Publicerat Augusti 3, 201511 yr Det är karaktärsdanande att fresta tålamodet ibland och den som väntar på nått gott.. Gäller det även 10 veckors handläggningstid?
Publicerat Augusti 3, 201511 yr Det är karaktärsdanande att fresta tålamodet ibland och den som väntar på nått gott.. Ha! Varför tänkte jag på Börje nu OBS den var under bältet
Publicerat Augusti 3, 201511 yr Ha! Varför tänkte jag på Börje nu OBS den var under bältet Vissa typer av väntan är indefinitely, dock hör att komma in på våra inläggskyddade areor inte till den typen av väntan
Publicerat Augusti 3, 201511 yr Kan iofs kanske bero på att du inte har tillräckligt många inlägg än för att nå de riktigt aktiva delarna av forat Mao, så har vi en spärr man ska komma förbi i antal skrivna och relevanta inlägg för att få full access, men vad jag kan se så är du på god väg Detta uppmuntrar till att skriva bara för att få access
Publicerat Augusti 3, 201511 yr Detta uppmuntrar till att skriva bara för att få access De som kör onliners/skräpinlägg kommer ändå inte upp i rätt antal inlägg. Vi är skapligt duktiga att spota sådana faktiskt och har åtgärder att vidta.
Publicerat Augusti 3, 201511 yr Hur många inlägg krävs och vad är det som uppenbarar sig när man kommer upp i antalet?
Publicerat Augusti 3, 201511 yr Hur många inlägg krävs och vad är det som uppenbarar sig när man kommer upp i antalet? På A svarar jag: Det märker du när du når dit På B svara jag: Det märker du när du har access Anledningen till att vi har den funktionen är för att sålla bort diverse icke jaktfolk och annat hyttmytt, som är här av fel anledningar. Det är inte lika roligt att trolla om man är begränsad och som sagt; vi har rätt bra koll på skräp-postare och dessutom fenomenalt duktiga medlemmar som rapporterar om de ser nått konstigt och det är heller ingen direkt hemlighet att vi har en sådan funktion.
Publicerat Augusti 3, 201511 yr På A svarar jag: Det märker du när du når dit På B svara jag: Det märker du när du har access Anledningen till att vi har den funktionen är för att sålla bort diverse icke jaktfolk och annat hyttmytt, som är här av fel anledningar. Det är inte lika roligt att trolla om man är begränsad och som sagt; vi har rätt bra koll på skräp-postare och dessutom fenomenalt duktiga medlemmar som rapporterar om de ser nått konstigt och det är heller ingen direkt hemlighet att vi har en sådan funktion. Aha, det är därför det är så lugnt här? Synd att man är mer läsare än skrivare bara, men det får man väl försöka råda bot på då. =D
Publicerat Augusti 4, 201511 yr På A svarar jag: Det märker du när du når dit På B svara jag: Det märker du när du har access Anledningen till att vi har den funktionen är för att sålla bort diverse icke jaktfolk och annat hyttmytt, som är här av fel anledningar. Det är inte lika roligt att trolla om man är begränsad och som sagt; vi har rätt bra koll på skräp-postare och dessutom fenomenalt duktiga medlemmar som rapporterar om de ser nått konstigt och det är heller ingen direkt hemlighet att vi har en sådan funktion. Men vi har trolljägar-Fritz, det har inte ni:)
Publicerat Augusti 4, 201511 yr Robsoft nere som vanligt.. Provar detta forum ist. Blev medlem på jaktsnack(samma forum?) för 5 år sedan men av mina gamla inlägg syns ingenting?? Skickat från min D5803 via Tapatalk
Publicerat Augusti 4, 201511 yr Robsoft nere som vanligt.. Provar detta forum ist. Blev medlem på jaktsnack(samma forum?) för 5 år sedan men av mina gamla inlägg syns ingenting?? Skickat från min D5803 via Tapatalk Det verkar konstigt, vi raderar inte inlägg (utom i vissa specialfall). Är du säker på att det var med denna användare (danny.k) ? //Niclas Lundin
Publicerat Augusti 4, 201511 yr Detta är en populär post. Nere fortfarande. Det blir nog snart strömhopp över hit . Ja nu är jag här med... Kanske skulle dra igång en kalibertråd eller nåt för att få lite robsoft feeling ;-)
Publicerat Augusti 4, 201511 yr Det verkar konstigt, vi raderar inte inlägg (utom i vissa specialfall). Är du säker på att det var med denna användare (danny.k) ? //Niclas Lundin Kan inte minnas att jag bytt nick här..? Startade bla en liten jaktdagbok. Skickat från min D5803 via Tapatalk
Publicerat Augusti 4, 201511 yr Ja nu är jag här med... Kanske skulle dra igång en kalibertråd eller nåt för att få lite robsoft feeling ;-)Ja varför inte, jag är lite osäker.Duger min sexoenhalva eller ska jag byta mot en 308:a? [emoji1]
Publicerat Augusti 4, 201511 yr Ja nu är jag här med... Kanske skulle dra igång en kalibertråd eller nåt för att få lite robsoft feeling ;-) Välkommen hit Tekdr.
