Jump to content

Vad har hänt med grannforat?

gussil
 Share

Recommended Posts

Det är karaktärsdanande att fresta tålamodet ibland och den som väntar på nått gott..  :whistling:

Ha! Varför tänkte jag på Börje nu :)

OBS den var under bältet :D

• Like 1

Ha! Varför tänkte jag på Börje nu :)

OBS den var under bältet :D

Vissa typer av väntan är indefinitely, dock hör att komma in på våra inläggskyddade areor inte till den typen av väntan  :tongue:

Kan iofs kanske bero på att du inte har tillräckligt många inlägg än för att nå de riktigt aktiva delarna av forat  :wink:  Mao, så har vi en spärr man ska komma förbi i antal skrivna och relevanta inlägg för att få full access, men vad jag kan se så är du på god väg  :cool:

Detta uppmuntrar till att skriva bara för att få access 

Detta uppmuntrar till att skriva bara för att få access 

De som kör onliners/skräpinlägg kommer ändå inte upp i rätt antal inlägg. Vi är skapligt duktiga att spota sådana faktiskt och har åtgärder att vidta.

• Like 1

Hur många inlägg krävs och vad är det som uppenbarar sig när man kommer upp i antalet?

På A svarar jag: Det märker du när du når dit

På B svara jag: Det märker du när du har access 

Anledningen till att vi har den funktionen är för att sålla bort diverse icke jaktfolk och annat hyttmytt, som är här av fel anledningar. Det är inte lika roligt att trolla om man är begränsad och som sagt; vi har rätt bra koll på skräp-postare och dessutom fenomenalt duktiga medlemmar som rapporterar om de ser nått konstigt och det är heller ingen direkt hemlighet att vi har en sådan funktion.

Anledningen till att vi har den funktionen är för att sålla bort diverse icke jaktfolk och annat hyttmytt, som är här av fel anledningar. Det är inte lika roligt att trolla om man är begränsad och som sagt; vi har rätt bra koll på skräp-postare och dessutom fenomenalt duktiga medlemmar som rapporterar om de ser nått konstigt och det är heller ingen direkt hemlighet att vi har en sådan funktion.

Aha, det är därför det är så lugnt här?

Synd att man är mer läsare än skrivare bara, men det får man väl försöka råda bot på då. =D

Men vi har trolljägar-Fritz, det har inte ni:)

Robsoft nere som vanligt..

Provar detta forum ist.

Blev medlem på jaktsnack(samma forum?) för 5 år sedan men av mina gamla inlägg syns ingenting??

Skickat från min D5803 via Tapatalk

Robsoft nere som vanligt..

Provar detta forum ist.

Blev medlem på jaktsnack(samma forum?) för 5 år sedan men av mina gamla inlägg syns ingenting??

Det verkar konstigt, vi raderar inte inlägg (utom i vissa specialfall).

Är du säker på att det var med denna användare (danny.k) ?

//Niclas Lundin

Det verkar konstigt, vi raderar inte inlägg (utom i vissa specialfall).

Är du säker på att det var med denna användare (danny.k) ?

//Niclas Lundin

Kan inte minnas att jag bytt nick här..?

Startade bla en liten jaktdagbok.

Ja nu är jag här med... Kanske skulle dra igång en kalibertråd eller nåt för att få lite robsoft feeling ;-)

Ja varför inte, jag är lite osäker.

Duger min sexoenhalva eller ska jag byta mot en 308:a? [emoji1]

Ja nu är jag här med... Kanske skulle dra igång en kalibertråd eller nåt för att få lite robsoft feeling ;-)

Välkommen hit Tekdr. :smile:

Det är en sak som jag saknar, som förhoppningsvis kommer tillbaka.  Det är översikten över dom senaste trådarna, samt dom senaste artiklarna på svensk jakt.  Tycker inte att det räcker med dom fem eller sex senaste inläggen, som visas på högersidan.  (Just my opinion)   :whistling:

Det har varit mycket strul med RS på sistone, skapade därför ett konto här för att kunna stilla abstinensen. Ser fram emot den dagen man kommer åt hela jaktsidan.

• Like 1

Inget fel på RS forat så sett. Tror att forumen kompletterar varandra rätt bra. Är kanon att det finns lite valmöjligheter, och för vissa passar det ena bättre än det andra. Själv tycker jag att Jaktsidan sköts kanonbra :yes: och är min favorit, även om jag rumlar runt lite på RS också. Många forumister här med bra inlägg samt att jag är imponerad över PMT:s vapenkunskap, även om han inte gillar Cynergy :thumbsup:

Ja varför inte, jag är lite osäker.

Duger min sexoenhalva eller ska jag byta mot en 308:a? [emoji1]

Te älgkalv duger den, dock inte med oryx [emoji23]

Japp jag härstammar från RS [emoji12]