Publicerat Januari 8, 201412 yr Författare Jag har inte fått svar av säljaren ännu, men skall kontaktahonom för att vi skall kunna komma vidare. Så här ser det ut just nu: RR89, 1st (ev 2st) Kaliber 88, 1st Anders 87, 1st camo Galne, 1st (ev 2) Tjörnbon, 1st camo ozzian, 1st camo Mange_H, 1st Per A, 1st camo Nobbe, 1st camo Jr_Moberg, 1st camo JaktGripen, 1st Vetgirig, 1st 12 ryggsäckar och evetuellt 14 stycken. 6 personer vill ha camo som det är just nu. Jag lovar att återkomma med mer information så snart jag har det själv.
Publicerat Januari 8, 201412 yr Författare Senaste informationen Man har sållt slut på cammo... det tar 2-3 månader för tillverkaren att sy upp. Jag har reserverat 12 gröna Hillman Chairpack 30. Ryggsäcken kostar 100 euro och frakt (till dig) kostar 15 euro. Priset för ryggsäcken inklusive frakten blir 115 euro (ca 1025 kr). Det kommer gå till så här. Man betalar 115 euro till mitt konto. När alla betalat kommerjag betala säljaren. Säljaren skickar ryggsäcken hem till dig direkt. ______________________________________________ Vilka vill nu vara med och boka sin gröna ryggsäck? Du kan tillsammans med inlägg i tråden pm:a mig så får ni mitt kontonummer. Denna anmälan blir bindande och det är förskottsbetalning. Tycker ni detta är ett vettigt upplägg?
Publicerat Januari 8, 201412 yr Jag väntar till nästa gång och hoppas på camo då! Men tack för tiden du lägger ner!
Publicerat Januari 8, 201412 yr Författare Jag väntar till nästa gång och hoppas på camo då! Men tack för tiden du lägger ner! Uppfattat, då vet jag. Tackar ozzian. Är det den som heter Hillman Chairpack Oak? Japp, och den ser ut så här.
Publicerat Januari 8, 201412 yr Författare Jag kommer plocka in ett parti själv så jag drar mig ur. Mvh Ok. Då vet vi! Kör hårt!
Publicerat Januari 8, 201412 yr Nu vart det ju lite drygt, vill ju ha en nu Hmmmm..... Ska du beställa mer senare när det finns camo att tillgå??? Om så är fallet så väntar jag på nästa beställning. Man får tacka för tiden du ändå lägger ner på det här
Publicerat Januari 8, 201412 yr Kan man boka en camo å betala nu, och få den hemskickad när den är klar kanske ????
Publicerat Januari 8, 201412 yr Jag ska se vad jag får för pris så vill någon ha men inte har råd just nu så hojta till.
Publicerat Januari 8, 201412 yr Författare Kan man boka en camo å betala nu, och få den hemskickad när den är klar kanske ???? Det är möjligt att det går, men jag vågar inte lova. Just nu har jag inte möjlighet att fråga heller då säljaren skulle åka iväg någon vecka eller så. Jag ska se vad jag får för pris så vill någon ha men inte har råd just nu så hojta till. Kanon Kaliber88.
Publicerat Januari 8, 201412 yr Min kompis vill en Camo så han väntar och jag får ta hand om bilen istället. Service dags så jag får hoppa med bägge mina...
Publicerat Januari 8, 201412 yr Min kompis vill en Camo så han väntar och jag får ta hand om bilen istället. Service dags så jag får hoppa med bägge mina... Jag kan spara ditt nick o skicka pm när jag har hemma. Plockar in runt 300st och kan leverera mot faktura 30dagar.
Publicerat Januari 8, 201412 yr Jag kan spara ditt nick o skicka pm när jag har hemma. Plockar in runt 300st och kan leverera mot faktura 30dagar. Gör så!!
Publicerat Januari 10, 201412 yr Jag avvaktar också till dess det är möjligt att beställa en kamouflagefärgad, alternativt betalar i förskott redan nu för leverens om 2-3 månader om det låter sig göras?
Publicerat Januari 10, 201412 yr Författare Jag avvaktar också till dess det är möjligt att beställa en kamouflagefärgad, alternativt betalar i förskott redan nu för leverens om 2-3 månader om det låter sig göras? Jag förstår. Själv tänkte jag inte göra ett sånt förskottsinköp, känner att det blir lite för mycket trådar hängandes. Därmot är Kaliber88 inne på ett sånt inköp, så hör gärna med honom. (Hans ilägg i tråden http://www.jaktsidan.se/ipb/topic/46585-samk%C3%B6p-hillman-chairpack-2014/page-2#entry761499 )
Publicerat Januari 11, 201412 yr Fan sigge, hade precis bestämt mig för en camo så klart. Tror det blir att jag avvaktar också. Sorry!
Publicerat Januari 11, 201412 yr Författare Fan sigge, hade precis bestämt mig för en camo så klart. Tror det blir att jag avvaktar också. Sorry! Lugna puckar. Man ska ju köpa det man vill ha, inga problem.
Publicerat Januari 11, 201412 yr Själv så ser jag en möjlighet att även kunna använda den som resväska /handbagage så grön passar super
Publicerat Januari 17, 201412 yr Författare Har alla som är intresserade av en grön väska skickat sin adress, och antal, tillmig via PM? Jag skall göra ett utskick om kontonummer under kvällen och sen gör jagbeställningen när pengarna är inne. Leveransen kommer gå ganska snabbt sen.
Publicerat Januari 17, 201412 yr Har alla som är intresserade av en grön väska skickat sin adress, och antal, till mig via PM? Jag skall göra ett utskick om kontonummer under kvällen och sen gör jag beställningen när pengarna är inne. Leveransen kommer gå ganska snabbt sen. Det har inte jag gjort! Är de gröna samma som Oak varianten? Skickar pm!
Publicerat Januari 17, 201412 yr Författare Det har inte jag gjort! Är de gröna samma som Oak varianten? Skickar pm! Det är det. Här kan du se bilder på båda. http://www.jaktsidan.se/ipb/topic/46585-samköp-hillman-chairpack-2014/?p=761038
Publicerat Januari 20, 201412 yr Har sedan tidigare sagt att jag vill ha två, fick info att du skulle återkomma med kontonummer, sedan har jag inte hört något, provade även att skicka PM till dig igår.