Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Åsele Trappern

Featured Replies

Publicerat
  • Författare

Det har varit lungt i några månader med filmklipp, men nu så släpper jag en instruktions film om hur man flår och tar tillvara på rävens skinn efter skottet. Imorgon kan ni hitta mig vid Jakt & Trofé monter på utemässan. Kom förbi och snacka jakt, titta på mina produkter/filmer. Hjärtligt välkomna och hoppas ni gillar filmen. https://www.youtube.com/watch?v=v4iaF1PiVdI

• Svar 147
  • Visningar 24,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Nu har första jaktklippet anlänt . Kommer att komma flera klipp eftersom hoppas ni tycker om det. väldigt speciell jaktscen. mvh Åsele Trappern

• Äntligen så är jaktklipp nr 2 här älgjakt blir det! hoppas ni tycker om det! mera kommer så småningom! Mvh Åsele Trappern

• Börjar det nya året med ett filmklipp, här kommer rävjakt 2. Där jag har med mig min systerdotter på 10 år och få lyckas på hennes första jakt! God fortsättning alla och mycket nöje!

Posted Images

Publicerat

Bra film o en bra instruktion i hur man flår en räv. :smile:  :thumbsup:

Publicerat

Åter igen en väl och riktig film.  :thumbsup: Lite osis att huvudkameran hamnade lite för högt.  :sad: Men, du förklarar på bästa möjliga sätt, att man begriper i alla fall. Bra gjort !!! :thumbsup:  :thumbsup:

Publicerat

En inspirerande film, många som aldrig flått ett skinn. Tror dock på att du skulle vinna på att skippa actionkameran och istället köra närbild med riktiga kameran när du visar finliret vid kloklippning, öron, ögon och nos. Det är där det brukar ställa till det och bra att få se just hur det ser vid brosk och vid vilken led o.s.v.

• 2 weeks later...
Publicerat
  • Författare

tack allihopa!  nja jag tyckte det kunde ge en extra krydda till filmen att ha olika kameror=) annars blire som alla andra har, jag vill ha lite annorlunda=) tack igen fler filmer kommer som vanligt!

Publicerat

tack allihopa!  nja jag tyckte det kunde ge en extra krydda till filmen att ha olika kameror=) annars blire som alla andra har, jag vill ha lite annorlunda=) tack igen fler filmer kommer som vanligt!

Ser fram mot vad som komma skall :yes:

• 4 weeks later...
Publicerat
  • Författare

Nu på sommaren brukar jag lägga ut spår och spårträna, så då är det väl passande med senaste filmen som handlar om hur man lägger ut och spårtränar hunden. Mycket nöje hoppas ni gillar den.

Mvh Åsele Trappern
Publicerat

Ännu en bra film från dig. :thumbsup:  :smile:

Publicerat

Ännu en begriplig film.  Du leverera på det bästa sätt :thumbsup:  :yes:   

Publicerat
  • Författare

Tack så mycket! mera klipp kommer=)

Publicerat

Återigen en mycket trevlig och informativ film :)

• 1 month later...
Publicerat

Tack för den filmen o lika bra som de andra. :thumbsup:  :biggrin:

Publicerat

Fin film, trevligt med passkyttens perspektiv då det är mest löshundsfilmer som släpps.  :thumbsup:

Men kanske glömmer du den viktigaste fördelen med att sitta i torn - säkerheten via skottvinkeln tornet erbjuder.

Publicerat

Fin film, trevligt med passkyttens perspektiv då det är mest löshundsfilmer som släpps.  :thumbsup:

Men kanske glömmer du den viktigaste fördelen med att sitta i torn - säkerheten via skottvinkeln tornet erbjuder.

Bra Magnus! :smile:

En viktig sak att ta upp. :thumbsup:

Publicerat
  • Författare

tack så mycket! japp du har helt rätt säkerhet!

• 2 months later...
Publicerat

Trevligt klipp på ett djur som en annan bara sett på film. :yes: Mycket naturlig miljö runt i kring innan jakten jakten tar vid. Trevligt anser jag, personligen har jag tröttnat på "jakt" som bara vill visa upp skyttar i en oändlig klipporgie.  :down:  I en bra jaktfilm så ska man känna aromen från nybryggt kokkaffe. :yes:  Tack för det.

:thumbsup:  :thumbsup:  :thumbsup:   

Publicerat

Tack för en trevlig film i en trevlig miljö. :smile:

Publicerat
  • Författare

tack så mycket allihopa!

• 3 months later...
Publicerat

Välkommen tillbaka o dina filmer är alltid lika uppskattade! :thumbsup:  :biggrin:

Tack för filmvisningen! :smile:

Publicerat

Fin film :-)

Publicerat

Åter igen en bra och saklig film.  :thumbsup: Det är verkligen jakt med hjärta och hjärna :yes: .

Rackarns fin räv och montaget är riktigt bra. Den fina svansen gör pricken över i:et.  :thumbsup:  :thumbsup:

En bild senare kanske? Då den pryder sin plats?? :yes:  

Publicerat

Tummen upp! Och väldigt fint montage

Skickat från min E6653 via Tapatalk