Publicerat Oktober 1, 201411 yr Varsågod! Sådana fig. skulle man ha. Vi har ett stort sandtag på jaktmarken som skulle bli en ypperlig träningsplats för 2 fig. En bredsida o en framifrån. Var har du köpt dom?
Publicerat Oktober 2, 201411 yr Vi avslutade vårens arbetsdag i jaktlaget med skytte på bl.a. såna där björntavlor. Riktigt roligt, och framförallt nyttigt!!
Publicerat Oktober 2, 201411 yr Vi avslutade vårens arbetsdag i jaktlaget med skytte på bl.a. såna där björntavlor. Riktigt roligt, och framförallt nyttigt!! Ok! Ja, det är nog både roligt o nyttigt med lite träning.
Publicerat Oktober 2, 201411 yr Riktigt trevliga filmer Har suttit och kollat igenom dom allihopa och ser fram mot kommande filmer. Är inte själv där uppifrån, men då jag är med i ett jaktlag söder om Åsele så är det extra roligt. Keep'em coming
Publicerat Oktober 2, 201411 yr Författare isjonsson, jag köpte dom på mr targets, tror inte dom säljer nu, men hör på jägareförbundet kanske dom har. jo det är alltid nyttigt att träna:). Okej Sassa vad roligt, vars då? tack så mycket! ska komma många flera, och jag filmar på så gott jag kan.
Publicerat Oktober 3, 201411 yr Okej Sassa vad roligt, vars då? tack så mycket! ska komma många flera, och jag filmar på så gott jag kan. Hälla
Publicerat Oktober 3, 201411 yr isjonsson, jag köpte dom på mr targets, tror inte dom säljer nu, men hör på jägareförbundet kanske dom har. jo det är alltid nyttigt att träna:). Okej Sassa vad roligt, vars då? tack så mycket! ska komma många flera, och jag filmar på så gott jag kan. Ok! Jag får höra mig för.
Publicerat November 6, 201411 yr Författare Nu har bäverjakt 2 anlänt, som är filmklipp nummer 9. Nytt klipp varje månad kommer och mycket nöje alla jägare:) https://www.youtube.com/watch?v=HYHCOue4NRY
Publicerat November 6, 201411 yr Nice! Jag kan ha flera dm snö på våren när jag är på bäverjakt om våren har varit kall o inte smällt så bra o då pratar vi om 10-15 Maj. Har haft ca 4-5 dm som mest i skuggan.
Publicerat November 7, 201411 yr Nu har bäverjakt 2 anlänt, som är filmklipp nummer 9. Nytt klipp varje månad kommer och mycket nöje alla jägare:) https://www.youtube.com/watch?v=HYHCOue4NRY Trevligt att sitta på skolbänken med en ordentligt skicklig och kunnig ciceron som lotsar. Åter igen gör du det så bra. Ps, jag gillar verkligen "intromusiken"....
Publicerat November 9, 201411 yr Mycket bra gjort, igen! Håller tummarna för en film kring mård o minkfångst Mvh /Daniel
Publicerat November 10, 201411 yr Författare Trevligt att sitta på skolbänken med en ordentligt skicklig och kunnig ciceron som lotsar. Åter igen gör du det så bra. Ps, jag gillar verkligen "intromusiken".... Tack så mycket! riktigt kul att höra:) försöker lägga många tankar bakom varje klipp så det ska bli så bra som möjligt.
Publicerat Januari 2, 201511 yr Författare Detta är en populär post. Börjar det nya året med ett filmklipp, här kommer rävjakt 2. Där jag har med mig min systerdotter på 10 år och få lyckas på hennes första jakt! God fortsättning alla och mycket nöje!
Publicerat Januari 2, 201511 yr Återigen en trevlig liten jaktfilm. Extra skoj att nästa generation är med. Skabb är, i mina ögon den värsta sjukdomen vilt kan drabbas av. Alltid lika trevligt att se dina filmer. Slutligen, god fortsättning själv.
Publicerat Januari 2, 201511 yr Som sagt vad en liten trevlig film igen såhär i början på det nya året. God fortsättning på det nya året!
Publicerat Januari 4, 201511 yr Författare tack allihop! alltid kul att höra ni tycker om det:) flera filmer kommer eftersom! mvh Åsele Trappern
Publicerat Januari 5, 201511 yr Riktigt fina filmer du lägger upp Filmar du med en GoPro? I så fall är jag lite nyfiken på vilka inställningar du kör med. Ser riktigt bra ut
Publicerat Januari 6, 201511 yr Författare Riktigt fina filmer du lägger upp Filmar du med en GoPro? I så fall är jag lite nyfiken på vilka inställningar du kör med. Ser riktigt bra ut tack! nej jag har contour roam=) den formen på kameran passar bäst att ha på hörselkåpan med fäste som jag har kört i flera år nu=)
Publicerat Februari 22, 201511 yr Författare Detta är en populär post. Nu har äntligen filmklipp 11 anlänt där jag har lagt fokus på mården i denna fällfångst film. Där jag pratar om tips och idéer för att få en lyckad mårdfångst. Mycket nöje! hoppas ni gillar den!
Publicerat Februari 27, 201511 yr Bra tips och råd från början till slut. Du gör det som jakt ska vara- ingen större "notis", utan fullt naturligt. . Precis som det ska vara!!