Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Så sjukt...Varning!

Featured Replies

Publicerat

Hur är människor funtade?

Jag blir så jävla arg!!!! >:(

Varning för starka bilder..  :- (sorry, såg tillslut att jag hade tryckt fram fel smiley´s i ilskan...)

http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?vi...&speed=_med

Publicerat
Hur är människor funtade?

Jag blir så jävla arg!!!! >:(

Varning för starka bilder.. :-*

http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?vi...&speed=_med

En del är inte rätt funtade innanför pannbenet.

>:( >:( >:( >:(

Publicerat

Såg länken på robsoft men ville inte förstöra er semester, PETA som lagt ut filmen är en org i usa som kämpar för djurensrätt, tycker ni att filmen verkar tagen med dold kamera? Som Beretta skrev så är det inte omöjligt att någon blivit lejd att göra själva handlingen mot bra betalt och PETA kan visa den och få in mer dollar i sin verksamhet, PETA framstår som en organisation mer sugen på pengar än på djurens väl.

Man bör vara under stark medicinering för att klara av att se den.

Publicerat
Såg länken på robsoft men ville inte förstöra er semester, PETA som lagt ut filmen är en org i usa som kämpar för djurensrätt, tycker ni att filmen verkar tagen med dold kamera? Som Beretta skrev så är det inte omöjligt att någon blivit lejd att göra själva handlingen mot bra betalt och PETA kan visa den och få in mer dollar i sin verksamhet, PETA framstår som en organisation mer sugen på pengar än på djurens väl.

Man bör vara under stark medicinering för att klara av att se den.

Tyvärr så har det visat sig att dom som kämpar för "djurens rätt" gör vad som hellst för att få sin åsikt igenom...så man måste vara lite skeptiskt till om det är arrangerat eller inte...för varför skulle dom flå mårdhundarna levande när det går mycket enklare om dom är döda.

Men om det faktiskt går till så i Kina så får dom "djurens rätt" gärna satsa alla sina resurser på att få ordning på det... än att hålla på att förstöra för oss nordbor...för här existerar förhoppningsvis inget sådant....förhoppningsvis  >:(

Publicerat

Fy fan så hemskt...

Vilka jävla idioter!!>:( >:( >:(

Publicerat

:'( :'( :'( :'( :'(

Satans djävlar vad upprörd jag blir.................blir nog bäst om jag behåller resten av mina åsikter för mig själv.....

Tyvär tror jag inte att bilderna är arrangerade,jag kan bara inte tro att någon människa på denna jord skulle kunna tänka sig att göra detta mot betalning.

Jag är säker på att dessa personer kommer att få sitt straff förr eller senare.......jag måste tro det annars finns det inget hopp för mänskligheten!

/Micke

Publicerat

Ilska är ett milt ord för vad jag känner för de ansvarslösa nötterna som medverkar. Klarade inte av att se filmen till slut, jag stängde av då de flådde mårdhunden levandes.. Mår dåligt för det som visades.

Publicerat

Man saknar ord........Äcklad och förbannad är väl årets underdrift. Fy SATAAAAN.

MVH Roger Svärd

Publicerat
Ilska är ett milt ord för vad jag känner för de ansvarslösa nötterna som medverkar. Klarade inte av att se filmen till slut, jag stängde av då de flådde mårdhunden levandes.. Mår dåligt för det som visades.
Jag kunde inte heller se filmen till slut...och jag kan inte förstå att någon människa kan göra något sådant...eller dom som gör sådana saker kan man inte kalla människor. >:(  >:(  >:(
Publicerat

Fruktansvärt....... man blir bara så jävla förbannad. >:( >:( >:( >:(

Publicerat

Verkar ryggigt detta.. Själv fixar jag inte att se sånt så jag vägrar klicka på länken, mår inget bra av det. Har även jag förstått att just PETA är rätt oseriös, såvitt jag fattat så finns det misstankar om just riggade filmer..

Mvh!

Publicerat

mm tänk att det finns så IDIOTISKA!!!!!!!!!!!!  människor på jorden  , undra vilket land det är i ??? jag tror det är runt  ryssland för där finns det vell mårdhundar . / kollande bara tills dom flåt färdigt sen klarade jag inte av att kolla  :'(  >:( 

Publicerat

håller med dig hipshot.... blev illamående när jag såg filmen så jag vägra titta klart... usch ...  :( :'(

Publicerat

Blir så jävla upprörd när jag såg denna film. Hur sjuk får man vara. Ingen empati har dom där personerna. Går inte att beskriva min ilska när jag ser sånt där.

