Publicerat April 20, 201411 yr Mycket tråkig och lika underlig historia. Lider med dig. Delar ändå din inställning till det hela, finns inga kulhål eller yttre fysiska skador så skulle jag låta udda vara jämt med tanke på tidpunkten på året. Det ger troligen bara skit tillbaka oavsett, hunden är död och ingen kan ändra på det. Sorgen är ändå ganska lätt, saknaden är sjuhelvetes mycket värre. Hasta inte kring ny hund, låt det verka ut ett tag. Ett tu tre så katalyseras rätt beslut fram.
Publicerat April 20, 201411 yr Hua, ryser bara jag tänker på det. Beklagar verkligen det som hänt. Kan dock inte låta bli att slänga ut en funderare. I mina krokar har huggormarna vaknat till ordentligt de senaste veckorna. Det verkar dessutom vara lite mer orm än i fjor, kanske är det så hos er också. Grannens hund fick ett bett härom dagen, som väl var tog det bara i den tjocka pälsen under hakan men det gav mig en rejäl tankeställare.
Publicerat April 21, 201411 yr Författare Begravd och läst över. jag måste säga att familjen tagit det suveränt, jag tror det hade mycket med att vi alla visste att nått var knas redan i tisdags, så vi var lite förberedda! Hon springer nu på fjällen och står o stöter fågel hej vilt!
Publicerat April 21, 201411 yr Begravd och läst över. jag måste säga att familjen tagit det suveränt, jag tror det hade mycket med att vi alla visste att nått var knas redan i tisdags, så vi var lite förberedda! Hon springer nu på fjällen och står o stöter fågel hej vilt! Jo nu är hon o springer där det inte finns några regler över vilka tider man får springa lös på fjället, det eviga fjäll med mycket fågel.
Publicerat April 21, 201411 yr Författare Detta är en populär post. Jo nu är hon o springer där det inte finns några regler över vilka tider man får springa lös på fjället, det eviga fjäll med mycket fågel. japp och om det smäller får hon knallapportera!
Publicerat April 21, 201411 yr Beklagar. Jag tror inte att det var någon naturlig död ändå. Det finns sjuka människor kapabla till sjuka handlingar.
Publicerat April 22, 201411 yr Mycket tråkigt ozzian. Får beklaga, hoppas de goda minnena får större och större plats med tiden.