Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vad har hänt med grannforat?

Featured Replies

Publicerat

Hur funkar detta med inläggsräkning på denna sida, jag har gjort 4 inlägg men det står att det är 2 i min profil? räknas bara vissa och vad är kriterierna för att de ska räknas isf?

Verkar vara någon form av teckenräknare... [emoji6]
  • Svar 348
  • Visningar 54,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Men för fan- sluta gnälla om Robsoft nu... Njut att ni är här - eller gå ut och skaffa er riktiga liv i stället

• Gigantiska I-landsproblem vet ni   Gå ut på en promenad eller gör någonting skoj en stund så löser det sig nog snart. Även i den digitala världen så blir det radioskugga ibland och då får man snäl

• Håller med dig om tempot...kan stundtals vara riktigt lågt på sidan. Framförallt om man inte har så mycket för sig, annat än att sitta och slösurfa.Dock tycker jag stämningen ich diskussionsnivån ofta

Posted Images

Publicerat

Alla inlägg räknas är jag rätt säker på, ge det ett tag så ska det hinna ifatt. Om inte annat så får Wiz eller Niclas kolla läget.

Publicerat

Hej då :) Nu far jag hem igen till Robsoftland:). Syns väl kanske snart i denna tråd igen:)

:biggrin:  :biggrin: Du är inte så " Neverlost" utan att du vet vart du ska ta vägen :thumbsup:

Publicerat

Jo tack, är själv sällan involverad i de värsta trådarna men läser dem oftast med en blandning av förundran och bestörtning, och med ett leende på läpparna! [emoji6]

Händer det ngt på de låsta delarna då?

På nåt sätt vill jag ju veta, är det värt att lägga tiden här där jag måste värka fram inlägg eftersom aktiviteten är låg eller ska jag återgå helhjärtat till RS?

Känns lite som forumdelen "Övrigt" på Robsoft, mindre drag men liknande trådar, fast mindre aktivitet än robsoft. Sen tillkommer även jaktdagböcker från många forumister, de verkar vara väldigt läsvärda.

Publicerat

Hur funkar detta med inläggsräkning på denna sida, jag har gjort 4 inlägg men det står att det är 2 i min profil? räknas bara vissa och vad är kriterierna för att de ska räknas isf?

Verkar som så att de inlägg man gör i presentationstrådarna inte räknas (en slutsats som jag drog).

Publicerat

Känns lite som forumdelen "Övrigt" på Robsoft, mindre drag men liknande trådar, fast mindre aktivitet än robsoft. Sen tillkommer även jaktdagböcker från många forumister, de verkar vara väldigt läsvärda.

Ja en sådan vore ju roligt att ha!

Men det får väl visa sig om jag orkar traggla mig igenom dödsskuggans dal innan jag når nirvana... [emoji6]

Publicerat

Slipper jag och trycka på "gilla" knappen för den drös av "ofrivilliga" som kommit hit?

Har ni, goa gubbar och goa gummor kommit för att stanna, så hälsar jag er :wub: välkomna. Resten?? Tja skabb kommer och går ;)  

Japp, man fick en dos Stronghold så nu är skabben borta...

Publicerat

Japp, man fick en dos Stronghold så nu är skabben borta...

:biggrin:  :biggrin:  :biggrin: Nästan på snudd att ni blir saknade :yes:  :yes:

Publicerat

Verkar som så att de inlägg man gör i presentationstrådarna inte räknas (en slutsats som jag drog).

Du har fan fullkomligt rätt!

Tanken med begränsningen är att vi ska få någon typ av koll på nyreggade, jaktdagböckerna är rätt utlämnande fläckvis och där vill vi inte ha in vem som helst. Det visade sig att nyreggade gick in och önskade sig själva och 37 andra välkomna så då tog vi bort den möjligheten. 

Publicerat

:biggrin:  :biggrin:  :biggrin: Nästan på snudd att ni blir saknade :yes:  :yes:

Det må jag tro :) Ni är välkomna över till den mörka sidan (robsoft) också!

Publicerat

Du har fan fullkomligt rätt!

Tanken med begränsningen är att vi ska få någon typ av koll på nyreggade, jaktdagböckerna är rätt utlämnande fläckvis och där vill vi inte ha in vem som helst. Det visade sig att nyreggade gick in och önskade sig själva och 37 andra välkomna så då tog vi bort den möjligheten. 

Låter sunt och det är kul att man kan få ha rätt någon gång ibland också :woot::laugh:

Publicerat

Hoppas ni som var över hänger kvar.... Det var en del av den positiva sidan av RS som var här....![emoji3] [emoji106]

Publicerat

Jag kan i a.f. garantera er att denna tråd hade varit låst för länge sen på RS

Publicerat

Jag kan i a.f. garantera er att denna tråd hade varit låst för länge sen på RS

Vadååååråå, vi har ju varken diskuterat varg, 6,5x55, m96, Åsna Romson, SD eller rakt pistolgrepp :woot::wink:

Publicerat

Vadååååråå, vi har ju varken diskuterat varg, 6,5x55, m96, Åsna Romson, SD eller rakt pistolgrepp :woot::wink:

6,5x55? Är det toppfågeljakt redan? [emoji6]
Publicerat

Men alltså.. Vi har inga direkt förbjudna ämnen här inne, fast vissa ämnen och trådar håller vi i lite stramare tyglar än andra såklart.

Och vi har en relativt hög tramsacceptans dessutom, så js är inte bara ett substitut av ondo  :tongue:  :wink:

Publicerat

6,5x55? Är det toppfågeljakt redan? [emoji6]

Toppfågel!? Är du galen.... den duger väl knappt till koltrast.... :woot::wink:

Publicerat

Men alltså.. Vi har inga direkt förbjudna ämnen här inne, fast vissa ämnen och trådar håller vi i lite stramare tyglar än andra såklart.

Och vi har en relativt hög tramsacceptans dessutom, så js är inte bara ett substitut av ondo :tongue::wink:

Förlåt...

Vi blir lite ivriga bara!

Internetsanningar är ju det mest absoluta som finns...

Publicerat

Toppfågel!? Är du galen.... den duger väl knappt till koltrast.... :woot::wink:

Toppfågel som toppfågel, kyrktuppen i byn har mer än ett hål...

Men det är ju såklart grövre än sparvkalibern 6,5x55...[emoji2]

Publicerat

Det är ju inte förbjudet att hänga på två forum.....

Tänker faktiskt försöka med det!

Kommer bli besvärligt men värt ett försök.

Publicerat

Tänker faktiskt försöka med det!

Kommer bli besvärligt men värt ett försök.

Du lär ju bli skelögd på kuppen... :wink:

Publicerat

Kämpa på! [emoji3] [emoji106]

Publicerat

Du lär ju bli skelögd på kuppen... :wink:

Och förvirrad...

Klimaten skiljer sig en del.