Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Åsele Trappern

Featured Replies

Publicerat
  • Författare

Tack isjonsson! Alltid kul att höra du gillar filmerna=)

• Svar 147
  • Visningar 24,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Nu har första jaktklippet anlänt . Kommer att komma flera klipp eftersom hoppas ni tycker om det. väldigt speciell jaktscen. mvh Åsele Trappern

• Äntligen så är jaktklipp nr 2 här älgjakt blir det! hoppas ni tycker om det! mera kommer så småningom! Mvh Åsele Trappern

• Börjar det nya året med ett filmklipp, här kommer rävjakt 2. Där jag har med mig min systerdotter på 10 år och få lyckas på hennes första jakt! God fortsättning alla och mycket nöje!

Posted Images

Publicerat

Varsågod! Sådana fig. skulle man ha.

Vi har ett stort sandtag på jaktmarken som skulle bli en ypperlig träningsplats för 2 fig. 

En bredsida o en framifrån. :thumbsup:

Var har du köpt dom?

Publicerat

Vi avslutade vårens arbetsdag i jaktlaget med skytte på bl.a. såna där björntavlor. Riktigt roligt, och framförallt nyttigt!!

Publicerat

Vi avslutade vårens arbetsdag i jaktlaget med skytte på bl.a. såna där björntavlor. Riktigt roligt, och framförallt nyttigt!!

Ok! Ja, det är nog både roligt o nyttigt med lite träning. :thumbsup:  :smile:

Publicerat

Riktigt trevliga filmer  :thumbsup:

Har suttit och kollat igenom dom allihopa och ser fram mot kommande filmer.

Är inte själv där uppifrån, men då jag är med i ett jaktlag söder om Åsele så är det extra roligt.

Keep'em coming

Publicerat
  • Författare

isjonsson, jag köpte dom på mr targets, tror inte dom säljer nu, men hör på jägareförbundet kanske dom har. jo det är alltid nyttigt att träna:). Okej Sassa vad roligt, vars då? tack så mycket! ska komma många flera, och jag filmar på så gott jag kan.

Publicerat

Okej Sassa vad roligt, vars då? tack så mycket! ska komma många flera, och jag filmar på så gott jag kan.

Hälla  :smile:

Publicerat

isjonsson, jag köpte dom på mr targets, tror inte dom säljer nu, men hör på jägareförbundet kanske dom har. jo det är alltid nyttigt att träna:). Okej Sassa vad roligt, vars då? tack så mycket! ska komma många flera, och jag filmar på så gott jag kan.

Ok! Jag får höra mig för. :thumbsup:

• 1 month later...
Publicerat
  • Författare

Nu har bäverjakt 2 anlänt, som är filmklipp nummer 9. Nytt klipp varje månad kommer och mycket nöje alla jägare:) https://www.youtube.com/watch?v=HYHCOue4NRY

Publicerat

Nice!  :biggrin:

Jag kan ha flera dm snö på våren när jag är på bäverjakt om våren har varit kall o inte smällt så bra o då pratar vi om 10-15 Maj. Har haft ca 4-5 dm som mest i skuggan.  :thumbsup:

Publicerat

Nu har bäverjakt 2 anlänt, som är filmklipp nummer 9. Nytt klipp varje månad kommer och mycket nöje alla jägare:) https://www.youtube.com/watch?v=HYHCOue4NRY

Trevligt att sitta på skolbänken med en ordentligt skicklig och kunnig ciceron som lotsar.  :thumbsup:

Åter igen gör du det så bra. 

Ps, jag gillar verkligen "intromusiken"....  :yes:

Publicerat

Mycket bra gjort, igen! :) Håller tummarna för en film kring mård o minkfångst ;)

Mvh

/Daniel

Publicerat
  • Författare

Trevligt att sitta på skolbänken med en ordentligt skicklig och kunnig ciceron som lotsar.  :thumbsup:

Åter igen gör du det så bra. 

Ps, jag gillar verkligen "intromusiken"....  :yes:

Tack så mycket! riktigt kul att höra:) försöker lägga många tankar bakom varje klipp så det ska bli så bra som möjligt.

• 1 month later...
Publicerat

Återigen en trevlig liten jaktfilm.  :thumbsup: Extra skoj att nästa generation är med. Skabb är, i mina ögon den värsta sjukdomen vilt kan drabbas av. :sad: 

Alltid lika trevligt att se dina filmer.

Slutligen, god fortsättning själv.  :yes:

Publicerat

Bra jobbat! :)

Publicerat

Som sagt vad en liten trevlig film igen såhär i början på det nya året. :smile:

God fortsättning på det nya året! :biggrin:

Publicerat
  • Författare

tack allihop! alltid kul att höra ni tycker om det:) flera filmer kommer eftersom!

mvh Åsele Trappern

Publicerat

Riktigt fina filmer du lägger upp  :yes:

Filmar du med en GoPro? 

I så fall är jag lite nyfiken på vilka inställningar du kör med. Ser riktigt bra ut

Publicerat
  • Författare

Riktigt fina filmer du lägger upp  :yes:

Filmar du med en GoPro? 

I så fall är jag lite nyfiken på vilka inställningar du kör med. Ser riktigt bra ut

tack! nej jag har contour roam=) den formen på kameran passar bäst att ha på hörselkåpan med fäste som jag har kört i flera år nu=)

• 1 month later...
Publicerat

Fin film som vanligt Åseletrappern! :smile:

Publicerat

Kanon bra som vanligt! :)

Publicerat

Bra tips och råd från början till slut.  :thumbsup: Du gör det som jakt ska vara- ingen större "notis",  utan fullt naturligt.  :yes:.  Precis som det ska vara!!

• 2 weeks later...
Publicerat
  • Författare

Tack så mycket allihopa!