Publicerat Mars 18, 201511 yr Ser riktigt bra ut. Du måste ha riktigt mycket fritid som har tid att göra sånna för att sälja! Har endel tid ja! Har en 3 timmar varje dag då jag inte kan göra nått om inte bygga för har dumma träning som fuckar dagen så då kör jag på uvar istället //Simon. Fint skare va serru
Publicerat Juli 21, 201510 yr Mitt försök till kråkuv men jag ser att det behövs fixas till lite. Den ser inte ut att vara särskilt arg mer förvånad typ eller nåt. Det behövs nog lite svarta fjädrar runt tofsarna.
Publicerat Juli 21, 201510 yr Mitt försök till kråkuv men jag ser att det behövs fixas till lite. Den ser inte ut att vara särskilt arg mer förvånad typ eller nåt. Det behövs nog lite svarta fjädrar runt tofsarna. simson scott 090.JPG Täck ögonen mer, åtminstone 1/3 av ögat kan vara täckt, då brukar det se argt ut!
Publicerat Juli 21, 201510 yr Detta är en populär post. Tog lite utomhusbilder på min uv i våras som jag glömt att lägga upp! Snyggare i sin "naturliga" miljö tycker jag Drar igång kråkjakten på prov nästa vecka.
Publicerat Juli 21, 201510 yr Författare Mitt försök till kråkuv men jag ser att det behövs fixas till lite. Den ser inte ut att vara särskilt arg mer förvånad typ eller nåt. Det behövs nog lite svarta fjädrar runt tofsarna. simson scott 090.JPG Riktigt snygg! Bygg på pannan så den blir lite kraftigare/högre.. då får du automatiska "ögonbryn" som skymmer ögonen lite lite.. Det där tror jag är en vinnare faktiskt!
Publicerat Augusti 2, 201510 yr Författare Detta är en populär post. Ev med lite flyt så landar det en ny jaktuv här hos mej i veckan.. Konstaterar att jag snart kan jaga kråka med en flock uvar Hoppas detta går i lås och hoppas den är BRA! Vore så j-la kul om man fick tag på en rejäl vinnare..
Publicerat Augusti 2, 201510 yr En äkta?? Ögonfärg?? Har köpt rödtonade från UK till den uppstoppade men inte monterat dom än. Är nyfiken om det finns någon som har en äkta med annat än gula.
Publicerat Augusti 2, 201510 yr Författare Äkta men med orginalögonen. Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat Augusti 2, 201510 yr Detta är en populär post. Hämtade min uv idag som Simon gjort väldigt imponerande arbete måste jag säga. Skall bli spännande att testa framöver.
Publicerat Juli 2, 20169 yr Hej på er! Ingen som har en gräsand (hona) liggandes? Tycker dess färger skulle passa bra till min uv. Eller om ni har andra förslag och kanske några som ni vill sälja för en billig penning. Hör gärna av er i så fall. Med vänlig hälsning John
Publicerat Oktober 18, 20169 yr Här kommer ett stång-tips: Köpte ett teleskopskaft på JULA förr 199:- Faktiskt riktigt stabil. Särskilt om man inte drar ut varje sektion till sitt ändläge, utan sparar 10 cm inne i stången. 150-400 cm Det kommer räcka till mig på de tre ställen jag tänker sätta en uv på min mark. Nu ska jag bara fixa en lång "strumpa" att sätta över den för att camouflera. https://www.jula.se/catalog/bygg-och-farg/farg-och-fog/malarverktyg/teleskopskaft/teleskopskaft-709059/ Med vänlig hälsning John