Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

vad ska ni ha på fötterna i vinter?

Featured Replies

Publicerat

Håller på att gå in ett par härkila big game hunter eller vad dom heter. De höga är det. Dom får det bli när man går med hund, muckboots tay sport när man står still. Fryser satan oavsett vad jag har på mig ;) blir väl härdad tillslut :)

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Publicerat

Fryser satan oavsett vad jag har på mig ;) blir väl härdad tillslut :)

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Det blir bara värre, för varje gång...

Publicerat

Köpte ett nytt par Rocky Lynx i vintras då mitt gamla par gav upp efter 8år. Goretex, 800g thinsulate värme foder och har även i Thermacell värmesulor under vakjakten, funkar bra för mig :)

post-6127-13802744548391_thumb.jpg

Publicerat

Har haft muckboots och slitit ut två par, nu satsade jag på den kortare versionen denna gång. För de som rör sig med hund tror jag dessa är bättre då de höga skaften också värmer där dom inte behövs, men får välan se i vinter.

http://www.vipdog.se/muckboot-tay-mid/1272-0

Kan finnas stövlar som håller bättre för en hundförare, men dom är greppsäkra, fotriktiga, gåvänliga och jag har aldrig frusit om fötterna nånsin. Och som storsnusare är ju detta en oerhörd bonus :thumbsup:

Publicerat

Har haft muckboots och slitit ut två par, nu satsade jag på den kortare versionen denna gång. För de som rör sig med hund tror jag dessa är bättre då de höga skaften också värmer där dom inte behövs, men får välan se i vinter.

http://www.vipdog.se/muckboot-tay-mid/1272-0

Kan finnas stövlar som håller bättre för en hundförare, men dom är greppsäkra, fotriktiga, gåvänliga och jag har aldrig frusit om fötterna nånsin. Och som storsnusare är ju detta en oerhörd bonus :thumbsup:

Dom ser bra ut Magnus! Hur är dom i storlek? Är dom jämförbara med vanliga skor i storlek så att man inte behöver ta flera storlekar större för att dom ska passa?

Publicerat

Jag har typiskt 44 på lågskor, kör 45 på muckboots. Lite mindre är dom nog således.

Publicerat

Jag kör med Power/powerboots.

Publicerat

Har den fördelen att ha en nära anhörig inom skoindustrin så har fått ett par Powerboots bland annat och de är helt underbara! Har haft dem i flera vintrar och aldrig någonsin frusit om fötterna oavsett vad man gör. Om det är -15 ute och man har klätt på sig enligt konstens alla regler men mot all förmodan fryser så är fötterna åtminstone alltid varma!

Publicerat

Jag använde tidigare powerboots, nu muckboots. Kommer inte gå tillbaka.

Varmare, högre komfort och framförallt smidigare!

Sen glömmer man inte lukten från ett par sura powerboots i första taget ;)

Publicerat

Hur är muckboots att gå i? Funderar på att köpa antingen ett par såna eller ett par viking hunter...

Skickat från min HTC One med Tapatalk 4