Publicerat

Jag varken vill, eller pallar att se filmen...därför skall jag inte se den (det är nog jävla jobbigt med "djurakuten")...men efter att ha läst era rekationer och även dom på Robsoft så skulle man nog inte fundera allt för länge innan man arkebuserar gärningsmännen i filmen...eller näää, det är för humant...man skulle inte dra sig för lite första klassens tortyr på sådana människor >:(

• 2 weeks later...
Publicerat

sicka jävla dåliga och sjuka människor det finns.....nånstans måste det väl för fan finnas en gräns för vad man gör och inte gör?

Publicerat

Jag har sett filmen förr, och mår lika dåligt när jag ser den igen. De ansvariga borde skxxxxx, flxx eller ngt annat lämpligt.

Den är såvitt jag hört tagen i Kina, och sannolikt blev kinesen betald för att göra just på detta sätt  :'(

Jag tror inte att en människa som handskas professionellt med djur kunde göra på det där sättet, (INTE HELLER I KINA!) och det tekniska tillvägagångssättet och den totala avsaknaden av lämplig utrustning visar också att han inte vet hur man flår räv/mårdhund.

Filmen är gjord enbart för att chockera, och det lyckas man ju verkligen med, med stor råge... >:(

Publicerat

Såna e de skottpengar på!!!!  >:( >:( >:(

Publicerat
Filmen är gjord enbart för att chockera, och det lyckas man ju verkligen med, med stor råge... >:(
Det var nog min tanke med...för vem som håller på med djuruppfödning skulle ens tänka på tanken att flå en mårdhund levande...när det är tio ggr lättare om den är död!  ???
Publicerat
Det var nog min tanke med...för vem som håller på med djuruppfödning skulle ens tänka på tanken att flå en mårdhund levande...när det är tio ggr lättare om den är död!  ???

Nej det har du rätt i. Även en helt känslobefriad människa som helt enkelt har för avsikt att "dra skinnet av kräket" (ursäkta mitt språk) skulle ta livet av det först. En mårdhund knäcker rätt grova ben för att komma åt innanmätet.. hur och varför hänger man upp en mårdhund som bits ??? och sen börjar flå den  ???

Jag tänker inte se filmen en gång till, men såvitt jag kommer ihåg:

- det verkar vara inspelat på nån bakgård, parkeringsplats eller annat konstigt ställe

- de använder ingen som helst utrustning, annat än en jättestor och definitivt opraktisk kniv

- de skär lös svansen (normalt dras den)

- de snittar bakbenen fel efter vad det ser ut

- de snittar upp frambenen på räven (görs aldrig), som dessutom ligger på marken och blöder

- och i något skede var det nån som viftade hejvilt med kniven och slår djuret i huvudet med den  :o

Allt detta är naturligtvis petitesser i jämförelse med de övergrepp som filmen visar, men jag kan garantera att filmen och männen som den visar inte har nånting med professionell pälsuppfödning att göra. Inte heller i kina eller ryssland.

Publicerat

Jag önskar att det fanns någonting man kunde göra för att påverka det hela. Problemet är väl att de är så många som håller på att det inte är någon idè.

Men va faan...kan man inte göra något??? >:( >:( >:(

Publicerat
Jag önskar att det fanns någonting man kunde göra för att påverka det hela. Problemet är väl att de är så många som håller på att det inte är någon idè.

Men va faan...kan man inte göra något??? >:( >:( >:(

Mot vem ? PETA ? Kineser ? Pälsuppfödare ? Mårdhundar ?

Det är PETA och liknande organisationer som gör ett sånt här förfarande kommersiellt gångbart så att säga. Alltså är det de som enligt mig är ansvariga, förutom de anonyma gubbarma på bilden.

Publicerat
jag kan garantera att filmen och männen som den visar inte har nånting med professionell pälsuppfödning att göra. Inte heller i kina eller ryssland.

Jag är inte så säker på det......i Kina finns det ingen lagstiftning som handlar om djurskydd överhuvudtaget.

Kineser är ökända för att ha en mycket dålig djursyn generellt,man kan med största sannolikhet anta att dom som hyrs in för att flå kropparna jobbar på ackord samtidigt som utbildningen helt saknas.

Va fan glöm inte att Kina är det landet i världen som avrättar flest människor varje år..........hur mycket är en mårdhunds liv värt då tro?

/Micke

Publicerat

fy va jag började må dålligt, och jag som just ska ha middagsbjudning.

Håller med om att det verkar väldigt oproffsigt gjort och även om dom arbetar på ackord utan utbildning borde juh varenda människa förstå att det är lättare att flå ett djur som inte sprattlar.

Fyfan va sjuka människor det finns och dom som är ansvariga(Peta, pällshandlare, de fattiga outbildade kineserna eller alla tre) för dessa övergrepp borde inte få se dagsljuset en minut till i deras liv.

Publicerat

Men fy fan sätt dom som gör det på en myr sen får vi skjuta på dom vilka idioter >:(