Publicerat Augusti 7, 201510 yr Och förvirrad... Klimaten skiljer sig en del. På ena sidan tuggas det tuggtobak och på andra sjunger man we shall overcome?
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Det är ju inte förbjudet att hänga på två forum.....Åhåjaja. Drömmer mig tillbaka till tiden när man enbart höll sig på ett, eller två för den delen, forum..
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Åhåjaja. Drömmer mig tillbaka till tiden när man enbart höll sig på ett, eller två för den delen, forum.. Familjeliv och Flashback ?
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Åhåjaja. Drömmer mig tillbaka till tiden när man enbart höll sig på ett, eller två för den delen, forum.. Per intresse ja!Flugfiske och lite annat tar ju kraft också... [emoji2]
Publicerat Augusti 7, 201510 yr På ena sidan tuggas det tuggtobak och på andra sjunger man we shall overcome? Eller så är det ena mer som en tur på krogen en sen fredagkväll efter lön och det andra en hemmafest, god mat och dryck med vänner
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Per intresse ja! Flugfiske och lite annat tar ju kraft också... [emoji2] Tobak, jakt, fiske, skytte, bilar. Tur man lätt glömmer bort en del forum..
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Eller så är det ena mer som en tur på krogen en sen fredagkväll efter lön och det andra en hemmafest, god mat och dryck med vänner Skillnaden är hårfin, bor i glesbygd...
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Tobak, jakt, fiske, skytte, bilar. Tur man lätt glömmer bort en del forum..Verkar vara en trevlig prick, sunda intressen!
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Skillnaden är hårfin, bor i glesbygd...Är det fortfarande drag på fröjdholmen! [emoji6]
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Är det fortfarande drag på fröjdholmen! [emoji6]Det har tagit sig de sista två åren!
Publicerat Augusti 8, 201510 yr Jag hänger både på Robsoft, här och på Nordiskt jaktforum. Alla tre har sina specialiteter. Har olika nick på alla tre [emoji6]
Publicerat Augusti 8, 201510 yr Jag hänger både på Robsoft, här och på Nordiskt jaktforum. Alla tre har sina specialiteter. Har olika nick på alla tre [emoji6] Varför olika nick ? Jag kör samma worldwide.. Har råkat ut för att samma person m olika nick vart trevlig på ett forum och dryg på ett annat och det vart lite Spänt när jag kommenterade " den dryge " /P
Publicerat Augusti 8, 201510 yr Och sen finns det minst en med samma nick som är mycket trevligare här än på RS
Publicerat Augusti 8, 201510 yr När jag reggade mig på robsoft för sju år sedan tog jag bara det första som dök upp i huvvet: mackan78. Fyra år senare reggade jag mig här och tänkte att NU skall jag ha ett fränt användarnamn [emoji23] På nordisk jaktforum blev det bara mackan, kommer inte ihåg varför... Och byta nickname nu verkar helt omöjligt?
Publicerat Augusti 8, 201510 yr Och byta nickname nu verkar helt omöjligt? Om man frågar en moderator med röd tass lite snällt och med en vettig motivering, så är inget omöjligt
Publicerat Augusti 8, 201510 yr Eller så går man in i sin kontrollpanel och gör det själv, man får byta 3ggr.
Publicerat Augusti 8, 201510 yr Kontrollpanelen, sedan i vänsterkant under rubriken visningsnamn, max 3 byten på 30 dagar. På detta forum.
Publicerat Augusti 8, 201510 yr Kontrollpanelen, sedan i vänsterkant under rubriken visningsnamn, max 3 byten på 30 dagar. På detta forum. Då har du av okänd och outgrundlig anledning en helt och komplett annan kontrollpanel än typ alla andra här inne och då bör Wizard ta en titt på varför det blivit på det viset.
Publicerat Augusti 8, 201510 yr Då har du av okänd och outgrundlig anledning en helt och komplett annan kontrollpanel än typ alla andra här inne och då bör Wizard ta en titt på varför det blivit på det viset. Jämfört med din bild så har jag bara kategorin Visningsnamn mellan kategorierna epost &lösenord pch signatur som skiljer. Tycker den kan vara tillgänglig iaf första tiden för en nyreggad så de kan välja vilket namn de känner sig bekväma med.
Publicerat Augusti 8, 201510 yr Då har du av okänd och outgrundlig anledning en helt och komplett annan kontrollpanel än typ alla andra här inne och då bör Wizard ta en titt på varför det blivit på det viset. Jag har samma som Mattias R
Publicerat Augusti 8, 201510 yr Jag kommer då ge jaktsidan en del tid,har väl gjort det tidigare också men lite mer nu då man känner igen många här![emoji106] Är ju dock ny här så man får väl kämpa lite:-)
Publicerat Augusti 8, 201510 yr Jaha... Så vissa kan byta nick? Jag har iaf. inte det alternativet i min kontrolpanel. Säkert diskriminering, eller så har man lagt till det som alternativ för dom som har konstiga eller tråkiga nick :devil:
Publicerat Augusti 8, 201510 yr Det är väl ändå inte så ofta man byter nick? Och då går det ju alltid att höra av sig till någon som kan ordna det åt en.