Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vad har hänt med grannforat?

Featured Replies

Publicerat

Nop :wallbash:.

• Svar 348
  • Visningar 55,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Men för fan- sluta gnälla om Robsoft nu... Njut att ni är här - eller gå ut och skaffa er riktiga liv i stället

• Gigantiska I-landsproblem vet ni   Gå ut på en promenad eller gör någonting skoj en stund så löser det sig nog snart. Även i den digitala världen så blir det radioskugga ibland och då får man snäl

• Håller med dig om tempot...kan stundtals vara riktigt lågt på sidan. Framförallt om man inte har så mycket för sig, annat än att sitta och slösurfa.Dock tycker jag stämningen ich diskussionsnivån ofta

Posted Images

Publicerat

Jag har inte kunnat kommit in sedan ett par år tillbaka, men inte gnäller jag väl för det?!  :wink:

Publicerat

Jag har inte kunnat kommit in sedan ett par år tillbaka, men inte gnäller jag väl för det?!  :wink:

Eller ja. Iallafall inte nyligt. 

Publicerat

Funkar inte nu iallafall.

Publicerat

Surt.

Publicerat

Det lever igen.

Publicerat

Nä, dött igen :verymad:.

Publicerat

Fungerar nu för tillfället igen. :thumbsup:

Publicerat

Verkligen! Undrar om det finns nån tråd på "grannforat" om huruvida jaktsidan funkar eller ligger nere? Annars kanske man skulle regga sig där och starta en. Det känns lite orättvist att medlemmarna där bjuder oss på den här underhållande tråden utan att få nåt tillbaka...

Troligtvis berör den andra sidan mer ;) eller så är jaktsidan säkrare

• 1 month later...
Publicerat

Bara mig det inte funkat för på hela eftermiddagen?

Skickat från min D6503 via Tapatalk

Publicerat

samma här

Publicerat

Å samma här o det gäller ännu. :sad:

Publicerat

Blir på riktigt abstinent.

Publicerat

Japp... Sambon tittar på tv och en annan vill robsofta ;) försöker ge jaktsidan chansen.... Men tyvärr upplever jag det helt dött här även om jag gillar layouten hyfsat....

Publicerat

Jag, och säkert många med mig, är ändå tacksam för att du loggar in här ibland och defibrillerar igång detta döda forum genom denna höjdartråd!!! ;)

Av nyfikenhet, vad finns det på robsoft som du saknar här?

Förstår hur du tänker och jag försöker inte klanka ner på forumet. Det är nåt med robsoft, samt större aktivitet. Fler aktiva personer, var inne för någon vecka sedan här och det känns inte som att det har "hänt" något större sedan dess, samma trådar , ett par inlägg här, ett par där. 10 min jaktsidan och du har läst ikapp det som hänt sista månaden.

Missar man en vecka robsoft är det svårt att "hinna" ikapp.

Hoppas att jag var någorlunda tydlig och förståelig :) sen får man ta det med en nypa salt då det är min egna ovetenskapliga upplevelse.

Publicerat

Förstår hur du tänker och jag försöker inte klanka ner på forumet. Det är nåt med robsoft, samt större aktivitet. Fler aktiva personer, var inne för någon vecka sedan här och det känns inte som att det har "hänt" något större sedan dess, samma trådar , ett par inlägg här, ett par där. 10 min jaktsidan och du har läst ikapp det som hänt sista månaden.

Missar man en vecka robsoft är det svårt att "hinna" ikapp.

Hoppas att jag var någorlunda tydlig och förståelig :) sen får man ta det med en nypa salt då det är min egna ovetenskapliga upplevelse.

Jag var nog onödigt syrlig i min pik där och ber om ursäkt för det. Jag ser att du bara har skrivit 40 inlägg här. Om jag inte minns fel så har du då några inlägg kvar tills du kommer åt hela forumet. Det mesta "livet" är ju i de stängda delarna med jaktdagböcker o. dyl. :thumbsup:
Publicerat

Lugn, bara lugn..... Det är ett planerat avbrott för det är ett steg i Börjes rehabilitering och avgiftning.

Det kommer upp igen så fort terapeuterna kan ta bort pyskofarmakan och tvångströjan.

Keep calm and carry on!

/T

Publicerat

10 min jaktsidan och du har läst ikapp det som hänt sista månaden.

Kan iofs kanske bero på att du inte har tillräckligt många inlägg än för att nå de riktigt aktiva delarna av forat  :wink:  Mao, så har vi en spärr man ska komma förbi i antal skrivna och relevanta inlägg för att få full access, men vad jag kan se så är du på god väg  :cool:

Publicerat

Kan iofs kanske bero på att du inte har tillräckligt många inlägg än för att nå de riktigt aktiva delarna av forat  :wink:  Mao, så har vi en spärr man ska komma förbi i antal skrivna och relevanta inlägg för att få full access, men vad jag kan se så är du på god väg  :cool:

Jo tack jag jobbar på, men det tar sin tid när man inte får några svar på frågorna man ställer i diverse trådar :)

Publicerat

Worth waiting for! :woot:

Publicerat

Worth waiting for! :woot:

Jamen dåså , om någon månad är jag där :D
Publicerat

Jamen dåså , om någon månad är jag där :D

Det är karaktärsdanande att fresta tålamodet ibland och den som väntar på nått gott..  :whistling: