna länk du kan ju kolla runt på denna sida, http://www.kurser.se/jaegarexamen___348__.html
Publicerat November 22, 201213 yr Är du ansluten till tex Metall så kan du få studiebidrag på typ 700:- eller nåt. Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Publicerat November 22, 201213 yr Det är väl att diskutera med andra och så men för mig själv så funkar inte de inlärningssätten så bra. Jag läste in teorin och gjorde provet på 2 veckor. Jag får erkänna att det nog är mycket jag bara lärde mig för stunden men känns inte riktigt som att jag behövde kunna identifiera alla olika fåglar osv, jag har inte ens licens för hagel Skulle jag nu mot förmodan skaffa hagel och vilja jaga andfåglar, ja då är det mitt ansvar att jag lär mig vilka arter som är lovliga osv. Du klarar säkert provet utan att gå kurs, frågan är bara vad du vill lära dig, hur mycket och hur lång tid du vill komma ihåg det Lycka till
Publicerat November 23, 201213 yr Författare jag har inte den bästa budgeten, så jag tror inte det blir någon kurs
Publicerat November 27, 201213 yr jag har inte den bästa budgeten, så jag tror inte det blir någon kurs Har du inte plats i budget till själva kursen så blir det nog inte lätt att få in det som kommer efteråt... Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2