Publicerat Augusti 5, 201510 yr Tänk vad mycket ekorrjägare det blir här inne . Nere fortfarande, nu ska jag ut på räv .
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Tänk vad mycket ekorrjägare det blir här inne . Nere fortfarande, nu ska jag ut på räv . Ja, det har blivit några st.
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Tänk vad mycket ekorrjägare det blir här inne . Nere fortfarande, nu ska jag ut på räv .Blev det nån mickel?Robsoft måste vara under hackerattack eller är det underhåll?
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Robsoft-Robban verkar spendera all sin tid vid fräsen och svarven istället för att underhålla forumet. Nog hög tid att sälja forumet till någon som kan vårda det ordentligt.
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Ja, det har blivit några st. [emoji106]Har man tillgång till hela forumet som ekorrjägare?/En ekorrjägare Skickat från min D6503 via Tapatalk
Publicerat Augusti 5, 201510 yr exabit: kan iofs förstå honom. Höll på med airgun några år och det var ganska slitigt - alla har synpunkter på allt, hur man än modrerar (eller om man inte modererar) blir någon kränkt eller sur. Synpunkt på det här forumet: När man loggar in (iaf med iphone) och trycker visa nya inlägg så kommer inga upp (inga nya sedan man loggade in) vilket gör det svårt att se vad som hänt. Finns ingen "visa aktiva trådar"-knapp heller. Därför loggar jag aldrig in utom när jag ska svara (som t ex nu). Detta gör att jag missar alla dagböcker etc. Säkert helt fel tråd att skriva detta, men ni frågade högre upp i tråden. Ang skillnader på forumen så är det mer aktivitet där än här. Det forumet har sina sanningar och auktoriteter det här har andra. Samma fråga besvaras ofta på olika vis på de två forumen - men nästan alltid på ett tvärsäkert sätt och ofta med många påhejare Jag gillar båda - blev tvärtrött på RS för nåt halvår sedan, men det har gått över....
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Så status uppgraderas efter hur många inlägg man skriver? Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Visa nytt innehåll är vad ni saknar, kanske för att ni inte hittat dit än? http://www.jaktsidan.se/ipb/index.php?app=core&module=search&do=viewNewContent&search_app=forums Den knappen finns uppe i listmenyn ute på höger kant och där kan man också i viss mån välja de inställningar man vill ha på just nytt innehåll och det gör man i den vänstra menyn.
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Tack Jämta - har koll på de knapparna, men det hjälper inte mot mitt "problem" dvs att när man loggar in är ingenting nytt eftersom man nyss loggade in......kanske är ett iphoneproblem bara.
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Jahopp, så har abstinensen drivit hit även mig...[emoji15] Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Detta är en populär post. Haha, jaktsidan är som metadon för oss Robsoft junkies
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Tur att jag har haft fullt upp med en flytt. Märkte igår när jag skulle posta ett paket till en forumist att det inte gick att logga in
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Hej & välkomna hit nya medlemmar! Ni kan ju göra en presentation av er också under medlemmar.
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Haha, jaktsidan är som metadon för oss Robsoft junkiesTja nöden har ingen lag, (metadon), RS eller här... Något måste man ju göra på jobbet [emoji79][emoji56]Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Tja nöden har ingen lag, (metadon), RS eller här... Något måste man ju göra på jobbet [emoji79][emoji56] Skickat från min iPhone med Tapatalk Kanske är ett friskhets tecken då att vi skriver här istället för att häver i oss metadon
Publicerat Augusti 5, 201510 yr jupp!! svår abstinens nu!! på fejjan länkas det till nån hackerattackartikel.. men jag fattar inte den här sidan... suck.. inget går att länka till ,eller lägga in bilder, eller ... elller.. eller kanske det åxå går om man postat in sig i det riktiga forat? H
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Tack Jämta - har koll på de knapparna, men det hjälper inte mot mitt "problem" dvs att när man loggar in är ingenting nytt eftersom man nyss loggade in......kanske är ett iphoneproblem bara. Vet nu inte hur det ser ut på iphone, man man kan ju välja vad den ska gå på. Jag har visa olästa inlägg men man kan även ha visa nya inlägga sedan senaste besöket. Om det går att ändra kanske det löser problemet?
Publicerat Augusti 5, 201510 yr inget går att länka till ,eller lägga in bilder, eller ... elller.. eller kanske det åxå går om man postat in sig i det riktiga forat? H Klart man både kan länka och lägga in bilder här, på så vis är det ingen skillnad här mot andra forum och det kan man göra oavsett om man är ekorre eller moderator eller nått däremellan.
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Vet nu inte hur det ser ut på iphone, man man kan ju välja vad den ska gå på. Jag har visa olästa inlägg men man kan även ha visa nya inlägga sedan senaste besöket. Om det går att ändra kanske det löser problemet? %#grhmff!!€%#!!! Skit bakom spakarna så klart - funkar nu. Tack alla som svarat!
Publicerat Augusti 5, 201510 yr jupp!! svår abstinens nu!! på fejjan länkas det till nån hackerattackartikel.. men jag fattar inte den här sidan... suck.. inget går att länka till ,eller lägga in bilder, eller ... elller.. eller kanske det åxå går om man postat in sig i det riktiga forat? H Jag kunde heller inte länka eller svara på inlägg för ett par dar sedan. Men det var Explorer som fuckade. Med Chrom så funkar det super .
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Detta är en populär post. Men på riktigt - ingen som vet vad som hänt? Veganoffensiv? Säker Norma som är inblandade. Dåliga försäljningssiffror på oryx
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Ok ska testa chrome nästa gång, kan vara så (känner faktiskt igen problemet) Skulle lägga ut en säljes med bilder typ förra året... gick så där Jag fatter faktiskt inte sidan !! hur får man ex in citat? Med vänlig hälsning H
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Även jag har ett paket som skall skickas till en medforumist, kommer inte åt adressen. Det är det jävligaste, plus att man inser att man nog är halvberoende av robsoft.