Publicerat Januari 4, 201412 yr Samköp Hillman Chairpack 2014 Då jag sett att det finns lite intresse för samköp av Hillman Chairpack så tänkte jagkolla vad vi kan få för pris osv. Redan nu vet jag att köpet kommer vara med förskottsbetalning men innan någonbinder sig till detta så skall jag ha kollat priser osv. Men redan nu kan man ju intresseanmäla sig om man verkligen vill vara medi ett samköp, men det är inte bindande, men man bör nog ändå vara intresseradför att inte det skall bli krångligt då jag kollar priser. Det brukar ju vara fördelaktigtatt vara flera. Du kan läsa om ryggsäcken t.ex. i den här tråden: http://www.jaktsidan.se/ipb/topic/41924-hillman-chairpack-30/ Anmäl gärna ditt intresse redan nu i denna tråd.
Publicerat Januari 4, 201412 yr När i tiden har du tänkt inköpet skall genomföras? Har nog en kompis som är intresserad och eventuellt jag med beroende på när i tid det blir...
Publicerat Januari 4, 201412 yr Författare Kul att flera vill vara med. När i tiden har du tänkt inköpet skall genomföras? Har nog en kompis som är intresserad och eventuellt jag med beroende på när i tid det blir... Jag ser det som att vi gör ett samköp här inom någon vecka. Jag har kontakt med försäljare och vi kikar lite påpriset, och jag kan poängtera att jag inte är ute efter avans utan här är det ren splitt på totalsumman som gäller.
Publicerat Januari 5, 201412 yr Författare Är ryggan tyst när man bär den!?! Jag är också intresserad!! Japp, jag tycker den är tyst. Själva konstruktionen är inte av lösa delar som är fastsatta så det finns inget gnekande osv. Remmar osv är bra gjorda så det känns väldigt tyst. Någon annan som upplevt annorlunda?
Publicerat Januari 5, 201412 yr Jag har varit sugen sedan Iljahman sålde dem så jag är intresserad. Jag har i dagsläget en Engelssons för 395:- som gnekar så skogen blir tom om jag har annat än ett pkt näsdukar i den Vet du vad priset landar på än??
Publicerat Januari 5, 201412 yr Författare Priset just nu är 100 euro per rygga exkl. frakt.Jag håller på att kolla ifall vi kunde pressa lite till. Säljaren skall återkomma senast på tisdag.
Publicerat Januari 5, 201412 yr Priset just nu är 100 euro per rygga exkl. frakt. Jag håller på att kolla ifall vi kunde pressa lite till. Säljaren skall återkomma senast på tisdag. Men det tillkommer väl både frakt till Sverige och sen i Sverige till varje köpare eller kan han skicka direkt till var och en? Jag testade den en vecka innan frugan snodde min, finns två ev nackdelar: 1 den är ju som en låda inne, så att det som ligger löst kan ju skramla om man inte gör fast det! 2 ev lite liten sittdyna,,, eller så har jag stor röv. Sätt upp mig på en med, gärna camofärgad!
Publicerat Januari 6, 201412 yr Jag är också intresserad och då av en kamouflagefärgad som första val.
Publicerat Januari 6, 201412 yr Författare Strålande. Vi är uppe i 8, och eventuellt 10 rycksäckar. Jag hoppas få klarhet i slutpriser osv. i morgon så att alla får reda påslutpriset innan man bestämmer sig.
Publicerat Januari 6, 201412 yr 100 eur är ett klockrent pris! Det priset fick inte ens jag och jag köpte ganska många. Passa på nu medan euron ligger skapligt lågt. Kolla bara att det är 2012 modellen. Den gamla mollskinnsmodellen känns inte lika bra och sömmar mm i den nyaste är inte samma som i de vi först fick hem. Får ni hem 2012 för 100 eur så kommer ingen bli missnöjd. Med vänlig hälsning, John
Publicerat Januari 6, 201412 yr Författare 100 eur är ett klockrent pris! Det priset fick inte ens jag och jag köpte ganska många. Passa på nu medan euron ligger skapligt lågt. Kolla bara att det är 2012 modellen. Den gamla mollskinnsmodellen känns inte lika bra och sömmar mm i den nyaste är inte samma som i de vi först fick hem. Får ni hem 2012 för 100 eur så kommer ingen bli missnöjd. Med vänlig hälsning, John Bra tips. Det ska jag självklart kolla upp! Hyggligt att du informerade!
Publicerat Januari 6, 201412 yr Jag är också intresserad av en av endera modellen, kan inte bestämma mig bara.
Publicerat Januari 6, 201412 yr Är i Stockholm då och då så kan säkert ordna så att vi träffas om du tar hem dem till dig siggy.
Publicerat Januari 6, 201412 yr Författare Är i Stockholm då och då så kan säkert ordna så att vi träffas om du tar hem dem till dig siggy. Det kan vi alltid ordna.