Publicerat Augusti 7, 201510 yr Hur funkar detta med inläggsräkning på denna sida, jag har gjort 4 inlägg men det står att det är 2 i min profil? räknas bara vissa och vad är kriterierna för att de ska räknas isf?Verkar vara någon form av teckenräknare... [emoji6]
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Alla inlägg räknas är jag rätt säker på, ge det ett tag så ska det hinna ifatt. Om inte annat så får Wiz eller Niclas kolla läget.
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Detta är en populär post. Hej då Nu far jag hem igen till Robsoftland:). Syns väl kanske snart i denna tråd igen:)
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Hej då Nu far jag hem igen till Robsoftland:). Syns väl kanske snart i denna tråd igen:) Du är inte så " Neverlost" utan att du vet vart du ska ta vägen
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Jo tack, är själv sällan involverad i de värsta trådarna men läser dem oftast med en blandning av förundran och bestörtning, och med ett leende på läpparna! [emoji6] Händer det ngt på de låsta delarna då? På nåt sätt vill jag ju veta, är det värt att lägga tiden här där jag måste värka fram inlägg eftersom aktiviteten är låg eller ska jag återgå helhjärtat till RS? Känns lite som forumdelen "Övrigt" på Robsoft, mindre drag men liknande trådar, fast mindre aktivitet än robsoft. Sen tillkommer även jaktdagböcker från många forumister, de verkar vara väldigt läsvärda.
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Hur funkar detta med inläggsräkning på denna sida, jag har gjort 4 inlägg men det står att det är 2 i min profil? räknas bara vissa och vad är kriterierna för att de ska räknas isf? Verkar som så att de inlägg man gör i presentationstrådarna inte räknas (en slutsats som jag drog).
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Känns lite som forumdelen "Övrigt" på Robsoft, mindre drag men liknande trådar, fast mindre aktivitet än robsoft. Sen tillkommer även jaktdagböcker från många forumister, de verkar vara väldigt läsvärda.Ja en sådan vore ju roligt att ha! Men det får väl visa sig om jag orkar traggla mig igenom dödsskuggans dal innan jag når nirvana... [emoji6]
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Slipper jag och trycka på "gilla" knappen för den drös av "ofrivilliga" som kommit hit? Har ni, goa gubbar och goa gummor kommit för att stanna, så hälsar jag er välkomna. Resten?? Tja skabb kommer och går Japp, man fick en dos Stronghold så nu är skabben borta...
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Japp, man fick en dos Stronghold så nu är skabben borta... Nästan på snudd att ni blir saknade
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Verkar som så att de inlägg man gör i presentationstrådarna inte räknas (en slutsats som jag drog). Du har fan fullkomligt rätt! Tanken med begränsningen är att vi ska få någon typ av koll på nyreggade, jaktdagböckerna är rätt utlämnande fläckvis och där vill vi inte ha in vem som helst. Det visade sig att nyreggade gick in och önskade sig själva och 37 andra välkomna så då tog vi bort den möjligheten.
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Nästan på snudd att ni blir saknade Det må jag tro Ni är välkomna över till den mörka sidan (robsoft) också!
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Du har fan fullkomligt rätt! Tanken med begränsningen är att vi ska få någon typ av koll på nyreggade, jaktdagböckerna är rätt utlämnande fläckvis och där vill vi inte ha in vem som helst. Det visade sig att nyreggade gick in och önskade sig själva och 37 andra välkomna så då tog vi bort den möjligheten. Låter sunt och det är kul att man kan få ha rätt någon gång ibland också
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Hoppas ni som var över hänger kvar.... Det var en del av den positiva sidan av RS som var här....![emoji3] [emoji106]
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Jag kan i a.f. garantera er att denna tråd hade varit låst för länge sen på RS
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Jag kan i a.f. garantera er att denna tråd hade varit låst för länge sen på RS Vadååååråå, vi har ju varken diskuterat varg, 6,5x55, m96, Åsna Romson, SD eller rakt pistolgrepp
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Vadååååråå, vi har ju varken diskuterat varg, 6,5x55, m96, Åsna Romson, SD eller rakt pistolgrepp 6,5x55? Är det toppfågeljakt redan? [emoji6]
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Men alltså.. Vi har inga direkt förbjudna ämnen här inne, fast vissa ämnen och trådar håller vi i lite stramare tyglar än andra såklart. Och vi har en relativt hög tramsacceptans dessutom, så js är inte bara ett substitut av ondo
Publicerat Augusti 7, 201510 yr 6,5x55? Är det toppfågeljakt redan? [emoji6] Toppfågel!? Är du galen.... den duger väl knappt till koltrast....
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Men alltså.. Vi har inga direkt förbjudna ämnen här inne, fast vissa ämnen och trådar håller vi i lite stramare tyglar än andra såklart. Och vi har en relativt hög tramsacceptans dessutom, så js är inte bara ett substitut av ondo Förlåt... Vi blir lite ivriga bara! Internetsanningar är ju det mest absoluta som finns...
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Toppfågel!? Är du galen.... den duger väl knappt till koltrast.... Toppfågel som toppfågel, kyrktuppen i byn har mer än ett hål...Men det är ju såklart grövre än sparvkalibern 6,5x55...[emoji2]
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Detta är en populär post. Det är ju inte förbjudet att hänga på två forum.....
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Det är ju inte förbjudet att hänga på två forum.....Tänker faktiskt försöka med det! Kommer bli besvärligt men värt ett försök.
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Tänker faktiskt försöka med det! Kommer bli besvärligt men värt ett försök. Du lär ju bli skelögd på kuppen...
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Du lär ju bli skelögd på kuppen... Och förvirrad... Klimaten skiljer sig en del.