Publicerat Augusti 4, 201511 yr Detta är en populär post. Förstår hur du tänker och jag försöker inte klanka ner på forumet. Det är nåt med robsoft, samt större aktivitet. Fler aktiva personer, var inne för någon vecka sedan här och det känns inte som att det har "hänt" något större sedan dess, samma trådar , ett par inlägg här, ett par där. 10 min jaktsidan och du har läst ikapp det som hänt sista månaden. Missar man en vecka robsoft är det svårt att "hinna" ikapp. Hoppas att jag var någorlunda tydlig och förståelig sen får man ta det med en nypa salt då det är min egna ovetenskapliga upplevelse. Håller med dig om tempot...kan stundtals vara riktigt lågt på sidan. Framförallt om man inte har så mycket för sig, annat än att sitta och slösurfa.Dock tycker jag stämningen ich diskussionsnivån ofta är bättre här. Kan iofs bero på att det är mindre vapen/kaliber, och mer jakt som avhandlas, vilket tilltalar mig.....[emoji6] Du verkar vara på god väg att nå hela forumet, och förhoppningsvis då förstå det bättre....
Publicerat Augusti 4, 201511 yr Det är en sak som jag saknar, som förhoppningsvis kommer tillbaka. Det är översikten över dom senaste trådarna, samt dom senaste artiklarna på svensk jakt. Tycker inte att det räcker med dom fem eller sex senaste inläggen, som visas på högersidan. (Just my opinion)
Publicerat Augusti 4, 201511 yr Detta är en populär post. Har hängt på RS ett antal år, men det är samma disskusioner om " kulval/kalibrar/jaktbil... Mmmm.." sen är stämningen mycket bättre här enligt mig, mindre "vet bäst utan praktisk erfarenhet" men det gäller att komma upp i antal relevanta inlägg innan man kommer åt framförallt dagböckerna här på JS;) Upplever framförallt att man hjälper varandra mer och nya kontakter knyts här.
Publicerat Augusti 4, 201511 yr Det har varit mycket strul med RS på sistone, skapade därför ett konto här för att kunna stilla abstinensen. Ser fram emot den dagen man kommer åt hela jaktsidan.
Publicerat Augusti 4, 201511 yr Detta är en populär post. Min ödmukaste åsikt är att den tekniska nivå är högre på grannkanalen... Men från början var det väl ett bänkskytteforum- kanske därför Här verkar vara fler duktiga jägare: mycket på grannkanalen är tangentbordsteorier. Det första en nyexaminerad jägare PM:ar om på hans första bössa (utan en enda jaktdag i skogen) är hur man kortar pipan, hur man tar upp trångborrningen, hur man skjuter stålhagel i farfars gamla sida sida, kaliberbyte m.m. för det har dom läst på forumet Det är också lite farligt när skribenter med många inlägg skriver vilka avstånd man kan skjuta rådjur med öppna riktmedel. För vad man läser på RS är sanning Det är mycket som blir låst där just nu- här är lite högre i tak.. Men annars har jag stortrivts på grannkanalen- och har själv skrivet ett och annat svammel där. Det är flera inlägg och snabbare replikbyten så det är intressantare att leta runt när man har tråkigt. Men här är god- och kamratslig ton... Sen har det förefallet mig att vissa skribenter håller en anständigare ton här av någon anledning- och verkar slaska mer med språket på grannkanalen- detta medverkar naturligtvis också till fler låsningar... Ingen nämd, ingen glömd... Nu åker jag till skogen och plockar kantareller
Publicerat Augusti 4, 201511 yr Nu tror jag iofs att legender på RS hade gjort underverk där........ /T
Publicerat Augusti 4, 201511 yr Inget fel på RS forat så sett. Tror att forumen kompletterar varandra rätt bra. Är kanon att det finns lite valmöjligheter, och för vissa passar det ena bättre än det andra. Själv tycker jag att Jaktsidan sköts kanonbra och är min favorit, även om jag rumlar runt lite på RS också. Många forumister här med bra inlägg samt att jag är imponerad över PMT:s vapenkunskap, även om han inte gillar Cynergy
Publicerat Augusti 4, 201511 yr Ja varför inte, jag är lite osäker. Duger min sexoenhalva eller ska jag byta mot en 308:a? [emoji1] Te älgkalv duger den, dock inte med oryx [emoji23]Japp jag härstammar från RS [emoji12]