Publicerat April 15, 201412 yr Nu har min vorstehtik varit borta i 4-5 timmar, hon försvann från gården vid 3-4 tiden för frugan. jag har kört runt o letat men hon har aldrig förr varit borta mer än ca 15min. dåliga vibbar! polisen vet inget likaså frugans face buk!
Publicerat April 15, 201412 yr Hoppas hon står för fågel och väntar på husse bara. Vi håller tummarna!
Publicerat April 15, 201412 yr Låter inge vidare hoppas hon kommer tillbaka och att inget allvarligt hänt. Ska hålla tummarna att hon kommer tillbaka eller att ni hittar henne.
Publicerat April 15, 201412 yr under vilka omständigheter? har hört flera fall där vissa människor i vita skåpbilar helt sonika hämtar hundar i hundgårdar. men håller tummarna.
Publicerat April 15, 201412 yr Författare under vilka omständigheter? har hört flera fall där vissa människor i vita skåpbilar helt sonika hämtar hundar i hundgårdar. men håller tummarna. Frugan gick ut för att sköta hästarna, Farya va med och drar en runda runt hagarna o mommer tillbaks, normalt var 5 minut, nån enstaka gång 10-15 min, men aldrig längre än 15 min. just nu sitter jag i bilen 3km upp i marken o kallar. känns NO GOOD!
Publicerat April 15, 201412 yr Väldigt tråkigt att läsa om försvunnen hund Håller tummarna hårt för hunden snart är hemma igen.
Publicerat April 15, 201412 yr Författare Hade hon varit en drivande/ställande hade jag haft hopp, nu tror jag det värsta!
Publicerat April 15, 201412 yr Författare åker hem o sover nån timme, det är ju +grader så borde väl inte ha betydelse?
Publicerat April 15, 201412 yr Författare körde rundan igen, jämtland jag känner min hund, men jag skulle verkligen hoppas att du har rätt!
Publicerat April 16, 201412 yr Usch vad tråkigt! Jag hoppas verkligen att den kommer tillbaka till er.
Publicerat April 16, 201412 yr Nu har jag hane, men det enda som fått honom att dra iväg är kärleksbestyr. Det är inte så att damen ska till att dra igång löpet?
Publicerat April 16, 201412 yr Alltid jobbigt när hundar försvinner.. Vädret behöver du inte bekymra dig om. Haft hundar borta flera dar i 25 minus och full snöstorm, ösregn osv. Ring polis och om du bor i gränsen till flera län gör anmälan i samtliga. SMS kedja kan funka. Fejjan är oxå bra. Lappar i mat affärer osv. Gå en rejäl runda och lägg din vittring i marken, då hittar jycken lättare dig. Många gånger virrar jycken till det och hittar inte sin egen löpa hem igen. Speciellt vanligt på unghundar...
Publicerat April 16, 201412 yr Hur dags försvann hon? Jag var ute på vårt i hjärtaskog igår men såg inget. Men hörde någon hund västerut.