Publicerat Maj 15, 201510 yr Författare Det har varit lungt i några månader med filmklipp, men nu så släpper jag en instruktions film om hur man flår och tar tillvara på rävens skinn efter skottet. Imorgon kan ni hitta mig vid Jakt & Trofé monter på utemässan. Kom förbi och snacka jakt, titta på mina produkter/filmer. Hjärtligt välkomna och hoppas ni gillar filmen. https://www.youtube.com/watch?v=v4iaF1PiVdI
Publicerat Maj 15, 201510 yr Åter igen en väl och riktig film. Lite osis att huvudkameran hamnade lite för högt. Men, du förklarar på bästa möjliga sätt, att man begriper i alla fall. Bra gjort !!!
Publicerat Maj 16, 201510 yr En inspirerande film, många som aldrig flått ett skinn. Tror dock på att du skulle vinna på att skippa actionkameran och istället köra närbild med riktiga kameran när du visar finliret vid kloklippning, öron, ögon och nos. Det är där det brukar ställa till det och bra att få se just hur det ser vid brosk och vid vilken led o.s.v.
Publicerat Maj 30, 201510 yr Författare tack allihopa! nja jag tyckte det kunde ge en extra krydda till filmen att ha olika kameror=) annars blire som alla andra har, jag vill ha lite annorlunda=) tack igen fler filmer kommer som vanligt!
Publicerat Maj 31, 201510 yr tack allihopa! nja jag tyckte det kunde ge en extra krydda till filmen att ha olika kameror=) annars blire som alla andra har, jag vill ha lite annorlunda=) tack igen fler filmer kommer som vanligt! Ser fram mot vad som komma skall
Publicerat Juni 25, 201510 yr Författare Nu på sommaren brukar jag lägga ut spår och spårträna, så då är det väl passande med senaste filmen som handlar om hur man lägger ut och spårtränar hunden. Mycket nöje hoppas ni gillar den. Mvh Åsele Trappern
Publicerat Augusti 24, 201510 yr Författare Detta är en populär post. Här kommer älgjakt nummer 3 efter en liten paus från förra klippet! Hoppas ni gillar den och mycket nöje alla! mvh Åsele Trappern
Publicerat Augusti 24, 201510 yr Fin film, trevligt med passkyttens perspektiv då det är mest löshundsfilmer som släpps. Men kanske glömmer du den viktigaste fördelen med att sitta i torn - säkerheten via skottvinkeln tornet erbjuder.
Publicerat Augusti 24, 201510 yr Fin film, trevligt med passkyttens perspektiv då det är mest löshundsfilmer som släpps. Men kanske glömmer du den viktigaste fördelen med att sitta i torn - säkerheten via skottvinkeln tornet erbjuder. Bra Magnus! En viktig sak att ta upp.
Publicerat November 27, 201510 yr Författare Detta är en populär post. Senaste filmklippet ute nu på youtube och hemsidan. En regnig vårkväll där jag tillslut får läge på en orolig bäver. Hoppas ni gillar den och trevlig helg allihopa. Mvh Åsele Trappern.
Publicerat November 27, 201510 yr Trevligt klipp på ett djur som en annan bara sett på film. Mycket naturlig miljö runt i kring innan jakten jakten tar vid. Trevligt anser jag, personligen har jag tröttnat på "jakt" som bara vill visa upp skyttar i en oändlig klipporgie. I en bra jaktfilm så ska man känna aromen från nybryggt kokkaffe. Tack för det.
Publicerat Mars 31, 201610 yr Författare Detta är en populär post. Efter några månaders paus är jag tillbaka med rävjakt 3. jag skulle vilja säga att det är mycket jakt i denna film. Försöker även visa naturen, vyerna och lite utrustning. Stort tack till Emanuel för redigeringen. Som vanligt hoppas att ni gillar det och den som vill får gilla och dela.https://www.youtube.com/watch?v=-v3Z5bgCNhU
Publicerat Mars 31, 201610 yr Välkommen tillbaka o dina filmer är alltid lika uppskattade! Tack för filmvisningen!
Publicerat April 1, 201610 yr Åter igen en bra och saklig film. Det är verkligen jakt med hjärta och hjärna . Rackarns fin räv och montaget är riktigt bra. Den fina svansen gör pricken över i:et. En bild senare kanske? Då den pryder sin plats??
Publicerat April 3, 201610 yr Tummen upp! Och väldigt fint montage Skickat från min E6653 via Tapatalk