Publicerat Februari 27, 201511 yr http://www.jaktsidan.se/ipb/topic/11787-ledels-jaktdagbok/page-1 Ja det finns ju objekt, men verkar ju funka.... Härlig dagbok!
Publicerat Mars 2, 201511 yr kommer inte ihåg om jag lagt upp bilder på uven sen jag fixade med den sist men här är den iallafall, ska eventuellt byta ögonen, och fixa "ögonbrynen" så den ser lite surare ut men annars är jag relativt nöjd med den
Publicerat Mars 3, 201511 yr Detta är en populär post. Uven blir förhoppningsvis färdig till helgens jakt! Inte mycket limning kvar nu! Tog tummen ur och beställde ögon från konservator igår, bättre sent än aldrig. Har man lagt så jävla mycket tid på att limma fjäder för fjäder på en plastuggla så är den allt värd "riktiga" glasögon för ringa 164 kronor.
Publicerat Mars 4, 201511 yr Detta är en populär post. Satan vad snabba dom var på Skandia Hardwood! Beställt och betalt kl sent måndag kväll, låg i min låda idag onsdag eftermiddag. Snygga ögon, ett riktigt jävla hopp uppåt för uvens approach.
Publicerat Mars 4, 201511 yr Satan vad snabba dom var på Skandia Hardwood! Beställt och betalt kl sent måndag kväll, låg i min låda idag onsdag eftermiddag.Snygga ögon, ett riktigt jävla hopp uppåt för uvens approach. Har beställt på glasseye i uk några gånger men det där lät ju både billigt o snabbt håller på med en äkta nu som ögon skall bytas på mot en rödare variant för test. Skall kolla deras hemsida, lät ju kanon.
Publicerat Mars 7, 201511 yr Ska bli otroligt intressant att få se lindroths film med kråkjakt på bulvan. Hoppas den kommer snart
Publicerat Mars 7, 201511 yr Men ska faktiskt bli kul när om/när den kommer xD //Simon. Fint skare va serru
Publicerat Mars 7, 201511 yr Författare Detta är en populär post. Den kommer :-) Vi filmar det sista på må-ti om två veckor. Blir en sväng i skärgården.
Publicerat Mars 7, 201511 yr Detta är en populär post. ÄNTLIGEN klar med mitt senaste uvbygge! Jävlar vad tråkigt det är att sitta kväll efter kväll och limma fjäder för fjäder, men jäkligt nöjd blev jag tillslut! Stort Tack till Droggot och Simon för fjäder-bidrag!
Publicerat Mars 7, 201511 yr ÄNTLIGEN klar med mitt senaste uvbygge! Jävlar vad tråkigt det är att sitta kväll efter kväll och limma fjäder för fjäder, men jäkligt nöjd blev jag tillslut! Stort Tack till Droggot och Simon för fjäder-bidrag! Snyggt! Vad är det för djur som bistått med fjädrar?
Publicerat Mars 7, 201511 yr Tack! Gräsand hona - bröst och huvud. Kanadagås - rygg. Gräsand hane - runt ögon. Ek - stubbe.
Publicerat Mars 7, 201511 yr ÄNTLIGEN klar med mitt senaste uvbygge! Jävlar vad tråkigt det är att sitta kväll efter kväll och limma fjäder för fjäder, men jäkligt nöjd blev jag tillslut! Stort Tack till Droggot och Simon för fjäder-bidrag! Helvete! Va den såg bra ut!
Publicerat Mars 8, 201511 yr ÄNTLIGEN klar med mitt senaste uvbygge! Jävlar vad tråkigt det är att sitta kväll efter kväll och limma fjäder för fjäder, men jäkligt nöjd blev jag tillslut! Stort Tack till Droggot och Simon för fjäder-bidrag! Riktigt snygg, blir "dödligt" giftig
Publicerat Mars 9, 201511 yr ÄNTLIGEN klar med mitt senaste uvbygge! Jävlar vad tråkigt det är att sitta kväll efter kväll och limma fjäder för fjäder, men jäkligt nöjd blev jag tillslut! Stort Tack till Droggot och Simon för fjäder-bidrag! Enormt snygg uv! första bilden på rygg/nacken trodde jag att det var en uppstoppad! nock fan nummer 1 av de fjäderklädda uvar som jag sett!
Publicerat Mars 10, 201511 yr Författare Grymt jobb! Väntar med spänning på hur du upplever att den fungerar skarpt!
Publicerat Mars 10, 201511 yr Hatten av! Vilket fantastiskt snyggt arbete du gjort! Håller tummarna att det ger riktigt bra resultat! Det förtjänat du utifrån det snygga arbetet!
Publicerat Mars 13, 201511 yr Jäklar va snyggt gjort! Min ser ut som om kråkorna haft i fångenskap och torterat i ett antal år... Grymt imponerad av din uv Emil!
Publicerat Mars 18, 201511 yr Detta är en populär post. Nu va jag klar med min första sälj uv //Simon. Fint skare va serru
Publicerat Mars 18, 201511 yr Bra jobbat Simon! Men att du orkar! haha, hur många har du att göra på beställning nu?
Publicerat Mars 18, 201511 yr Bra jobbat Simon! Men att du orkar! haha, hur många har du att göra på beställning nu?Tack 3 till nu hoppas på 4 //Simon. Fint skare va serru
Publicerat Mars 18, 201511 yr Ser riktigt bra ut. Du måste ha riktigt mycket fritid som har tid att göra sånna för att sälja!